Skocz do zawartości

gizmucik

Forumowicze
  • Postów

    465
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O gizmucik

  • Urodziny 12/12/1990

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motoryzacja...
  • Skąd
    Grybów/Nowy Sącz

Osobiste

  • Motocykl
    Z750 '06
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8856864
  • Telefon
    503509431
  • Strona www
    http://zacznijzarabiac.blox.pl/html

Osiągnięcia gizmucik

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku (18/46)

0

Reputacja

  1. Super sprzęt gratki :notworthy: też na takiej ETZ-cie pomykałem tylko 251 :crossy:
  2. gizmucik

    kawasaki Z 1000

    Te fabryczne tłumiki w Z1000 są po prostu obłędne :icon_biggrin: A sprzet kozak, najpewno sie bedzie sprawował :buttrock:
  3. Yuby a czy jak ktoś pałuje czasami, a motocykl ma zalany Agipem, ale 10W40 z tym że półsyntetyk to chyba nic się nie stanie. Wiem że moje moto ma 20tys km, nic nie bierze oleju, a silnik chodzi jak nówka :icon_question: :smile:
  4. Dokadnie Panie Tomku. Ile osób spowodowało nieraz zagrożenie dla siebie czy innych pod wpływem tego że zredukowali z wysokich oborotów bez miedzygazu i zblokowanie tylnego koła napędowego a w konsekwencji wiadomo co mogło sie wydarzyć... A redukcja z podwójnym sprzęgłem to stare samochody typu Star 20, redukcja z podwójnym wysprzęgleniem dla większości kierowców na początku pod ładunkiem pod większe wzniesienia pewnie by sie skończyła brakiem biegu w śródku góry... Wie Pan co mam na myśli... Pozdrawiam :crossy:
  5. Wielu tu broni młodych nastolatków którzy już są motocyklistami śmigają jakimiś motocyklami, jest za nimi że nie ma co wprowadzać nowych zasad bo zaszkodzą ludziom w pogłębianiu się w pasje itp itd. Wielu też twierdzi że nowe przepisy będą jak najbardziej przydatne mniej ofiar bardziej wykształceni motocykliści. Ja od siebie dodam tak że jak narazie dla wielu czytających starszych motocyklistów bede leszczem, jednak przejeździłem już od 18 lat około 6-7 tys km motocyklami o mocy ponad 100 koni (ZX-6R, Z750) wcześniej ETZ 251, wtedy też gdy poczciwą ETZ-tą jeździłem, robiłem prawko na A i B kategorie, zacząłem to forum odwiedzać, czytać dowiedziałem się o międzygazie; przeciwskręcie. Instruktor ganił mnie kiedy na placu słyszał jak go używałem na placu że pale sprzęgło ( jeżdząc samochodem na kursie tego nie robiłem, z wiadomych względów, więc mówił że tego nie wolno stosować ani w aucie ani w motocyklu bo się sprzęgło pali) Koleś miał uprawnienia instruktora kat A, B Mój dziadek jeszcze za czasów PRL (wiem że zaraz wielu ludzi wyskoczy że te czasy były ble, złe straszne i warte zapomnienia... Jednak kat prawa jazdy ma A, CE, DE a zawodowo jeździł w pracy (po godzinach był instruktorem zakładowym) był instruktorem kat A, B, C, CE, T, to wyśmiał tego instruktora co zabronił między gazu, stare samochody były inne jak nowoczesne, a motocykle obecnie podobnie jak stare pojazdy wymagają międzygazu. Szkoda że niektórzy instruktorzy jeżdząc z kursantami czytają gazety poranne pijąc kawke ze stacji... :icon_rolleyes:
  6. Patrząc na zdjęcia tego Gixa i tej 9-ki to technicznie 9-ka to kozak przy Gixerze, jak chcesz Twoja pieniądze, Twój wybór...
  7. Cieżko to sobie wyobrazić, gdy taki początkujący kursant, który z motocyklami mógł nie mieć wcześniej nic wspólnego, ma takim, sprzętem jeździć, po placu przy prędkości prawie zerowej zwłaszcza przy slalomie, "8". Nie mówiąc o tym kiedy ćwiczą hamowanie awaryjne, pewnie niezłe stopale im wychodzą :icon_mrgreen: Na poważnie teraz to większość ludzi, którzy robią PJ w takich pospolitych szkołach, które są tylko takim zarobkiem dla przedsiębiorców, uczą się, zdają, i wtedy już na poważnie uczą się gdy przyjdzie im już jeździć czy to własnym samochodem czy motocyklem.
  8. Niektórzy naprawdę mają problemy. Bedą musieli jeździć pewnie 125 czy 250 a potem coś o większej pojemności.
  9. http://www.scigacz.pl/Kawasaki,ZX10R,2011,...illa,14243.html :buttrock: Ciekawe jak wypadnie starcie z innymi markami.
  10. gizmucik

    Zeeeeeet :D

    No nieźle, elgancko i ciekawie :smile:
  11. A - za pierwszym B - za pierwszym C - za pierwszym :smile: E - nie wiem za którym zdam poki co trzy nieudane :rolleyes:
  12. Nie dysponuje serwisówką do FZR nie wiem jaki ma stopień sprężania, pojemność cylindra wynosi około 250cc komora w czasie końca suwu sprężania bedzie miała znikomą pojemnośc względem pojemności przy początku suwu sprężania. Nie bedę sie z Panem sprzęczał bo laik jestem w porównaniu. Jednak podejrzewam ze to o korbowodach co napisano wyżej i pojemności oleju to wcale po takiej próbie może nie być takie wesołe.
  13. Nie Panie Piotrze napisałem po prostu moją opinie o różnicy silnika litrowego wysokoobrotowego, do silnika kilkulitrowego niskoobrotowego którego zadaniem jest napęd pojazdów o zupełnie innym zastosowaniu przeznaczeniu. Również miałem na myśli pojemność wstrzykiwanego oleju względem pojemności cylindra. Nie wiem co ma Pan na myśli, chyba że to że coś ja napisałem źle a Pan to może i źle zrozumiał, ale po co kogoś oczerniać publicznie na forum. Nie zażywam żadnego haju ani dopalaczy to jakby Pan chciał wiedzieć. Z całym szacunkiem pozdrawiam.
  14. Hmm, no w sumie 1000cc a 6000-8000cc to jest troche różnica i inne właściwości zupełnie.
  15. Dzięki wielkie :notworthy: PS. żadnych jaj sobie nie robiłem, po prostu zapytałem sie bo obiło mi się to o ucho, ale dokładnie to nie wiedziałem na czym to polega.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...