Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

hehe :D dzięki wielkie :) jak tylko będę miał chwilę wolnego czasu to na pewno spróbuję to zrobić :)

 

Jadąc dzisiaj VTR'ką spotkała mnie dziwna rzecz. Tzn Chciałem zahamować przednim hamulcem i klamka hamulca wcisnęła się do końca (bardzo lekko a normalnie jest mały opór) a motocykl w ogóle nie hamował... odruchowo szybko puściłem dźwignię hamulca i wcisnąłem jeszcze raz. Za drugim razem zadziałało już jak należy. Co może być tego przyczyną? płyn hamulcowy jest, klocki jeszcze sie chyba nie zdarły (chyba dobrze sprawdzałem, zresztą inaczej by już później nie hamował) To już drugi raz kiedy zdarzyła mi się ta sytuacja jednak za pierwszym razem myślałem że mi się to tylko wydawało;p za każdym razem jechałem dość wolno. Jeżeli ktoś wie co to może być proszę o podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego można by było sprawdzić w jakim stanie jest uszczelnienie tłoczka z pompy jeżeli bedzie juz grzebał przy układzie hamulcowym. Dopoki nie porobisz przy hamulcach wszystkiego na 100% to lepiej nie wyjezdzaj na droge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem hamulca załatwiony. Faktycznie układ był lekko zapowietrzony. Jednak mam jeszcze jeden problem. Najczęściej przy przyspieszaniu (ale również przy jeździe ze stałą prędkością jednak dużo ciszej) z motocykla (nie wiem dokładnie z którego miejsca) wydobywa się dziwny dźwięk. Ciężko jest mi go jednoznacznie określić ale przypomina to TROCHĘ stary nienasmarowany łańcuch który rozpędza się na zębatce. Ale napęd nie jest źródłem tego dźwięku. Łańcuch naciągnąłem i nasmarowałem a dźwięk nadal taki sam. Kolega jadący za mną na motocyklu też to słyszał. Może to typowe dla tego modelu albo w ogóle dla V'ek. Wolę się zapytać bo jestem uczulony na punkcie usterek w motocyklach z "drugiej ręki" bo niektórzy moi koledzy już się nadziali na te super zadbane maszyny bez usterek....

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebieg jest udokumentowany. Motocykl jest z Niemiec i miał tylko 1 właściciela. Można powiedzieć że jest to takie cykanie ale tak jak napisałeś Arni nie da sie tego jednoznacznie określić. Ehhh chyba pozostaje mi tylko odstawić go do serwisu będę miał wtedy przynajmniej pewność czy coś motocyklowi dolega czy chodzi ok :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak też daje spokój z tym na razie bo ma tak od poczatku, a napinacz to właśnie nie jest. Poki kopie do przodu to jest dobrze :]

YUBY - mówisz ze pracuja jak pompa do gnoju.....a słyszałes jak chodzi TL albo ducati? :P xD hehe

Edytowane przez Arni GS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem trochę dzisiaj rano. Na bocznej drodze zdjąłem kask i ruszałem kilka razy. Na jedynce zupełna cisza. Dopiero na drugim biegu i wyższych pojawia się ten dźwięk. ale tak jak mówicie póki motocykl jeździ normalnie nie ma się czego doszukiwać :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

 

PS.Robili jakies inne wersje kolorystyczne poza czerwona i żółtą?

 

 

Z tego co kojarze to jeszcze były czarne,srebrne i niebieskie :)

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co kojarze to jeszcze były czarne,srebrne i niebieskie :)

Dokładnie. Jednak najczęściej spotykana jest czerwona :) Apropo wydechów to masakra, ten motocykl "grzmi" :) Przed kupnem oglądałem kilka VTR'ek. Jedną na seryjnych wydechach, druga miała kominy Remusa, trzecia BOS'a (takie jak moje) a oprócz tego mam kolegę który ma vtr'ke z wydechami Akropovica. Jak dla mnie Najlepiej brzmi na BOS'ach. Jedynie Akropovic mu dorównuje. Ale to rzecz gustu:) Apropo moich wcześniejszych postów. W najbliższy piątek umówiłem się do serwisu. Sprawdzą czy wszystko dobrze chodzi (wyjdzie wtedy czy te dźwięki to normalna praca silnika) i przy okazji odblokują motocykl jak okaże się że jest ta kryza + regulacja gaźników bo za dużo pali. Wiem, że ten motocykl nie jest oszczędny ale na baku (tu już większy 19l) przejeżdżam ok. 150km :/ przy normalnej spokojnej jeździe. A tak w ogóle to po cholere blokowane są takie motocykle?? rozumiem jakieś 50ccm albo 125 ale 1000?

Edytowane przez kr69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...