Techdx Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 TakCzyli dwa miesiące wytrzymał od przewinięcia. Pytanie czy źle było przewinięte czy coś ma wpływ na ponownie upalenie statora... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Pokaż jak upalony. Ogólnie tak się dzieje jak izolacja drutu nie nadaje się do pracy w gorącym oleju lub pokaleczyli ją przy przezwajaniu. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Czyli dwa miesiące wytrzymał od przewinięcia. Pytanie czy źle było przewinięte czy coś ma wpływ na ponownie upalenie statora... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk ProPatrzyłeś jakie ładowanie było po wymianie statora? I czy regulator się za mocno nie grzał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Pokaż jak upalony. Ogólnie tak się dzieje jak izolacja drutu nie nadaje się do pracy w gorącym oleju lub pokaleczyli ją przy przezwajaniu.Jeszcze nie rozbierałem, zrobiłem tylko ten pomiar. Patrzyłeś jakie ładowanie było po wymianie statora? I czy regulator się za mocno nie grzał?Po wymianie statora ładowanie przy 5 tys. obrotów i włączonych światłach było na poziomie 14V. Ci z Cyklo Serwis mówili, że taki wynik jest jak najbardziej w porządku. Ogólnie motocykl odpalal bez problemu. Na początku sprwadzałem po jeździe jak jest naładowany akumulator i było w okolicach 12.8-13V. Zdarzalo się że po postoju np. 15-20 min. musiałem go pokręcić z 5 sekund za nim odpalił. Później wyczytałem w instrukcji Triumpha, że motocykla nie powinno się wyłączać klill switchem tylko kluczykiem gdyż to mogło powodować problem z uruchomieniem, ale tego już nie zdążyłem sprawdzić Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Stator po dwóch miesiącach od przewinięcia. Masakra... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Altek się przegrzewa a pamiętam że miałeś coś tam kombinowane z kablami więc pewnie przez to. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Wow...tutaj to nie przegrzanie, druty świeciły na czerwono. Srogie zwarcie było choć fakt faktem mogło wyniknąć z przegrzania. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Nie wiem czy to wina złego przewinięcia czy coś innego spowodowało upalenie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Nie zastanawia was, dlaczego pół twornika jest zniszczone?Przecież to alternator trójfazowy, gdzie cewki z kolejnych faz idą przemiennie.Chłodziwem podzespołu jest olej i wygląda na to, że tu może być problem.Albo niski stan albo utrudniony przepływ.Czy koło magnesowe jest oryginalne?Czy aby silnik ma właściwe chłodzenie?Jak wygląda kwestia temperatury roboczej?Może być temat, że problem przegrzania jednostki to problem zasilania. Nieoptymalne warunki spalania podnoszą temperaturę.Pozornie niemożliwe i niezwiązane z sobą zagadnienia. Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Nie wiem czy to wina złego przewinięcia czy coś innego spowodowało upalenie. To już któryś raz więc mało prawdopodobne. Altek nie jest winowajcą tylko ofiarą ze tak powiem. Altek produkuje prąd, tak? Potem musi go przekazać do odbiorników za pomocą kabli. Po drodze są wtyczki, które pogarszają jakość połączenia i powodują straty. Wtedyt altek musi wyprodukować więcej prądu i jeśli nie chłodzi go olej bo jest za niski poziom to zwyczajnie pada. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Trampek nigdy się nie grzał. Temperatura na wyświetlaczu pokazana jest w formie kresek. Załóżmy, że jest 8 kresek to 2-3 ostatnie nigdy się nie świeciły. Alternator wykręcał zawsze mechanik, więc zakładam, że gdyby był niski stan oleju to by mi o tym powiedział. Oddaje motocykl do mechanika właśnie po to, żeby ustalił dlaczego tak się dzieje, ale odnoszę wrażenie, że jego interesuje tylko demontaż i montaż. Zmieniłbym mechanika, ale w moim mieście to chyba bez znaczenia bo wszyscy mają takie samo podejście. Jutro odsyłam do ponownego przewinięcia do firmy Gywer Mariusz Szmid. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Bardzo mi przykro, bo to twoja kasa i stracony czas.Jedno mnie zastanawia, piszesz, że mechanik by ci powiedział o niskim poziomie oleju...To znaczy, że osobiście nie sprawdzasz tego poziomu? Taka dygresja: powtórzę to jeszcze raz i do znudzenia - mechanik tym szczęśliwszy, im częściej sprzęt stoi u niego niż u ciebie.Jesteś jedyną na świecie osobą, której powinno leżeć na sercu dobro motocykla. Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Trampek nigdy się nie grzał. Temperatura na wyświetlaczu pokazana jest w formie kresek. Załóżmy, że jest 8 kresek to 2-3 ostatnie nigdy się nie świeciły. Alternator wykręcał zawsze mechanik, więc zakładam, że gdyby był niski stan oleju to by mi o tym powiedział. Oddaje motocykl do mechanika właśnie po to, żeby ustalił dlaczego tak się dzieje, ale odnoszę wrażenie, że jego interesuje tylko demontaż i montaż. Zmieniłbym mechanika, ale w moim mieście to chyba bez znaczenia bo wszyscy mają takie samo podejście. Jutro odsyłam do ponownego przewinięcia do firmy Gywer Mariusz Szmid. Nie chcę krakać ale pewnie znowu padnie. To nie w nim jest przyczyna. Musisz zrobić okablowanie od nowa, dać porządny regler w przewiewnym miejscu i pilnować oleju. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Nie zastanawia was, dlaczego pół twornika jest zniszczone? Żużu77, R12RT '05, CieszynJa nie widziałem żeby choć raz był cały zjarany. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.