Skocz do zawartości

Problem z ładowaniem-krok po kroku.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zasadnicze teraz pytanie:

czy kolega ma jakiś alarm? immo? jakieś dodatkowe halogeny, ledy, gniazdo zapalniczki?

 

Chiński regulator potrafi zaskoczyć swoją żywotnością.

Nie mam nic, nawet imo nie było montowane w tych motocyklach.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz miernik a wiec odłącz jedna klemę, przełóż jedną sondę na pomiar poboru prądu i podłącz miernik w szereg miedzy klemę a aku i patrz co się dzieje przez 5 minut, podaj wyniki.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz miernik a wiec odłącz jedna klemę, przełóż jedną sondę na pomiar poboru prądu i podłącz miernik w szereg miedzy klemę a aku i patrz co się dzieje przez 5 minut, podaj wyniki.

Ok, jutro to zrobię bo motocykl trzymam u rodziców w garażu.

 

Mój reg wygląda identycznie jak ten z aukcji.

Mogę zamówić.

 

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7318409405

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie do końca możesz zamówić jeśli nie jest wymieniony Twój motong na liście. Te reglery z pinami bez przewodów potrafią mieć zupełnie inaczej wyprowadzone piny. Trzeba zdobyć najpierw rozpiskę Twojego a potem tego co chcesz kupić.

 

Zakres pomiaru 10A bo na mniejszym spalisz miernik bo na początku po podłączeniu może być wysoki pobór.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem na zagranicznym forum opis zmiany statora i regulatora (mój angielski jest dość słaby).

 

https://www.motohowto.com/content/replacing-stator-and-rr-rectifier-regulator-triumph-speed-triple-2006

 

Tutaj jest chyba info o doborze zamiennika i rozpiska regulatora.

 

http://www.triumphrat.net/speed-triple-forum/104504-charging-system-diagnostics-rectifier-regulator-upgrade.html#/topics/104504

 

 

Co prawda opis jest Speed Tripla większego brata, ale chyba to będzie to samo w Street Triple.

 

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz kupić jakikolwiek chiński regler z pięcioma przewodami.

Bardzo ładnie opracowane tematy. Poza tym prawią tam to samo co my tutaj...wymienic przewody na grubsze i wyj**ać najlepiej wtyczki albo wstawić nowe i dać oddychać reglerowi.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz kupić jakikolwiek chiński regler z pięcioma przewodami.

Bardzo ładnie opracowane tematy. Poza tym prawią tam to samo co my tutaj...wymienic przewody na grubsze i wyj**ać najlepiej wtyczki albo wstawić nowe.

W większości te regulatory mają wyjścia na dwie kostki (3 piny żółte kable i po dwa piny na kabel czerowny i kabel czarny)

 

U mnie kostka wygląda tak (ktoś już zmodyfikował przewody pod regulator bo dwa czerwone są ze sobą połączone i tak samo z czarnymi.

 

b82695623570b5b7afeb4da577cf72b8.jpg

 

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Rozumiem że poprawa = przewinięcie na nowo?

Nie, póki nie przebiły uzwojenia to są dobre. Ostatni gwizdek na wymianę trzech żółtych coby uzwojenia więcej się nie przegrzewały.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...3 grosze dorzucam...

 

Japońce nie mają kabli /-/ jest nimi rama.

 

Minus z aku najczęściej kończy się na zacisku rozrusznika a potem elektrony wędrują przez śruby mocowania pieca, gdzie na warunki tam panujące /ciepło,wilgoć, styk różnych metali/ mogą stanowić dodatkowy opór/odbiornik/obciążenie altka.

 

Przy okazji grzebania w instalacji proponuję puścić bajpasa/2,5mm2/ od tego miejsca do punktu na ramie gdzie są podpięte masowe przewody.

 

W hondach ,,taki punkt zborny,, jest z prawej strony ramy jakieś 10 - 15 cm od główki ramy pod zbiornikiem i tam należy go dołączyć.

 

Warto pamiętać aby ten przewód miał w miarę wytrzymałą termicznie izolację - fakt, nawet jakby się stopił nic się nie stanie ale po co ma się lepić...

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy szanowny kolega Monter byłby skłonny podać do siebie jakiś namiar np. WhatsApp lub Skype abym mógł zadzwonić do niego przez video kamerkę i poprowadził mnie za "rączkę" co gdzie przyłożyć i jak ustawić miernik. Jak pisałem wcześniej elektryk że mnie żaden, ale jeśli ktoś powie mi dokładnie co i gdzie przyłożyć to może uda mi się zbliżyć do usunięcia usterki :)

 

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy koledzy juz radzili, ale kable do rozrusznika i te do cykajacego przekaznika tez warto oczyscic, zeby straty pradu zminimalizowac.

Czyli reasumujac grubsze zolte kable miedzy reglerem a alternatorem, ew wymiana reglera, dedykowany kabel masowy do ( - ) aku lub jakiegos dobrego punktu na ramie ( musi byc oczyszczony z farby ) i powinno hulac.

Zaczal bym od kabli a potem dopiero kupowal regler.

Czy twoje pomiary pradu sa robione pod obciazeniem, czyli z wlaczonymi swiatlami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...