Adam M. Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 Na Ebay chinskie kopie do CBR 600 sa po $20.- i zupelnie dobrze sie sprawuja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 (edytowane) Na Ebay chinskie kopie do CBR 600 sa po $20.- i zupelnie dobrze sie sprawuja.Nowa strona producenta gdyby ktoś szukał http://reg-mot.prv.pl Motocykl po weekendzie ląduje w warsztacie i wtedy będę wiedział jaki model szukać. Edytowane 15 Maja 2018 przez FestinaLente Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 27 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 Pacjent Triumph Street Triple - problem z odpalaniem. Motocykl przy pełnym naładowanym akumulatorze odpala bez problemu. Później z upływem czasu ma już problem z rozruchem. Motocykl był w serwisie, podobno były jakieś zwarcia na kostkach i wygięty jeden pin w regulatorze. Koszt naprawy 250zł. Niestety problem powrócił, objawy takie jak na początku. Dziś odkręciłem regulator. Obejrzałem piny i faktycznie jeden jest chyba upalony. Pomierzylem napięcia międzyfazowe i liczby na parach są bardzo zbliżone do siebie 60V. Przy czym multimetr jest budżetowy z Castoramy :) Napięcie ładowania jest na filmie. Światła w tym motocyklu włączają się automatycznie. https://youtu.be/PwmJWXUt6KA'> Czy te wskazania ewidentnie świadczą o uszkodzonym regulatorze? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 Te wskazania z filmiku nie świadczą o uszkodzonym reglerze tylko zbyt dużej rezystancji przewodów.Zacząłbym od pozbycia się wtyczki do regulatora czyli przewody na stałem polutowane na linii regler-uzwojenia, idąc za ciosem wymieniłbym przewody od uzwojeń na właściwe (zgłoś się do Limo, ma na sprzedaż teflonowe). Regler posadzić w przeciągu ma dobrej masie.Taka akcje może powodować również niby dobry aku. Taka dygresja do cienkich przewodów między reglerem a uzwojeniami. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 Co ciekawe u mnie jest bardzo podobna sytuacja, tj. na obrotach ładowanie spada poniżej 14V i tak stoi. Ale jestem jeszcze przed wymianą przewodów. Natomiast już dawno nie mam kostki więc to nic nie zmieniło. Dam znać po wymianie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 27 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 Co ciekawe u mnie jest bardzo podobna sytuacja, tj. na obrotach ładowanie spada poniżej 14V i tak stoi. Ale jestem jeszcze przed wymianą przewodów. Natomiast już dawno nie mam kostki więc to nic nie zmieniło. Dam znać po wymianie.Te wskazania z filmiku nie świadczą o uszkodzonym reglerze tylko zbyt dużej rezystancji przewodów.Czy to pewne info, że regulator jest sprawny?Jutro motocykl wraca na serwis i chciałbym może coś zasugerować, żeby naprawa usterki poszła szybciej :)W tym motocyklu poprzedni właściciel zmieniał regulator napięcia bo jest inny niż oryginał. Plus i minus od regulatora idzie osobnymi kablami bezpośrednio do akumulatora. Czy ten nadtopiony pin w regulatorze nie sugeruje jego wymiany? :) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 U mnie też spada i też niebawem wymienię przewody...może w tym tygodniu. Regler jest dobry według Twojego filmu. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 27 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 U mnie też spada i też niebawem wymienię przewody...może w tym tygodniu. Regler jest dobry według Twojego filmu.W serwisówce znalazlem taką rozpiskę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Z filmu wynika ze jest ok. Mnie by interesowało co się dzieje z pradem jak nie chce odpalić. Czy faktycznie aku jest niedoladowane? Czy może problem jest z instalacją rozrusznika. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 W serwisówce znalazlem taką rozpiskę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk ProJa to znam na pamięć ;) Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 (edytowane) Ja to znam na pamięć ;)Byłem przekonany, że problem jest po stronie regulatora. W tej sytuacji zasugeruję w serwisie przyjrzenie się instalacji Z filmu wynika ze jest ok. Mnie by interesowało co się dzieje z pradem jak nie chce odpalić. Czy faktycznie aku jest niedoladowane? Czy może problem jest z instalacją rozrusznika.W momencie kiedy akumulator jest naladowany i stacyjka jest wyłączona pokazuje napięcie 13V. Po przekręceniu kluczyka w pozycję ON (światła włączają się automatycznie) napięcie spada do około 12,6V. Przy takich parametrach motocykl odpala bez problemu. Wystarczy jednak trochę pojeździć i pojawia się problem z uruchomieniem. Napięcie na akumulatorze przy pozycji ON wynosi wtedy w okolicach 11,2V. Wtedy rozrusznik tylko lekko "cyknie" i żadnej reakcji. Edytowane 28 Maja 2018 przez FestinaLente Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Podmieniałeś aku na inne? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Podmieniałeś aku na inne?Aktualnie korzystam z aku. pożyczonego od kolegi. Wyciągnięty z z750. Kolega przejeździł na nim cały sezon bez żadnych problemów z odpalaniem. Wcześniej był wsadzony nowy, ale problem też się pojawiał. Wcześniej pisałeś, że masz identyczny problem. Twój motocykl mimo to odpala zawsze czy tak jak mój odmawia posłuszeństwa? :) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Nie, mój pali dobrze, ciepły i zimny. Dlatego pomyślałem że może aku nie domaga u Ciebie. Jak masz 11.2V po jeździe to on już jest praktycznie rozładowany. Tak jakby nie ładował się podczas jazdy. Patrzyłem na te zdjęcia regla ale nie widzę który pin jest przysmażony. Wszystkie wyglądają tak samo. Jakiej jest marki? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Nie, mój pali dobrze, ciepły i zimny. Dlatego pomyślałem że może aku nie domaga u Ciebie. Jak masz 11.2V po jeździe to on już jest praktycznie rozładowany. Tak jakby nie ładował się podczas jazdy. Patrzyłem na te zdjęcia regla ale nie widzę który pin jest przysmażony. Wszystkie wyglądają tak samo. Jakiej jest marki?Wydaje mi się, że jest to jeden z pinów od tych żółtych kabli. Na zdjęciu zaznaczyłem czerwonym "kółkiem". Na kostce, także widać jakby nadpalenia. Nawet mechanik mówił, że był lekko wygięty, ale niby uratował regulator. Co do marki to niestety nie mam pojęcia. Na pewno nie jest to oryginał bo w Street Triplach padały jak muchy. Poprzedni właściciel wymienił na jakiś inny model. Tak wygląda oryginał: Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.