Yaco Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 (edytowane) Jaki starter wyłączyć?? Melex ? Ciekawy ten rysunek. Brak czujnika luzu i wynika z niego, że na bocznej stopce motocykla nie uruchomisz. To jakiś nowy model? Już tłumaczę Piotrze. GSX-R1000K7 to taki model motocykla z 2007 roku produkowanego przez firmę Suzuki. Producent zastosował w tym pojeździe czujnik nazwany "GP Switch" lub "GP Sensor" (tutaj sam producent nie jest konsekwentny). GP to nic innego jak "gear position" czyli w wolnym tłumaczeniu czujnik włączonego biegu. Nadmienię, że znajduje się tam specjalne wyprowadzenie dla luzu. Ja załapałem się na to 25%, a Ty...? Edytowane 29 Kwietnia 2010 przez Yaco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Mam nadzieje ze sie naczytales i wiesz juz wszystko :bigrazz: A moze tak,zatrzymac sie,wrzucic luz,zgasic swiatła,wyłaczyc starter,przekrecic kluczyk,akumulator zyje,elektronika tez,masz spokoj. Najlepiej to postawic moto na kolkach, spuscic powietrze z opn, wymontowac aku, zalac silnik olejem i co tydzien przecierac szmatka, wowczas bedziemy miec 100% pewnosc ze motongowi nic sie nie stanie. :icon_mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Tia, i w zimie koniecznie odpalac co kilka dni! ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 (edytowane) No co WY???? :icon_eek: Harleyowcy???? :icon_eek: :icon_eek: :icon_eek: ;) Edytowane 29 Kwietnia 2010 przez Yaco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Melex ? Już tłumaczę Piotrze. GSX-R1000K7 to taki model motocykla z 2007 roku produkowanego przez firmę Suzuki. Producent zastosował w tym pojeździe czujnik nazwany "GP Switch" lub "GP Sensor" (tutaj sam producent nie jest konsekwentny). GP to nic innego jak "gear position" czyli w wolnym tłumaczeniu czujnik włączonego biegu. Nadmienię, że znajduje się tam specjalne wyprowadzenie dla luzu. Ja załapałem się na to 25%, a Ty...? Co to jest to wiem że jakaś Japońska fabryka krosien tkackich wzięła się za produkcję motocykli ale z elektryką siakoś są na bakier jak ja. Staram się załapać ale nie wychodzi bo nadal nie wiem gdzie jest umieszczony na tym schemacie i w jaki sposób motocykl z tego schematu będzie pracował na bocznej? Proszę: http://yfrog.com/28gsxr1000k7j Czy to budzi jakieś wątpliwości? oczywiście że tak, poczytaj post powyżej i odpowiedz jak to pracuje? Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Przecież to dziecinnie proste - przy czujniku stopki bocznej stoi jak byk napisane "relay". W moich stronach "relay" to przekaźnik, a przekaźnik, jak wiemy z przedszkola, wysterować można czymkolwiek - choćby i muchą z nosa. ps. a propos ortografii. Panie Piotrze, słowo japoński piszemy małą literą. Jest przymiontikiem. Tak na marginesie... wueska - a w jakim motocyklu, jeśli można wiedzieć paliłeś te moduły? pewnie jakieś chińskie Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotnik Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 ale sie uśmiałem przy czytaniu tych sześciu stron. To lepsze niż temat z dowcipami :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Dobra to napisze jeszcze jedna rzecz ktora ostatnio zauwazylem wylaczajac zaplon kluczykiem oraz kill`em: - gaszac silnik kill`em kontrolka ladowania zapala sie dopiero po zatrzymaniu silnika - 100% zatrzymania silnika. Pozniej wylaczam reszte zasilania stacyjka i kontrolki gasna. - gaszac silnik stacyjka kontrolka ladowania zapala sie w momencie przekrecenia kluczyka w pozycje wylaczenia zaplonu, a silnik wykonuje jakies obroty po czym staje w miescu. Wtedy gasnie kontrolka alternatora. Wg mnie lepsza jest opcja pierwsza czyli kill. Acha, zeby bylo jasne mam alternator typowo samochodowy (Bosch) z wbudowanym regulatorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Przecież to dziecinnie proste - przy czujniku stopki bocznej stoi jak byk napisane "relay". W moich stronach "relay" to przekaźnik, a przekaźnik, jak wiemy z przedszkola, wysterować można czymkolwiek - choćby i muchą z nosa. ps. a propos ortografii. Panie Piotrze, słowo japoński piszemy małą literą. Jest przymiontikiem. Tak na marginesie... pewnie jakieś chińskie Co tam stoi to wiem ale nie napisałeś jak toto pracuje. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 ten relay jest sterowany masą, daje zasilanie na ECU gdy dostaje masę ze złożonej nóżki, albo z masy czujnika luzu, albo z masy wciśniętego sprzegła. Ten schemat jest wycinkiem z całej instalacji. Chodzi o to że nie ma znaczenia dla zasilania modułu czym się go gasi. A tak na marginesie przypomniało mi sie że starsze Hondy miały tak że przy wyłączonym Engine Stop kręciły rozrusznikiem, a jednak problemy z modułami (nawet przeglądając fora) występowały incydentalnie. Nie jednokrotnie sam o tym zapominałem w swojej CBR albo w XL. 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Tak czytam ten temat i az sam musialem sprawdzic i ze schematow wyszlo mi tylko jedno baba_zanetti ma racje: Honda VTX1800 http://img52.imageshack.us/img52/6038/vtxv.jpg Honda VFR800 98-01 http://img97.imageshack.us/img97/3412/vfr.jpg Honda XL1000V varadero http://img594.imageshack.us/img594/7894/varadero.jpg Zeby nie bylo ze tylko honda Suzuki an650 burgman http://img215.imageshack.us/img215/4716/an650.jpg PS zeby nie bylo burgman nie ma seryjnie czujnika stopki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Trochę mnie ubiegliście :biggrin: Tu jest odpowiedź na twoje pytanie. boczna rozłożona, na biegu -> brak zasilania ECU boczna rozłożona, na luzie -> ECU zasilane boczna złożona, na biegu -> ECU zasilane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 W GS spaliłem jeden nie chcący. Tyle że to nie jest tak że wyłączysz silnik czerwonym guzikiem i juz pada tylko ja się po prostu złośliwie nim bawiłem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 A tak na marginesie przypomniało mi sie że starsze Hondy miały tak że przy wyłączonym Engine Stop kręciły rozrusznikiem, a jednak problemy z modułami (nawet przeglądając fora) występowały incydentalnie. Np. moja była VFR 750 tak miała. Stacyjka na ON, wyłącznik na OFF a rozrusznik kręcił. Niemniej moduł nigdy w niej nie padł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Np. moja była VFR 750 tak miała. Stacyjka na ON, wyłącznik na OFF a rozrusznik kręcił. Niemniej moduł nigdy w niej nie padł. To samo jest w seven fifty, nie wiem jak w vtx, bo nie sprawdzałem. Ale wiem, że po zgaszeniu awaryjnym słychać pompkę paliwa, dokładnie tak, jak po przekręceniu kluczyka w pozycję włączone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi