Skocz do zawartości

jazda po pijaku


spili gonzales
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kładki kładkami a pijani pijanymi.

 

Szkoda, że nie ma u nas krzesła elektrycznego. Siadanie po alkoholu za kierownicę jest świadomym wyborem. Jeśli jedziesz po pijaku i zabijasz kogoś, sorry jesteś świadomym zabójcą.

Siadasz na krzesło. Odebrałeś komuś cenne życie przez własną głupotę. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta dyskusja nie prowadzi do niczego.

juri - ty wszędzie widzisz jakiś spisek, to że ktoś oszukuje, kradnie - paranoja. A z drugiej strony to powtarzam po raz 100 - a kim są ci urzędnicy - przecież to nasi, kręcą i kombinują tak samo. Czy oni są z marsa - zawsze powtarzałem - mamy mentalność kalego - sami to tacy do końca w porządku nie jesteśmy ale od innych oczekujemy krystalicznej czystości - why?. Nie oczekujmy od innych zachowań niepodobnych do naszych.

Nikt nie mówi np o tym że obecnie w Polsce podpisane są umowy na 1200 !!!!! km autostrad - oznacza to, że termin ich ukończenia jest znany, więc już za niedługo - 4-5 lat będziemy mieli te drogi - a to że płatne - znowu lament.

Jak słysze w radiu - to dobrze że podpisali umowy na autostrady ale zaniedbują drogi ekspresowe - no tak jak wy tutaj - co by nie zrobić to źle.

Juri z tym ustalaniem ustaw na stacjach - nie każda, ale może kilka, może żadna - złapano 1 polityka - czy to znaczy, że wszyscy tak się zachowują - To tak jak ze złapaniem jednego lekarza pijanego na dyżurze - tzn że wszyscy piją?

boozo - co do kosztu kładki to ci odpisałem - duużo więcej niż fotoradar. Masz jakieś dane na temat tego ze fotoradar nie uratował nikomu życia? - to je pokaż chetnie zobacze -ale ty znowu gdybanie i moim niczym niepopartym zdaniem.

Co do tego że w Niemczech - ludzie ale Polska to nie Niemcy - 1000 lat innej historii, brak komunizmu , itp itd - to tak trudno zrozumieć

Pozatym chcemy mieć wszystko jak na zachodzie - tylko mentalność nadal wschodnią - czyl w dupie mam wszystko co mi każą - ja to wiem najlepiej, specjalista od wszystkiego.

juri za twoje działania w sprawie oznakowania - wielki szacun .

nie mówię o tym aby przyjmować prawo takie jakie jest - tylko próbowac coś zmienić, zrobić coś konstruktywnie - czyli to co ty zrobiłeś.

Po wylewanie żali w internecie niczemu nie służy. Są instytucje, fundacje, stowarzyszenia itp itd które mogą coś zmienić, usprawnić pomóc - tylko trzeba chociaż trochę się zaangażować

Ale to po prostu nasz narodowy problem - egoizm - interesuje mnie tylko to co dotyczy mnie osobiście bezpośrenio - reszta - mam to w dupie niech się inni martwią, niech inni wywalczą, niech inni napiszą, niech zbudują, niech zrobią itp

Tylko kto to ci inni? Innych nie ma i już.

A pismo wysłane do urzędu /napisane sensownie/ działa 100 x mocniej niż 1000 stron narzekania w internecie i wszelkiego rodzaju protesty.

A z tym odejściem do tematu - zawsze się tak kończy - po prostu to takie forum. A o czym tu byłoby dyskutować - o tym że nie należy jeździć po pijaku - to przecież oczywista oczywistość , 1 strona i finito - a tak 7 stron o różnym podejściu do Państwa i prawa itp itd.

A tak na marginesie - to chcielibyście aby w ogóle nie było fotoradarów i kontroli szybkości przez policję - tak szczerze chcielibyście takiej totalnej wolnoamerykanki na drogach?

Edytowane przez tomgor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech się inni martwią, niech inni wywalczą, niech inni napiszą, niech zbudują, niech zrobią itp

Tylko kto to ci inni? Innych nie ma i już.

 

No tak innych nie ma ale ktoś bierze pieniądze za to by myślał, zbudował i zrobił. Czy to takie dziwne by wymagać by zapracował na swoją wypłatę ? My wszyscy zrzucamy się na jego pensję. Skoro się nie nadaje to wypad i tyle.

 

A tak na marginesie - to chcielibyście aby w ogóle nie było fotoradarów i kontroli szybkości przez policję - tak szczerze chcielibyście takiej totalnej wolnoamerykanki na drogach?

 

Tak, za to kary za wypadki powinny być drakońskie. Kontrole szybkości, fotoradary nie służą poprawie bezpieczeństwa a jedynie nękaniu obywateli. Może zamiast fotoradarów zacząć budować bariery przy drogach ? Chodniki ? Wysepki wymuszające zmniejszenie prędkości ( jak w Holandii )? Sygnalizacje świetlne z czujnikami ? Jest mnóstwo metod poprawiających bezpieczeństwo a nie statystyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jakieś dane na temat tego ze fotoradar nie uratował nikomu życia? - to je pokaż chetnie zobacze

 

Proszę bardzo, 3 minuty szukania - dane z UK: http://www.speedcameras.org/speed_camera_facts.php

 

... 70% of "excessive speed" accidents takes place within the speed limit.

 

... 70% wypadków, których przyczyną jest nadmierna prędkość, ma miejsce przy prędkości przepisowej.

 

 

Sporo tam takich ciekawostek.

 

Oczywiście rzuca się w oczy większy odsetek wypadków związanych z prędkością w Polsce, ale jednocześnie nad wyraz często pojawiają się komentarze, że polska policja idzie na łatwiznę stwierdzając "niedostosowanie prędkości" jako bezpośrednią przyczynę wypadku.

 

Tomgor, jesteś wytrwały jak Jack Bauer.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

asidus - cały czas się to dzieje - zobacz swoją okolicę - naprawdę w ciągu ostatnich 10 lat nic nie zrobiono?

a co to znaczy drakońskie kary i za jakie wypadki.

Ja tam sięgne retrospekwnie wrócę do początku lat 90- drogi podobne, policja słaba, fotoradarów brak

Liczba ofiar - 7900 - nic dodac nic ując

Acidus myślenie o tym że państwo ma troszczyć sie tylko o bezpieczeństow jest bardzo uproszczone

jak bedzie dużo biedy i ubóstwa - to powstaną przestępcze getta - bardzo wzrośnie przestępczość - i na nic zda się silna policja. Biedny człowiek bez pracy nie ma nic do stracenia - albo ciebie napadnie i okradnie albo będzie głodował lub umrze - tak jest w RPA. Chcesz takiego Państwa - taka jest ukraina - oligarchowie i ci co sobie radzą - i olbrzymia ilość ubóstwa - tam to dopiero jest bezpiecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiono. Szkoda, że co najmniej 80% bez sensu. Leżący policjanci o których można połamać osłony w moto, urwać zawieszenie przy 20 km/h.

 

A ostatnio zrobiono 4 pasy do cmentarza ( tylko korki są poniżej tego miejsca no ale tam już nic nie robią i nie będą robili ).

 

Wyjaśnij mi może dlaczego mam płacić za to, ze komuś się nie chce ? I jeszcze utrzymywać bandę urzędasów by obsługiwać tych leni ? Pracy jest pełno tylko się nie chce robić. Szerze to powiem Ci, że mam w dupie i to głęboko czy ktoś inny ma co jeść. Jak ma problem to niech zap.... jak każdy normalny. Od kilku miesięcy szukam ... sprzątaczki. I bezskutecznie. Naprawdę skomplikowana praca wymagająca kosmicznych kwalifikacji ? Nie ale trzeba chcieć.

Edytowane przez Acidus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No problem że jak masz teraz w dupie - to to wróci do ciebie w najmniej spodziewanym momencie.

Z jednej strony mówisz, że płacisz i wymagasz od urzędników tego by swoją pracę wykonywali dobrze /tzn placi społeczeństwo/ to tak samo społeczeństwo powinno wymagać od policjantów i innych organów aby wykonywali swoją pracę dobrze czyli chronili przestrzeganie prawa przez obywateli - no w końcu im za to płacą - wiec czemu tak sie oburzacie na te fotoradary, kontrole - przecież powinście byc zadowoleni że ci którym płacicie wykonują swoją pracę sumiennie czyż nie?

Nie widzicie swojej hipokryzji - z jednej strony niech "super" urzędnicy i politycy wszystko zrobią dobrze a już policja niech bedzie taka sobie - cobyśmy my "społeczeństwo" mogło robić co chce w imię naszej "wolności", "jakiejś idei"; "popychania czegoś tam do przodu"- hipokryzja pełną gembą

Może więcej zapłać sprzątaczce to się znajdzie

Fantom - no daj spokój - po pierwsze to strona przeciwników fotoradarów - to jakie dane ma prezentować , pozatym strasznie tam manipulują faktami z 2003 !!!!! roku - sprzed 6 lat . W tabeli jest napisane, że przekroczenie prędkości jest przyczyną 12% wypadków a później w tekście jakieś nie wiadomo jakie badanie i nie wiadomo czyje dane mówią o 4%.

Narzekacie na fotoradary - w 2004 w UK było ponad 6 tys !!!! fotoradarów - więc pomimo tych wszystkich danych i kampanii - jakoś ich nie znieśli, a jedynie zwiększyli ich ilość - więc tak to według was cały świat jest przeciw kierowcom?

 

Komisja Europejska zaleciła jako najskuteczniejszy środek ograniczenia liczby ofiar właśnie rozbudowanie systemu fotoradarów - ale my Polacy wiemy lepiej. Pozatym co nam ta Unia będzie mówić co robić - niech daje kasę na drogi, kolej itp i spier*** - ale tak to nie ma - daje kasę z jednej a wymaga z drugiej - nikt nic za darmo nie daje - więc jak godzimy się na to że nam drogi buduje to i musimy zgodzić się na obniżenie liczby ofiar na drogach /m in przy systemie fotoradarów/.

Edytowane przez tomgor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płacę wystarczająco jak na potrzebne kwalifikacje i więcej niż zasiłek. Ale zasiłek można dostać za free. I w tym problem.

Głód i bieda rodzi chęci do pracy. Nie ma powodu by okradać innych obywateli tylko po to by ktoś mógł się poobijać.

Widzisz policja jakoś nie za bardzo robi to co do niej należy. Olewa ważne sprawy ( jak np wyeliminowanie z grona kierowców pijaków ). Nie ma hipokryzji w tym, że się nie zgadzam ze wszystkimi prawami i jednocześnie oczekuję by ktoś, kto bierze ode mnie pieniądze wykonywał należycie swoją pracę. Część przepisów jest po prostu głupia ( i wymyślona właśnie przez niekompetentnych urzędasów ).

 

Nie powiesz mi, że wierzysz, że to prędkość jest główną przyczyną wypadków.

 

Unia europejska ma też normy odnośnie rozmiaru jabłek czy krzywizn ogórków. Ale pewnie wiedza lepiej i to bardzo ważne kwestia.

Edytowane przez Acidus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tabeli jest napisane, że przekroczenie prędkości jest przyczyną 12% wypadków a później w tekście jakieś nie wiadomo jakie badanie i nie wiadomo czyje dane mówią o 4%.

 

Wszystko jest tam wytłumaczone. 12,4% wszystkich wypadków to nadmierna prędkość. 70% z tych 12,4% to nadmierna prędkość zgodnie z przepisami. A więc pozostałe 30% z 12,4% daje 3,75% ogółu wypadków z prędkością powyżej limitu. Są tam podane dane dot. liczby ofiar i liczby fotoradarów. Historycznie i obecnie. Dane są ze statystyk Ministerstwa Transportu (Department of Transport). Wszędzie są linki, łącznie z numerami stron raportu ministerstwa. Co byś jeszcze chciał?

 

Jeśli ci fakty nie pasują do teorii - tym gorzej dla faktów.

 

Odpuszczam sobie dalszą dyskusję w tym wątku, bo manipulant straszny jesteś :rolleyes:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście rzuca się w oczy większy odsetek wypadków związanych z prędkością w Polsce, ale jednocześnie nad wyraz często pojawiają się komentarze, że polska policja idzie na łatwiznę stwierdzając "niedostosowanie prędkości" jako bezpośrednią przyczynę wypadku.

A co mają wpisywać? W jednym podkarpackim miasteczku był zakręt gdzie co chwila sie ktoś rozwalał. Ograniczenie jak w zabudowanym. Wielu pechowców twierdziło, że jechali przepisowo, kiedy wpadli w poślizg- na suchym. Jako że policjanci nie mieli innego pomysłu, to pisali "niedostosowanie prędkości", przecież nikomu to nie szkodziło, to i tak tylko dla statystyk. Sprawa drgnęła jak na tym zakręcie rozwaliła się córka burmistrza. Okazało sie wtedy, że policja ma możliwość pomiaru śliskości nawierzchni drogi i - zrobili to. Wtedy to policjanci stwierdzili, że nawet sucha nawierzchnia jest tam śliska jak diabli i nie spełnia żadnych norm, oraz że zakręt jest wyprofilowany niewłaściwie. A teraz pytanie do Was - kto widział, żeby np. przy okazji wypadku policja sprawdzała, czy aby na pewno droga spełnia JAKIEKOLWIEK standardy? Bo jeśli nie, to za wypadek można winić zarządcę drogi - czyż nie?

P.S. Ja wiem, że w razie wypadku "wszyscy winni tylko nie ja", ale może jednak coś w tym jest, może nie jest całkiem tak, że "nikt nie winny tylko ja jak zwykle zapie*lałem".

 

Tak, za to kary za wypadki powinny być drakońskie.

Czasem jest tak, że nie ma kogo ukarać - winowajca wywinął się sprawiedliwości.

 

Edytowane przez bozoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....Jako że policjanci nie mieli innego pomysłu, to pisali "niedostosowanie prędkości"

 

Obojetnie jak bys na to nie patrzyl, to mimo tego, nie zmieni to postaci rzeczy. Jako kierowca masz obowiazek dostosowac predkosc do warunkow jakie panuja na drodze, oraz do samej drogi ( i paru innych ).

 

...policjanci stwierdzili, że nawet sucha nawierzchnia jest tam śliska jak diabli i nie spełnia żadnych norm, oraz że zakręt jest wyprofilowany niewłaściwie.

 

Jak wyzej, czy zmieni to fakt, ze predkosc byla niedostosowana ?

 

A teraz pytanie do Was - kto widział, żeby np. przy okazji wypadku policja sprawdzała, czy aby na pewno droga spełnia JAKIEKOLWIEK standardy?

 

Standardy to maja spelniac drogi ktore sa budowane od czysu X. Spelniaja je w momencie oddania jej do uzytku, ewentualnie utrzymuja je przez czys X. Wiadomo, ze kiedys nawierzchnia bedzie kwalifikowac sie do wymiany. Pytanie tylko czy zarzadca ja wymieni czy pozostawi.

 

Bo jeśli nie, to za wypadek można winić zarządcę drogi - czyż nie?

 

Owszem mozna wytoczyc proces zarzadcy drogi, dosc klopotliwe moze byc ustalenie wlasciciela / zarzadcy ( znane mi z autopsji ) Dylemat w tym, ze zarzadce mozesz obciazyc kosztami za stan nawierzchni, konkretnie dziory.

 

W przypadku checi zaskarzenia za niewyprofilowanie zakretu czy niska przyczepnosc asfaltu, musisz udowodnic, ze kazdy kto bedzie jechal ta droga z dozwolona predkoscia zostanie nazwijmy to potocznie wyniesiony w botanike.

 

Czasami gdy jedzie sie po jakims odcinku, nalaloby zastanowic sie, czy przed tym miejscem, nie warto czy to sciagnac nogi z gazu czy tez odpuscic manetke.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obojetnie jak bys na to nie patrzyl, to mimo tego, nie zmieni to postaci rzeczy. Jako kierowca masz obowiazek dostosowac predkosc do warunkow jakie panuja na drodze, oraz do samej drogi ( i paru innych ).

 

a tu się zdecydowanie nie zgodzę: jeśli została określona przez zarządcę drogi prędkość bezpieczna odpowiednim znakiem, to kierowca nie jest wróżką, żeby wiedzieć iż w tym akurat miejscu nawet zachowanie limitu nie zapewni niezbędnej przyczepności. jest zobowiązany przestrzegać określonego ograniczenia, ale w zamian za to ma pełne prawo wymagać by ten znak był wiarygodny. i za to ponosić winien odpowiedzialność zarządca

pogorszone warunki to inna bajka

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam czasem lubię się przejechać motorem po pijaku. Tak po jednym albo dwóch piwach. Oczywiście po polnych drogach albo tam gdzie nikogo niema. Wtedy jest takie fajne uczucie jakby to nie ja jechał. To znaczy ktoś inny prowadzi a ja tylko patrzę na drogę. Czasem udaje mi się złapać zamułke podczas jazdy to często przeocze jakąś miejscowość i niewiem gdzie jestem. Heh polecam panowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tu się zdecydowanie nie zgodzę: jeśli została określona przez zarządcę drogi prędkość bezpieczna odpowiednim znakiem, to kierowca nie jest wróżką, żeby wiedzieć iż w tym akurat miejscu nawet zachowanie limitu nie zapewni niezbędnej przyczepności. jest zobowiązany przestrzegać określonego ograniczenia, ale w zamian za to ma pełne prawo wymagać by ten znak był wiarygodny. i za to ponosić winien odpowiedzialność zarządca

pogorszone warunki to inna bajka

jsz

 

Jezeli zarzadca / prawodawca postawil znak to masz prawo wyjsc wymagac aby przy zachowaniu tej predkosci nic zlego sie nie stalo i przejazd odbyl sie bezpiecznie. Sa jednak sytuacje i miejsca gdzie wymagany jest po prostu zdrowy rozsadek.

 

W terenie zabudowanym na skrzyzowaniach nikt nie stawia znakow ograniczenia predkosci, jezeli wykonujesz wiec skret w prawo ( czy lewo ) to sam dostosowujesz predkosc do warunkow.

 

 

Ja tam czasem lubię się przejechać motorem po pijaku. ....

 

wez nie troll'uj

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...