Skocz do zawartości

karolek850

Forumowicze
  • Postów

    120
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O karolek850

  • Urodziny 09/29/1980

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki GSX750R sracz
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    swarzendz

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia karolek850

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. ale nie widac tego na oponie jak np przez kawalek bede mocno zlozony po za tym niewiem ile mam od gleby do podnozka jak jade w zakrecie czy 5 czy 15 cm
  2. siemanko :D chciałbym się dowiedzieć czy jest coś takiego co zakładamy do motocykla np do podnóżków i mierzy nam złożenie motocykla w zakrecie? chciałbym sie dowiedziec w jaka glebokosc zlozenia odzwierciedla sie na tym ile zostalo do zamkniecia opony :P
  3. Witam, kilka dni temu przez przypadek zalałem do silnika swojego Suzuki olej go lag Motula o gęstości 5W, a olej silnikowy mam również Motula, o gęstości 5W ale z końcówką 40 - 5W-40. Ilość oleju tego do lag to była mniej więcej 100ml, po prostu przez pomyłke nalałem tego do lag, bo poziom był bardzo niski, przejechałem jakies 200km na tym, nic nie kopcił ani nie sprawiał problemów, pracuje silniczek cichutko i wszystko jest ok. dopiero pozniej zauwazylem po naklejce ze to oliwa do lag, a produkuja w identycznych butelkach tylko troche inne etykiety, zreszta tego nie zauwazyłem ;/ i teraz pytanie czy cos sie moglo stac? czy wymieniac caly olej z filtrem? ew kupic tani olej silnikowy zeby przeplukac silnik a pozniej zalac tego motula 5w-40? syntetyk... :/
  4. Witam, planuje kupno jakiegoś porządnego kombinezonu skórzanego, mysle ze za ok. 3tyś zł znajde coś porządnego. ale moim pytaniem jest czemu służy garb aerodynamiczny? czy są jakies roznice podczas jazdy z nim lub bez? warto cos takiego miec? czy w wiekszej czesci sprawdza to się dla lansu? cenie sobie komfort jazdy, wiec chcialbym wybrac cos z czego bede zadowolony, wkoncu poswiecam temu ponad jedną średnią krajową pensje. pozdr ;)
  5. Ja mam na zawleczkę ponieważ od czasu do czasu ściągam łańcuch i maczam go w nafcie świetlnej. :)
  6. a ja mam takie pytanie z czego sa robione płyty pod kufer monokey? czyli te mocniejsze niz monolock na jednych aukcjach pisza ze mocne tworzywo na innych ze aluminium a plyta wyglada tak samo, w tym przypadku plyta givi.
  7. siemanko, dzis robilem serwis tylnego zacisku oraz wymiana na stalowy oplot. czyli spuscilem ze wszystkiego płyn hamulcowy, bardzo ciemny był zreszta. wyczyscilem, skrecilem, wszystko tak jak powinno byc. odpowietrznik wykrecilem calkiem z zacisku, zalałem płynem dot4 lotosa. tak az zaczelo lecieć tam gdzie sie wkreca odpowitrznik. na bierząco uzupelnialem plyn w zbiorniczku wyrownawczym. wiec jak juz zaczelo tamtedy wyplywac gdzie sie wkreca odpowietrznik to wkrecilem go i nalalem plynu na maks. i standartowo wkrecony odpowietrznik do konca, pompowanie hamulcem i przytrzymanie go do konca, odkrecam odopiwetrznik az zacznie lecieć sam plyn bez bąbelków. zrobilem tak z piec razy az leciał sam plyn bez babelkow i sytuacja jest taka ze stopka hamulca dobija do konca a wczesniej tak nie bylo.. hamulec jest dosc miekki, sprawdzelem tez na starym przewodzie i jest to samo. co robic? moze ten plyn jest kiepski? co sadzicie o plynie hamulcowym lotosa dot4? wszystko skrecone jak powinno byc a jednak cos jest nie tak szykalem podobnego tematu ale nic nie znalazlem, przejrzalem dziesiatki tematow o odpowietrzaniu hamulca i nic z tego nie wynika, wszystko robie jak powinno byc i nadal dvpa. wiec prosze o nie kasowanie tematu. czy jednak bede musial dac zarobic jakiemus serwisowi?
  8. odgrzebuje temat poniewaz mam pytanie z czego tak wlasciwie jest wykonana skorupa nolana n62? jest to tworzywo o nazwie "lexan" ale co za tym sie kryje? czy jest to zwykly termoplastik czy jakis carbon?
  9. Ale czy taka obudowa zbierze aluminiowe opiłki albo z magnezu lub tytanu? Przecież z takich metali też się wytwarza elementy silnika
  10. http://www.moto.allegro.pl/item879644433_l...ntracytowa.html witam. Z racji tego że nie mogę znaleść lampy do bandita takiej okrągłej oryginalnej, chciałbym się dowiedzieć czy snop światła z tej lampy którą podałem wyżej w linku jest mocniejszy od oryginalnej. Która jest pojedyncza okrągłą i ma 185mm średnicy. Obawiam się tego że taka lampa po prostu będzie słabiej oświetlala drogę w nocy pomimo że jest podwójną. Jakby ją trochę przerobić i żeby dwie jednocześnie świeciły? Co o tym myślicie. Czy ktoś ma za sobą przesiadke z takiej dużej okrągłej lampy jak jest np w bandycie 600n na taka podwójną jak w linku? Jakie są ogólne wrażenia z sprawności oświetlenia drogi w ciemnej nocy?
  11. A co w nich jest takiego że warto? W biedronce są też za 50zł. Kumpel ma taki z lidla i mówi że nie naładuje do pełną bo odłącza zasilanie przy 14.2v. A chodzi o to żeby lądował do końca czyli do maksimum jak te tradycyjne
  12. Cześć. Potrzebuje kupić oryginalną lampę. Oczywiście używana bo ceny nowych są kosmiczne a jakiegoś zamiennika niechce. Chodzi o bandita 1200n z 98rok. I teraz pytanie bo pełno jest na alleżyd używek z anglii i jak tu się połapać które są europejskie? Bo słyszałem że tymi angielskimi można oślepiac tych z przodu a i na przeglądzie diagnosta nie przepuści takego moto. A wierzyć w dobre słowa sprzedawcy niema co. Te lampy mają jakieś oznaczenia na kloszu? Czy może kierować się kierunkiem ułożenia karbów na szkle reflektora, tylko jak powinien wyglądać europejski który święci bardziej na prawa stronę? Jak rozpoznać angielski który święci przeciwnie od europejskiego. ? A jak poznać amerykański który święci symetrycznie? Proszę o rady Sprawucha jest bardzo pilna.
  13. Aha czyli mam rację że jak świece mają właściwy kolor to sonda jest sprawna? A jeszcze chciałbym się dowiedzieć czy podczas jazdy w mieście na rozgrzamym silniku też świece będą miały właściwy kolor?
  14. Witam. Mam takie pytanie dot forda escorta z 92 rocznika. 1.3benzyna na mono wtrysku. Chciałbym się dowiedzieć czy jeśli świece są jasno szarego koloru. To znaczy elektroda i oprawka elektrody są jasno szare albo białe to czy wyklucza to nie sprawność sondy lambda? Czy może nawet jeśli nie mamy sprawnej sondy to możemy mieć czyste świece czyli szaro białe albo bezowe? Bo tak się zastanawiam bo nie sprawna sonda powoduje że do silnika jest podawana bogata mieszanka a co za tym idzie mamy czarne świece a co z tym się wiąże mamy większe spalanie. Czy dobrze myślę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...