Jump to content

Recommended Posts

To niedobrze jeśli jakaś reakcja była na początku. Zaglądaj często w ten płyn.


MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jeszcze jedno pytanie :icon_arrow:

Czy jest różnica pomiędzy tylną a prawą przednią tarczą hamulcową :icon_question:

Czy są one zamienne :icon_question:

W touringach na przykład


RIDE HARD!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Są identyczne.


2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Share this post


Link to post
Share on other sites

No witam. Po 2 tygodniach czekania dostałem wodzik do biegów i dupa :banghead: . Taki sam luz na nowym wodziku. Podejrzewam więc, że wałek od skrzyni do wymiany. Zmieniłem położenie starej dźwigni o ząbek i siedzi sztywno stara dźwignia i bez żadnych luzów. Mam nadzieję, że do końca sezonu wytrzyma bo skrzyni nie chce mi się wyciągać i cena wałka w Polsce mnie przeraziła :ohmy:. Miał może ktoś taki przypadek?. Nie wiem czy ryzykować dalsze jazdy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Są identyczne.

Grubość także?

Zauważyłem, że sa na nich różne oznaczenia min th, o co halo?


RIDE HARD!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Różne dopuszczalne grubości ze względu na różny charakter przedniego i tylnego hamulca. Przedni jest głównym hamulcem więc grubość powinna być większa, tylny jest pomocniczy. Ale kombinując z drugiej strony - tylny znacznie bardziej się grzeje i może tam jest dopuszczalna większa grubość. Jak to wygląda u Ciebie? Co jest napisane na przednich a co na tylnych?

 

 

Porównaj średnicę, rozstaw otworów i grubość nominalnej tarczy P/T, jeśli są takie same to można podmienić bo materiałem raczej się nie różnią.


MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żeby to pomierzyć, musiałbym obie zdemontować, a przynajmniej koła...

A że leń jestem okropny - pytam na forum.

Uściślę jednak: chodzi o TC przed brembo oczywiście. Otóż kompletuję szpeje do dodania drugiej tarczy przy przednim kole. Mogę kupić tarczę opisaną przez sprzedajacego jako "tylna lub przednia prawa".

Stąd moje pytanie...


RIDE HARD!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja własnie mam RK Custom, mi zależy tylko na obniżenu moto ze strony wizualnej, ale jak to nie wiele zmienia to chyba odpuszczę. Znalazłem jeszcze 12" new za 600pln, ale skoro 11" niewiele zmieniło to 12" będzie nie zauważalne.

 

Ja mam złe doświadczenia z obniżaniem sprzęta kosztem skoku amortyzatorów. Jeśli nie jesteś zmuszony (nie dostając np. nogami do ziemi) to nie polecam. Spada komfort jazdy, a na niektórych drogach prawie nie da się jechać. Może wypróbuj zestawy które nie zmieniając skoku amortyzatora pozwalają na obniżenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No witam. Po 2 tygodniach czekania dostałem wodzik do biegów i dupa :banghead: . Taki sam luz na nowym wodziku. Podejrzewam więc, że wałek od skrzyni do wymiany. Zmieniłem położenie starej dźwigni o ząbek i siedzi sztywno stara dźwignia i bez żadnych luzów. Mam nadzieję, że do końca sezonu wytrzyma bo skrzyni nie chce mi się wyciągać i cena wałka w Polsce mnie przeraziła :ohmy:. Miał może ktoś taki przypadek?. Nie wiem czy ryzykować dalsze jazdy.

 

Przy jakim przebiegu? U mnie w RK przy ok. 60.000km nie bylo luzu na walku przy skrzyni, ale troche sie wyrobil ten walek przy dzwigni. Ale ten latwo wymienic.

 

Jeden znajomy w zeszlym roku na Faaker opowiadal o takim przypadku. Walek przy skrzyni mu sie wyrobil do zera, ale farta mial bo na drugim biegu. Doturlal sie jakos do serwisu. Ale jego motocykl starszy i przebieg raczej spory (nie pamietam ile).

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja nadal nie kumam o jaki wałek chodzi. :icon_biggrin: Ze skrzyni wystaje wałek zmieniacza, to ten? Na nim jest dźwignia z przegubem, cięgło długie i kolejny wałek z przodu w pokrywie sprzęgła na którym jest właściwa dźwignia nożna.

 

 

Skoro mówicie że w "starszym sprzęcie" komuś coś się stało to z mojej strony wypada się zainteresować, bo Elka jest stara. A nie chciałbym jakiejś lipy w trasie spotkać.

 

 

Zeszłego weekendu wracałem ze zlotu z kobitą i bagażem, w połowie szybkiego winkla wpadłem w dziurę w jezdni i uderzyłem lewym tłumikiem o coś. Pękło mocowanie wydechu, ta listwa która idzie od góry wzdłuż błotnika i "wygina" się w bok, łącząc ze zderzakiem błotnika i podwieszeniem tłumika. Rok temu pękł od wibracji z drugiej strony, jesienią z lewej pękł i teraz znowu lewy. Spawałem to doraźnie elektrodą więc szału nie było. Prawy trzyma się już drugi sezon, ten lewy jakiś lipny jest. Zdjąłem go dziś i zabiorę jutro do pracy, pospawam porządnie MIGiem.

 

 

 

Przy okazji odkryłem przyczynę czemu Elka się dusi i kicha jak przeciągnę ją kawałek na wyższych obrotach. Wyjąłem dziś kranik żeby założyć inny a sitko na kraniku było grubo zafajdane jakimś syfem. Zimą przecież płukałem zbiornik więc z góry odrzuciłem opcję zatkanego filterka w zbiorniku. I przez to błądziłem jak pijane dziecko w smoleńskiej mgle... :banghead: Mam nadzieję że to jest przyczyna, poskładam i w weekend przetestuję. :buttrock:

Edited by qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy dobry dział, ale zapytam: jak mierzyć poziom oleju w silniku. Na szabelce jest napisane, że przy gorącym silniku olej powinien być do maximum skali oraz, że pomiar powinien być wykonywany gdy motocykl stoi na stopce, jak również żeby nie przepełniać.

I teraz zasadniczy problem - korek powinien być dokręcony podczas pomiaru czy tez maksymalnie się opierać o wlew przed wkręceniem? Jest to znaczna różnica, bo po wkręceniu o te kilka gwintów poziom różni się o (tak na oko) 1,5-2 cm.

Edited by wizbek

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ja mam taką prośbę. Jestem przed przeglądem po 8000km i kumpel zrobił mi taką oto listę zakupów:

 

2 świece (6R12) - po 25zł

Olej 20W50 (3 lub 4 but.) - ?zł

1x Formuła plus - ?zł

Filtr powietrza (najlepiej K'N) - ?zł

Filtr oleju - ?zł

 

 

Moglibyście ocenić składniki i ew. zmodyfikować listę?

 

Zastanawiam się czy robić to w ASO, bo jednak robocizna będzie znaczna, a z gotowymi składnikami na wymianę można chyba podjechać niemal wszędzie.

Edited by harry883

2007 H-D XL883C Sportster Custom + 'Bologna Style' Khrome Werks 2 inch slash cuts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. DOT5 -mocno fioletowy i nie miesza się (silikonowy). Masz na pompie napisane (dekiel) jaki płyn stosować.

2. poziom oleju mierzę na wciśniętym korku, tak samo skrzynia - wkręcam do końca.

3. Harry - oczywiście- kup co trzeba (oleje kupowałem w Appa, filtr chrom u MałegoHD-Allegro, KN-Motoseven-Allegro, świece musisz wymieniać po 8000km?) i podjedź do jakiegoś serwisu - tylko powiedz gdzie jaki olej mają wlać...

Ja akurat na chodniku to robiłem ; )

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ja mam taką prośbę. Jestem przed przeglądem po 8000km i kumpel zrobił mi taką oto listę zakupów:

 

2 świece (6R12) - po 25zł

Olej 20W50 (3 lub 4 but.) - ?zł

1x Formuła plus - ?zł

Filtr powietrza (najlepiej K'N) - ?zł

Filtr oleju - ?zł

 

 

Moglibyście ocenić składniki i ew. zmodyfikować listę?

 

Zastanawiam się czy robić to w ASO, bo jednak robocizna będzie znaczna, a z gotowymi składnikami na wymianę można chyba podjechać niemal wszędzie.

Tu nie ma co modyfikowac tylko kupowac i wymieniac.

Nie wiem jak jest przy 883 ale generalnie we wszystkich moto wymiana wyglada tak samo:

odkrecamy srubki, spuszczamy olej, w miedzyczasie wymieniamy filtr powietrza i swiece, zakrecamy srobki i wlewamy odpowiedni olej do odpowiedniej dziury w odpowiedniej ilosci. Filozofia w tym zadna wiec kazdy to jest w stanie zrobic, kto nie ma 2 lewych rak i w zyciu nie dalbym tego dilerowi HD zrobic, gdzie roboczogodzina to 270 pln.


AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...