Skocz do zawartości

turysta

H-D
  • Postów

    141
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O turysta

  • Urodziny 01/08/1968

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    PL

Osobiste

  • Motocykl
    FXST
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia turysta

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

1

Reputacja

  1. Nie wiem, czym to jest spowodowane, ale to chyba normalne. Miałem tak samo w RK, teraz w softailu też tak jest.
  2. I tak brzmi słuszna podpowiedź :lalag: . Szkoda, że tak szybko padła, czekałem na rozwój wątku o uderzeniach wału... :rolleyes:
  3. :lalag: Nawet jeżeli silnik przypasuje do skrzyni, z primary będą schody. Wszystko w 88" i 96" jest inne, a zaczyna się już od innego czopa wału korbowego, marne szanse na hybryde :unsure:
  4. Złącze pneumatyczne wtykowe proste, gwint G1/4" lub G1/8" (ok. 10 lub ok. 13mm średnicy) - nie pamiętam który. Do kupienia w Castoramie. Najlepiej wybrać się ze starą złączką w kieszeni. Wężyki też mają.
  5. Sugeruję zakupy: http://www.ebay.com/itm/HARLEY-DAVIDSON-BREMBO-FLOATING-FRONT-BRAKE-ROTORS-41809-08-41808-08-LEFT-RIGHT-/151343146234?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item233cc124fa&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/BAD-A-Harley-BREMBO-front-brake-calipers-set-MASTER-Hose-08-14-Touring-V-ROD-/390887481374?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item5b02b5a01e&vxp=mtr Do tego wymiana dolnych goleni na wersję z któregokolwiek touringa (250 zeta na alle). Wszystko pasuje, nie trzeba nic kombinować. Rozwiązanie sprawdzone - moto staje w miejscu. :lalag:
  6. Nie wiem jak to wygląda w Dyńkach, ale w Touringu - padnięta poduszka rzeczywiście daje makabryczne objawy, dokładnie jak jak u Ciebie. Zerknij najpierw tam :lalag:
  7. turysta

    MOTORISLAND 2014

    Przemyskie Stowarzyszenie Motocyklowe Klub "MOTO TWIERDZA" oraz Wójt Gminy Solina zapraszają na Inauguracyjny Zlot Motocyklowy - MOTORISLAND 2014 Impreza odbędzie się na Wyspie Energetyk na Zalewie Solińskim w dniach 13 - 15 czewrwca 2014 Wjazd 50 zł dla motocykla, plecak 10 zł. Więcej info na plakacie.
  8. ET - czujnik temperatury silnika. Przed wymianą proponuję sprawwdzić przewody prowadzące do niego.
  9. :blink: No przecież popychacze są hydrauliczne... Jeżeli laski są fabryczne - nie ma tam czego regulować.
  10. :ohmy: A sam pulley konkretnie zabezpieczasz przed obracaniem...? Elastyczne, miękkie zablokowanie pulleya np. pasem napędowym nie wystarczyło u mnie. Musiałem wyczarować stalową obejmę z zębami na pulley, opieraną o oś wahacza (softail). Wtedy duży (3/4" - większy niż zwykły do odkrecania kół) klucz udarowy i puściła.
  11. Odpowiedni ściągacz jest odpowiedni, jeżeli owa tuleja jest na własćiwym miejscu. W trzech motocyklach miałem nieco przsuniętą do wewnątrz - wtedy sciągacz jest bezużyteczny. Zostaje tylko cięcie tulei albo spawanie do niej pierścienia i próba ściągania za ten pierścień. Jeżeli jednak chcesz tylko odkręcić nakrętkę pulley'a - polecam klucz udarowy. Ja używam elektrycznego z trzpieniem 3/4", od mechanika "tirowego". Zawsze daje radę :)
  12. W zeszłym miesiącu kupiłem YUASA YTX20HL-BS. Daje radę, dostępne na alle, zapłaciłem 380 zł + wysyłka. Ważne jest "H" w oznaczeniu - większy prąd rozruchu, 310A.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...