Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

A po zamontowaniu w TC tego wspomagacza sprzęgła poprawiło się. Na allegro jest taki kawałek gumy za 160pln, opisany jako zmiękczacz sprzęgła to to.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestaw poprawiacza montowany jest fabrycznie w TC od 2006 seryjnie.Po założeniu do starszego sprzęgło się dużo poprawiło.Zestaw zawiera nową dźwignie montowana w skrzyni i nową sprężynę. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Harley-Davidson-Softail-Reduced-Effort-Clutch-Kit-99-05-/200609039994?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2eb53b067a .Montaż wymaga zdjęcia wydechu,pokrywy skrzyni z prawej strony i zdjęcia pokrywy łańcucha sprzęgłowego.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki :) a wracając do mojego pierwszego pytania - odma w sporcie ponoć jest wpisana w 50% sztuk tego modelu. Mój na nią cierpi popluwając sobie olejem. Ponoć to można tak latami z tym jeździć. Ktoś ma jakieś doświadczenia w tym kierunku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zmienić oryginalne amortyzatory tylne (w tej chwili mam pompowane) na krótkie, powiedzmy 11". Moje pytanie: czy mogą być jakiekolwiek amortyzatory od harleya np v-rod, dyna itp. progresywne, czy muszą być jakieś specjalne dla turingów? Pytanie jest z tąd, żemogę kupić progresywne nowe 11" od v-roda za rozsądne pieniądze, ale nie wiem czy takie mogą być?

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem kumplowi 11 calowe progresywne.Ale z tym jest pewien problem.Są one trochę za krótkie i przetarła mu się wiązka elektryczna do tylnych lamp.Za nowe zapłaciliśmy coś ok 200€

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dma w sporcie ponoć jest wpisana w 50% sztuk tego modelu. Mój na nią cierpi popluwając sobie olejem. Ponoć to można tak latami z tym jeździć. Ktoś ma jakieś doświadczenia w tym kierunku?

 

Mozna ale po co ?

Zamontuj do niej dlugi waz z pojemnikiem z otworami w ktorym bedzie sie zbieral olej i przestanie znaczyc teren.

Jesli wypluwa sporo to znaczy ze sa przedmuchy przez pierscienie do skrzyni korbowej - moja BSA zwykle puszcza dwie krople po nawet dlugiej jezdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem kumplowi 11 calowe progresywne.Ale z tym jest pewien problem.Są one trochę za krótkie i przetarła mu się wiązka elektryczna do tylnych lamp.Za nowe zapłaciliśmy coś ok 200€

A jak moto wygladało po załozeniu tych 11" . Ja mogę mieć używki idealne za 300pln. A co do wiązki to można ją jakos inaczej poprowadzic? I jeszcze jedno, da sie w dwie osoby na tych amorkach 11" jeździć czy moto robi sie strasznie sztywne?

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyliśmy krótsze bo kolega stał na palcach więc po prostu musiał.Gdy jeździł sam to nic nie przeszkadzało ale z pasażerką przetarł instalację.Wizualnie wiele się nie zmieniło.Jeśli w zimie nie zmieni na Heritage to przez zimę założymy zestaw zawiechy z Road Kinga Custom.Jest fabrycznie niższe.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja własnie mam RK Custom, mi zależy tylko na obniżenu moto ze strony wizualnej, ale jak to nie wiele zmienia to chyba odpuszczę. Znalazłem jeszcze 12" new za 600pln, ale skoro 11" niewiele zmieniło to 12" będzie nie zauważalne.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjedź do nas na zlot to porównamy na żywo.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz jeszcze Customa obnizac? Moim zdaniem nie ma sensu oraz zbytnio pola do popisu - bedzeisz dobijal jak pojedziesz z kobita o wygodzie zerowej nie wspomne. Znaczy da sie - przyklad mojego Road Stara to pokazuje, tyle ze wtedy wypadalo by tez przod obnizyc bo inaczej badziewnie to wyglada no i geometria zawiechy Ci sie zmieni.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jeszcze raz raz o płynie hamulcowym - czy można "na oko" odróżnić DOT5 od zwykłych DOT'ów?

Jakaś różnica w kolorze, zapachu?

Musiałem wczoraj zdjąć zacisk i teraz konieczna jest dolewka, tyle że nie wiem co poprzedni właściciel zapodał do układu...

Sprawa pilna - bez hebla nie polata...

 

PS. Ten aktualnie zalany jest niby żółty - niby zielony...

Edytowane przez turysta

RIDE HARD!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to rocznikowo powinno się dać rozróżnić kiedy jaki płyn był lany.Dot 5 jest wpadający w kolor fioletowy.Żółty to raczej Dot 4.

 

Dot 3 i Dot 4 można bez problemu mieszać,Dot5 nie można z niczym.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kapsel od butelki (tylko nie tej z płynem) wlej jednego płynu np. DOT3/4 i dolej ten nieznany obserwując czy powstaną "oczka" jak w rosole. Jeśli tak to płyny nie są kompatybilne.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...