Skocz do zawartości

vpower

H-D
  • Postów

    1595
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana vpower w dniu 22 Grudnia 2011

Użytkownicy przyznają vpower punkty reputacji!

O vpower

  • Urodziny 10/08/1976

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motocykle, podróże,
  • Skąd
    Śląsk / EU

Osobiste

  • Motocykl
    HD Road King Custom
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

1157 wyświetleń profilu

Osiągnięcia vpower

MOTONITA - głaszczący manetkę

MOTONITA - głaszczący manetkę (27/46)

81

Reputacja

  1. Pytanie dla fachowcow - jakie tarcze i przekladki sprzegla do Road Kinga na TC 96? Na alledrogo sa jakies Alto, na niemieckim ebayu jest duzo zestawow z TRW. Jest jeszcze BDL, oczywiscie Barnett oraz w salonie OEM lub tez o polowe tansze a podobno lepsze Sreamin Eagle. Co warto a co sobie odpuscic bo sprzeglo mi sie slizgac zaczyna i musze wymienic.
  2. A tak wogole z mojej czystej ciekawosci to po jakim przebiegu nalezy sie przymierzyc do wymiany sprzegla w RK TC96? Wiadomo, ze jak sie zacznie slizgac itd ale jest jakas ogolna norma, ze tyle i tyle mil/ i powinno sie sprzeglem zajac?
  3. Podpinam sie pod temat. Zaintrygowala mnie sprawa rozrzadu i napinaczy bo w sumie pare mil juz zrobilem a jeszcze tam nie zagladalem. Wystarczy wymiana samych napinaczy czy lepiej zainwestowac w caly zestaw z lozyskami nowymi lancuchami itd? Pzdr.
  4. Jezdzilem praktycznie kazdym z wymienionych a do drag stara 1100 i VL800 sie przymierzalem. Co do VN800 - mialem go 3 lata i moto na pewno zapiernicza - wciaga do nosa inne 800, ale nie o to chodzi w tych motocyklach. Jego glowna wada jest lancuch - tylne kolo ciagle uwalone, a czyszczenie szprychowanego kola nie nalezy do przyjemnych czynnosci. Technicznie nie bylo z nim zadnych problemow chociaz w razie "w" budowa silnika na pewno bardziej skomplikowana niz innych Vek (ot kawasaki). Odradzam Ci VS800 - po prostu to za maly motocykl dla Ciebie. Technicznie dobry ale gabarytowo maly. Jesli chcesz cos wiekszego to albo VS1400 albo VT1100. Technicznie jedne z najlepszych konstrukcji - jesli ktos dbal to lac paliwo i jezdzic. Wspomniane VL800 bedzie na pewno gabarytowo najlepsze. Drag Star 1100 tez jest ok ale to akurat nie moja bajka. ;)
  5. Sa rozne sposoby na zgranie wydechu z filtrem i wtryskiem. Ja akurat wybralem Thundermaxa i nie zaluje ani chwili. Tyle ze TMax nie jest dodatkiem do oryginalnego wtrysku tylko wywalasz oryginalny wtrysk, oryginalne sondy lambda itd i zastepujesz tymi od zestawu.
  6. Troche nie rozumiem ale ja z wiekiem glupieje wiec to nic dziwnego, ze nie rozumiem. ;) Kazdy motocykl pokonuje jakos winkle - jak kierowca dupa, to I gosc na cruiserze objedzie takiego na sporcie czy turystyku. Ale tu chyba nie chodzi o wyscigi po gorskich drogach, bo wtedy wybor jest prosty prawda? Troche juz na roznych moto pojezdzilem I jakos nigdy nie czulem, zeby sie nie dalo jakiegos zakretu pokonac - ewentualnie zamiast przejechac go z predkoscia 50 przejedziesz go z predkoscia 40. Owszem - wjezdzajac np. na Edelweisspitze I widzac na winklach tyl wlasnego moto podczas skrecania na cruiserze sie bardziej napocisz niz na turystyku, ale roznica bedzie taka, ze bedziesz na szczycie 2 minuty pozniej niz Ci na turystykach :) Poza tym na takich winklach to raczej najczesciej uzywanym biegiem kjest 1 lub maks 2 niezaleznie od moto. :) HDekiem jakos Transalpine przejechalem I radoche z winkli tez mialem. Czy gdybym pojechal tam np. turystyczna bemka mialbym wieksza radoche - watpie - przeciez chcialem cos zobaczyc, a nie pobic rekord trasy. :) Tak wiec - kupuj co Cie kreci, a winkle na kazdym moto smakuja dobrze.
  7. Odgrzebuje stary temat. Mam wrazenie, ze z miejsca gdzie wychodza wezyki laczace amory tylne spieprza mi powietrze. W sensie jak probowalem przedy wyjazdem na chorwacje dopompowac amory to poprostu bylo slychac, ze tam cos dmucha. Moje pytanie brzmi jak mozna sprawdzic szczelnosc tego ukladu to raz - 2 czy te elementy sa wymienialne (zaworki czy tez wezyki) i generalnie co trzeba zrobic, zebym mial na powrot amortyzatory z mozliwoscia regulacji, bo na dzien dzisiejszy mam wrazenie, ze amortyzuja glownie sprezyny (aczkolwiek zle nie ma - no chyba ze nie mam porownania). :dry: Pzdr.
  8. Dzieki - Rocznik 2007 na TC96. Kurde musze sie zmusic, ale jak pomysle o sciaganiu tych chromow z gory lag to mnie trzepie. ;)
  9. Podepne sie pod temat - w koncu bede sie musial zmusic do wymiany oleju w przednich lagach w moim Road Kingu Customie. Pytanie do fachmanow - co lac i ile? :) Fisu - licze na Ciebie. ;)
  10. Przerabialem temat przy Roadstarze. Efekt - przytlumiony wydech i polowa koni zdechlo. Pech chcial, ze zalozylem to przed mala wycieczka do czech. Klnalem na czym swiat stoi cala droge. Zauwaz, ze DB Killer nadal fajnie spaliny przepuszcza - jak wetkniesz tam mate to niestety ale masz efekt jak bys wydech butem przytkal. Ja odradzam ale kazdy ma swoje zdanie. :) Acha - poza tym taka mata sie tez nagrzewa, a ze przylega ona cala powierzchnia na ogol nie tylko do db-killera ale tez do rury wydechowej wiec istnieje powazne ryzyko odbarwien w tym miejscu. P.S. Gdybym mial DB Killera do moich rinehartow to bym tez pewnie sprawdzil jaki efekt ale mate nigdy w zyciu.
  11. Pytanie z serii "bo za leniwy jestem". :blush: Nie chce mi sie sciagac baku by przemierzyc linki gazu w moim RK. Chcialbym je zmienic na takie w stalowym oplocie i minimalnie dluzsze ale nie wiem jaka dlugosc maja oryginaly. Mierzyl to ktos moze? Wie jaka dlugosc maja oryginaly? Pzdr.
  12. vpower

    Nowy Indian

    Nie jestem milosnikiem Victory, ale mysle ze akurat tutaj nie zakonczy sie falstartem jak w przypadku poprzednich prob wskrzeszenia marki Indian. Widac ze Polaris odrobil lekcje i nie chce dac dupy oraz wpakowal kupe kasy w ten projekt. W usa jest dupna kampania reklamowa, na faaku byla ciezarowka z Indianami, a do tego do jazd probnych nie jest 1 moto ale cale tabuny zostaly juz wyprodukowane. 3 rozne modele z czego Cheiftain ma inna rame i rozstaw osi wiec tez inaczej sie prowadzi, plus calkowicie nowy silnik Thunderstroke wyprodukowany tylko dla Indiana - czyli nie silnik Victory wziety z polki ale calkowicie nowa konstrukcja. To o czym pisze ks-raider to byl bodajrze silnik S&S wpakowany w rame i blachy stylizowane na Indiana i ta proba pojechania tanim kosztem marnie sie skonczyla, ale to wtedy nie bylo pod skrzydlami Polarisa/ Victory. Czas pokaze jak dobry jakosciowo jest to produkt i jak wytrzymaly jest nowy Indian, ale na dzien dzisiejszy raczej zbiera same pozytywne oceny, a w bezposrednim porownaniu z HD tez raczej mu odjezdza. To co mnie urzeklo w tym moto to jakosc szczegolow i dbalosc o detale. Patrzac na te smaczki stylistyczne to niestety nie ma 2 takiego moto na rynku tak dopracowanego - pomijam oczywiscie tuningowe wydumki, a pisze o seryjnym moto. Widac, ze nie ksiegowi decydowali o tym sprzecie, a designerzy i inzynierowie. Ja tam Indianowi dobrze zycze - przynajmniej bylby to wybor dla milosnikow Vek, ktorzy chca byc indywidualistami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...