lepi Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 W kacie LC8 mam 60000. Bez problemów. Wałki jak nowe, ogląda się je przy każdej regulacji zaworów :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 (edytowane) Mój bandzior ma nalatane 72-73 tys km, wałki idealne, łańcuszek daje jeszcze radę, oleju miedzy wymianami nie dolewam-nawet przy pałowaniu Z tym olejem to pojechałeś... Akurat bandziorki podpijają olej. Z mojej stałej wypadowej ekipy jest koleś, który ma obecnie bandziora 1200 wcześniej 600. W jednym i w drugim jak porządnie daje, to dolewa. Nie ma że boli, a jak daje gumy po mieście to już nawet ładny bączek idzie z rury. Drugi mój kumpel też na 1200 również leje, choć ten na gumie to praktycznie z garażu wyjeżdża. A teraz odnośnie tematu. Mam taką starusieńką ('86 czy 87 - nie pamiętam nawet w tym momencie) cebulkę 450 i w sumie to się nic w niej nie psuje, ale trochę ją porobiłem po zakupie. Jednak samego silnika nie ruszałem (regulacje nie naprawa IMO), a jak wcześniej było to trudno powiedzieć. W każdym razie na liczniku obecnie niecałe 77 kkm. Mój sc59 ma teraz 14kkm, nic się na razie nie zwaliło, ale niektórzy koledzy już mieli ciekawe akcje. Nie mogę więc narzekać. Temat oleju w tym moto pozostawię bez komentarza. Edytowane 17 Grudnia 2009 przez Mor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Yo! CBF1000 - 51kkm i na razie wszystko gra. Male perturbacje pradowe byly, ale same zniknely. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Kolega ma Hankę 929, latana na gumie, kapcie palone w ilości 8 - 12 w sezonie. Przebieg ponad 50tys. km. Wałki rozrządu jak nowe, mała rysa w jednym cylindrze. Takie wnioski przy wglądzie w silnik przy okazji zmiany uszczelki pod głowicą. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 (edytowane) No właśnie coś trwałośc motocykli sie strasznie obniżyła - wczoraj czytałem artykuł w motocyklu- by test długodystansowy yamahy FZ1 i napisali ze wałki rozrządu po 25kkm nie trzymają wymiaru i są na złom :eek: nieźle :banghead: w tym samym numerze pisali o xjr1300 i tam egzeplarze w stanach maja przebiegi po 200tyś mil co daje 320tyś km :buttrock: prawda jest taka że wytrzymałość motocykla jest wprost proporcjonalna do sposobu jego traktowania, czyli mówiąc w skrócie jak dbasz tak masz Edytowane 17 Grudnia 2009 przez Szynka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 (edytowane) Ja w HD (silnik EVO, 88 rok) mam nastukane 120kkm i tej zimy rozebrałem silnik z nadzieją totalnej reanimacji, bo przebieg taki itd. Jak się okazało to tylko zawory trzeba było trochię dotrzeć i wymienić uszczelniacze zaworowe. Cylindry mają trochę rysy ale trzymają wymiar w granicach. Jednak okazało się prawdą że przy 100kkm wypada tylko odświeżyć górę silnika w EVO. Reszta powinna wytrzymać 300kkm a są egzemplarze które latały do 500kkm bez grzebania w silniku. Nie wspominając o GS500E z kurierki która przy 170kkm paliła od strzała, nie dymiła i nie brała oleju. Jedynie sprzęgło zaczynało utrudniać życie. Edytowane 17 Grudnia 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 podbno właściciele pierwszych BMW k100 chwalą sie przebiegami przekraczającymi już 300tyś km i więcej. o swoim 900rr nie wspomnę bo ich trwałość jest już znana i uznana:) Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 tak samo jak VFR :) he he No ale zadziwiające jest to że krzywki nie trzymały wymiaru juz po 25 klockach. Ciekawe czy to jednostkowy przypadek czy tego wiecej jest. Może jest jakiś mechanik który się spotkał z tym sprzetem? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Z tym olejem to pojechałeś... Akurat bandziorki podpijają olej. Z mojej stałej wypadowej ekipy jest koleś, który ma obecnie bandziora 1200 wcześniej 600. W jednym i w drugim jak porządnie daje, to dolewa. Nie ma że boli, a jak daje gumy po mieście to już nawet ładny bączek idzie z rury. Drugi mój kumpel też na 1200 również leje, choć ten na gumie to praktycznie z garażu wyjeżdża. Serio, wymian już kilka było i ani jednej dolewki. Serwisowany był od nowości (mam cały gruby plik faktur) i jeździł na dobrym oleju. Silnik pod tym względem mam igiełkę. Jak nie wierzysz to zapraszam na oględziny. P.S.. Na gumie nie latam, ale jak precel też nie jeżdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaru73 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 (edytowane) Czytam sobie pewna gazete motocyklowa, gdzie w tescie uzywanego Drag Stara 650 pisza, ze gora po 50000km trzeba zrobic szlif cylindrow i zregenerowac glowice. eeeeee gościu co to pisał ewnie pomylił Drag Stara 650 z Fiatem 126p 650 :icon_mrgreen: i to z tym Fiatem co go w Polsce składali :biggrin: Edytowane 17 Grudnia 2009 przez jaru73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 jamam VFR 800 Fi , nalatane prawie 80 tys , silnik pracuje jak malina , zadnego zuzycia , mechanik ktory robil przeglad moto , stwierdzil ze gora jest jak nowa . Co do oleju ciezko powiedziec , ale zrobilem nia 500 km i ani grama nie ubylo. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Już kolega to powiedział, stara japonia jest nie do przebicia pod względem trwałości. Nowe konstrukcje nie nie mają najmniejszych szans w tym aspekcie. Dla przykładu najlepsze samochodowe silniki wolnossące ZI świat produkował w latach 80-tych i 90-tych. Do obecnych konstrukcji nie wkłada się po prostu serca. :lapad: Pees. Moja była XTZ 750, 130 tysi i dalej jeździ u nowego właściciela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 (edytowane) Już kolega to powiedział, stara japonia jest nie do przebicia pod względem trwałości. Nowe konstrukcje nie nie mają najmniejszych szans w tym aspekcie. Dla przykładu najlepsze samochodowe silniki wolnossące ZI świat produkował w latach 80-tych i 90-tych. Do obecnych konstrukcji nie wkłada się po prostu serca. :lapad: Pees. Moja była XTZ 750, 130 tysi i dalej jeździ u nowego właściciela. Nie chodzi o serce tylko o ekonomię. Nie opłaca się robić silników tak niezniszczalnych jak np. w VFR 800 FI, bo to nie napędza koniunktury :banghead: . Edytowane 18 Grudnia 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Moja Hayabuska skończyła ten sezon an 45kkm i do tej pory rzadnej usterki, a już 3 sezon w moich rękach :icon_exclaim: Ale co tu się dziwić, na forum Hayki jest użytkownik który nawinął już 90kkm z power commanderem, przelotowymi wydechami i non stop w turystyce załadowany na maksa z kuframi. Nie tykał nawet łańcuszka rozrządu, a hamowania nie zanotowała rzadnego osłabnięcia pieca :) Ne mobile.de znalazłem np Hayke z przebiegiem 112kkm a ZX-12R z przebiegiem 135kkm. Oczywiscie sprzedajacy pisza że wszystko jest cacy i ceny konkretne za nie wystawiają... A nie jak za złom z zajechanym silnikiem. Tylko u nas się utarło i sprzedają się motocykle z przebiegiem 30kkm niezaleznie od rocznika, bo powyżej 50kkm to już może być loteria i w ogóle... Żebyście tylko sobie zdawali co niektórzy sprawę jaki macie obecnie prawdziwy przebieg to by dopiero padły rekordy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 (edytowane) calkiem dobry temat, szczegulnie jesli ktos bedzie szukal info przed zakupem konkretnego sprzeta moj juz prawie 20 letni dominator ma sie calkiem niezle: przebieg 80tys, silnik odpala bez problemu, na zimno chalasuje dekompresator, naturalnie to 2 tlok, komprechy nie mierzylem ale mysle ze jest ok, oleju toche bierze ok 200-300ml/1000km, silnik czesciowo rozbieralem, czysto, ladnie, walek ma wyrazne slady zuzycia ale jeszcze naprawde sporo ponad norme, zawiecha niezle sie trzyma choc przod jest wyraznie miekrzy niz w mlodszych(o 12lat) egzemplazach, zadnych problemow z korozja, powloki galwaniczne na obreczach jak nowe, zeszlo troszke farby z silnika, kruciec zwieszchu troche spekany, gaznik tez trzyma sie ok, 4 bieg troche wyje ale skrzynai pracuje bez zazutu, uszczelniacze przedniego zawieszenia orginalne, zadnych luzow na wachaczu itp. mysle ze jak na 20 lat to naprawde wlasciwie niema sie do czego przyczepic, zaplacilem za niego przynajmniej 1000zl wiecej niz uwczesna srednia rynkowa za mlodsze roczniki 92-94 Edytowane 18 Grudnia 2009 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.