Skocz do zawartości

fakir_

Forumowicze
  • Postów

    378
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    XR400
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia fakir_

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta (17/46)

0

Reputacja

  1. Odgrzeje kotleta. Szukam Michelinów S12 XC z których byłem najbardziej zadowolony, ale chyba wycofali je z oferty. Które opony są najbardziej zbliżone do S12 XC? Jeżdżę XR400 amatorsko w terenie, szukam czegoś uniwersalnego na błoto i piach
  2. Zapytam i tutaj ;) , mam takie pytanie, ponieważ chcę wypełnić wnętrze tłumików watą do wydechów w formie "koca". Przez środek tłumika idzie dziurkowana rura owinięta drobną siatką metalową, tą całą rurę owijam "kocem" i wkładam w obudowę tłumika. Nituje puszkę i jazda. Chciałbym się dowiedzieć jak ciasno owinąć tym kocem? Tak aby bez problemu weszło w puszkę czy na "wcisk"? głównie to chciałbym wyciszyć ten wydech i żeby był bardziej basowy,bo to typowy przelot. moto to yamaha xt600 czyli singiel
  3. Cześć, mam taki problem z Afryką ze po wymianie kroccow ssacych (zamiennik tourmaxa) nadal jest nieszczelność na połączeniu gaźnik - głowica. Psikajac plakiem w okolice krocca obroty wzrastają. Obejmy skręcone prawidłowo, gazniki wcisniete do końca. Wymieniłem wężyki od membran aircut bo były spekane, ale nadal ciągnie lewe powietrze. Jakieś rady?
  4. Witam, w Hondzie XRV 750 rd07 jest podobna śruba regulacji składu mieszanki, czy istnieje inna opcja jej regulacji jak nacinanie na płaski śrubokręt? Czy to po prostu takie "zabezpieczenie" aby nie ruszać tego? tak to wygląda http://www.partzilla.com/parts/detail/honda/HP-16016-MAS-670.html
  5. Dzięki za odpowiedzi, S12XC już zakupiona, faktycznie jej kostka jest jebucko wysoka, można orać ogródek :)
  6. chyba najbardziej zbliżona -> http://www.mitas-moto.com/international/products/motorcycle-road-tyres/motocross-competition-tyres/c-24/
  7. Znam trwałość ac10, szukam czegoś co nie będzie się zalepiać w mokrym terenie (trawa/błoto) trwałość schodzi na dalszy plan, tak samo jak homologacja drogowa.
  8. Cześć, odświeżam temat. Szukam opony - kostki jak najwyższej na tył, do XT600, niekoniecznie z homologacją drogową. Obecnie siedzi Metzeler six days extreme w rozmiarze 140/18cali, ale kostka ma już ok. 5-8mm wysokości i czuć znaczną różnice w jeździe kiedy kostka była wyższa. Myślałem nad michelin ac10, ale z tego co widzę ich kostka nie jest najwyższa. Coś polecacie? Może Michelin s12 xc- mają 18mm wysoką kostkę? Mitas C-04?
  9. Cześć Panowie, mam taki problem. Otóż po przygazówce, albo po redukcji i dojechaniu do np. świateł, nie zawsze wraca do obrotów biegu jałowego, tylko oscyluje wokół 2000-3000rpm, zauważyłem że gdy w takiej sytuacji wbije bieg i "zduszę" silnik do obrotów biegu jałowego to od razu trzyma niskie obroty i nie wzrastają. Gdy nie "zduszę" silnika, dopiero po chwili wracają wolne obroty. Luz na manetce w normie 2-3mm Króćce ssące nowe - sprawdzałem czy są nieszczelności przy pracującym silniku za pomocą spryskania króćców i okolic preparatem do czyszczenia gaźników, obroty są bez zmian. Śruba składu mieszanki - testowałem różne ustawienia od 2'och do 6'ciu obrotów i problem zawsze jest ten sam - nie zawsze wraca do wolnych obrotów, tylko zduszenie pomaga. Efekt jest taki że nie zawsze hamuje silnikiem, jeździć się da, moc jest, nie dławi się i odpala bez problemów, no ale... Najbardziej jest to zauważalne kiedy dość długo jadę zamkniętym gazem ale siła rozpędu utrzymuje obroty silnika w okolicy 3-5tys rpm, np. podczas jazdy na wyższych biegach i zwalnianiu przed skrzyżowaniem, wtedy wduszam sprzęgło i utrzymują się obroty ok. 3tys rpm. Wystarczy na chwilę odkręcić gaz przed wduszeniem sprzęgła i opada normalnie do ok 1,2-1,4 tys rpm natomiast na postoju kiedy jednorazowo odkręcę gaz, dojdzie do ok 5-6tys obr i puszczę manetkę to opada normalnie do obrotów biegu jałowego, a gdy przytrzymam przez parę sekund w okolicach 5-6tys obr i puszczę manetkę to opada w okolice 3tys obr i dalej pomaga tylko "zdławienie" silnika Dodam że gaźnik gruntownie wyczyszczony i złożony z serwisówką w ręku, króćce ssące nowe - nieszczelności nie stwierdzam, linka gazu i przepustnice pracują płynnie bez zacięć Poziom paliwa w gaźniku wg. serwisówki ok 7mm od krawędzi pokrywy jakieś rady?
  10. Udało mi się zajrzeć do sprzęgiełka, bieżnie po których pracują zapadki są w dobrym stanie, a same zapadki mają naszlifowane płaszczyzny zamiast być zaokrąglone.
  11. Dodam że jeśli kickstarter załapie tą dziwną przypadłość, czyli ciągnie za sobą rozrusznik, to nawet przetaczanie na biegu motocykla w przód owocuje tym że napędzamy rozrusznik. Akurat tak się składa, że silnik od strony alternatora i sprzęgiełka rozrusznika nie był rozbierany, więc nie ma możliwości, abym coś źle złożył, ale ręki nie dam sobie uciąć :P
  12. Witajcie, pacjent to Yamaha XT600 1vj z 87 roku, po remoncie silnika. Sprawa jest taka, że silnik poskładałem tak jak każe manual krok po kroku (był szlif cylindra i nadwymiarowy tłok), pali bez problemu z rozrusznika, lecz odpalenie kopajką sprawa problemy ponieważ po kilku nie udanych próbach odpalenia dzieje się coś takiego że kopajka stawia znacznie mocniejszy opór i słychać obracający się silnik rozrusznika. Bardziej mnie martwi fakt że kopka napędza rozrusznik, niż to że ciężko pali z kopniaka - możliwe że stosuję złą technikę lub też źle wyregulowany gaźnik (mieszanka ustawiona na wyjściowe 2obr.) Czyżby to kończące się sprzęgiełko rozrusznika które blokuje się w tą stronę w którą powinno "przepuszczać" obroty wału? Dodam że po próbie uruchomienia z rozrusznika, zgaszeniu silnika i ponownej próbie odpalenia z kopniaka wszystko jest ok, dopiero po którejś z rzędu nie udanej próbie "kopnięcia" zasprzęgla się rozrusznik i użycie kickstartera jest nie możliwe - trzeba odpalić z rozrusznika.
  13. Wszystko jest okay, widocznie łańcuch dobrałeś za długi, ew. producent zaleca taką ilość ogniw w razie zmiany tylnej zębatki na większą. można do skrócić o ogniwa ale nie wiadomo czy nie będzie wtedy za krótki, ale skoro już go zakułeś to daj sobie spokój :)
  14. Witajcie, Hayka nie jest moja. Mam możliwość jej kupna, takie nagranie dostałem od sprzedającego. Sprzedający twierdzi że takie dźwięki zaczęła wydawać nagle. Widzę że zdobycie silnika do hayki to wydatek koło 5tys zł, więc raczej odpuszczę temat...
  15. Cześć, czy ktoś ogarnięty w temacie Hayek mógłby określić źródło wydawanego dźwięku przy wkręcaniu na obroty? https://docs.google.com/file/d/0B-77jd3Hf5w_TWxzRjdWUFBZTzg/edit Panewka? Ale to raczej na wolnych też występowałoby...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...