Vector Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 kardan albo syf - wybór należy do ciebie :) HA! Wiedizałem, że ktoś to napisze! Jak już będę stary i niezbyt ruchliwy :wink: Wtedy to przemyślę... :wink: Dawid - czekam na info! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 12 Maja 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 BelRay SuperClean i Motul Road Plus są super - najwięceh tego sprzedaję, trzymają się łańcucha jak głupie, wyrzuciłem ze sklepu i warsztatu praktycznie wszystko inne pozostając przy tych dwóch produktach. Warto zapłacić pięć dych i mieć czyszczenie motocykla a czasem i ciuchów z głowy. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Bel Ray Super Clean,jedyne zastrzezenie to zabawny wyglad,tzn jest bialy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 (edytowane) Polecam Xeramic http://moto.allegro.pl/item620150560_xeram...500_ml_108.html Smar jest niedrogi, bardzo gęsty, wydajny (pryskasz mało a starcza na ponad 500km, widoczny na łańcuchu i nie zauważyłem aby pryskał. Teraz kupiłem (za 22 zł 400ml) smar Larsson/ JMT. Rzadki, nie widać na łańcuchu, chlapie i starcza na 200km. Nie polecam! Edytowane 12 Maja 2009 przez samolot Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 (edytowane) Ja polecam suchy smar do łańcuchów Wurth High Performance Dry Chain Lube. W Polce o suchych smarach za dużo się nie mówi bo są praktycznie niedostępne - co chyba jest ich jedyną wadą. Edytowane 12 Maja 2009 przez rad3k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Warto zapłacić pięć dych i mieć czyszczenie motocykla a czasem i ciuchów z głowy. I właśnie głównie o to mi chodzi, bo to jest wqurwiające ciągłe czyszczenie po każdym pałowaniu, ten Castrol jest ok, ale wywala go niemiłosiernie wszędzie :rolleyes: Bel Ray Super Clean,jedyne zastrzezenie to zabawny wyglad,tzn jest bialy. Chyba jednak zapodam tego Balray'a, wszyscy tak chwalą, że ho ho :wink: Ja polecam suchy smar do łańcuchów Wurth High Performance Dry Chain Lube. W Polce o suchych smarach za dużo się nie mówi bo są praktycznie niedostępne - co chyba jest ich jedyną wadą. Wurtha nie mogłem nigdzie znaleźć, nawet na allegro :icon_rolleyes: Rozumiem, że suchy smar, głównie chodzi tutaj o nie przylepianie się syfu do smaru? Dobrze myślę? Dominik, a jaka jest różnica między tym Motulem factory line i road plus? Bo nawet na stronie Motula nie ma tego z serii factory line... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Ja polecam tani i dobry Hipol. Olej silnie penetrujący, wodoodporny, smarowanie wystarcza na ok 700-800 km, po nasmarowaniu szmatą wycieram nadmiar. Mam czysty łańcuch, a jak coś tam pryśnie na felgę, to szmatką łatwo zetrzeć. Poza tym, od kiedy używam oleju łańcuchy w moich maszynach prawie się nie zużywają. Najbardzie cenię sobie olej w bladym, bo lubię jak felga i wahacz błyszczą się jak psu jaja :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Najmniej brudzi ten smar którego nie ma na łańcuchu :) Co prawda od kilku lat nie używam smarów do smarowania łańcucha, ale (o ile dobrze pamiętam) najlepszym smarem jaki miałem był Motul Road Plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Tylko i wyłącznie Motul Chain Lube Road PLUS :lalag: Ten Bel Ray również bardzo dawał radę jeśli chodzi o czystość (może nawet ciutkę lepiej od Motula), ale za to znikał z łańcucha średnio dwa razy szybciej. Moja przygoda z tą firmą skończyła się zatem tylko na jednej puszce, w sumie dawno temu (hmmm, z 4 lata będzie?) i od tego czasu jeśli chodzi o smar, to tylko Motul. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Cudów nie ma. Chcesz mieć czystą felgę to kup buella z paskiem, albo BMW czy gutka z kardanem. Można też nie smarować - czego nie ma to nie pryśnie ;). Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Cudów nie ma. Chcesz mieć czystą felgę to kup buella z paskiem, albo BMW czy gutka z kardanem. Można też nie smarować - czego nie ma to nie pryśnie ;). Wiem, wiem, ale bez przesady na pewno są lepsze smary od Castrola, których aż tak nie wypiera na felgę i całą resztę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Ja polecam tani i dobry Hipol. Olej silnie penetrujący, wodoodporny, smarowanie wystarcza na ok 700-800 km, po nasmarowaniu szmatą wycieram nadmiar. Mam czysty łańcuch, a jak coś tam pryśnie na felgę, to szmatką łatwo zetrzeć. Poza tym, od kiedy używam oleju łańcuchy w moich maszynach prawie się nie zużywają. Ja używam Castrola przekładniowego 80W- tak napisali w manualu. Potwierdzam słowa Akera: 8 tyś km i łańcuch ma ten sam luz na całym obwodzie. I ciekawostka - po nasmarowaniu sprayem koło obraca się ciężej - spray tężeje na łańcuchu i powoduje opór przy zaginaniu ogniw na zębatkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 No dobra, spójrzmy na to praktycznie - felga i tak się brudzi, chyba że się jeździ tylko w pełnym słońcu. A jak się jeździ normalnie, to trzeba czyścić i już. Czasem to wręcz mi to odpowiada, że jest na feldze taka "warstwa ochronna"... A myje się to banalnie łatwo - pociągnięcie szmatką z nafta czy benzyną i się lśni! Ja bym nie demonizował tej kwestii. najważniejsze żeby smar dobrze smarował. A motor zawsze czyścić trzeba. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 A co sądzicie na temat scottoilera? W sumie trochę kosztuje bo 500 zł :icon_rolleyes: Używa ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 nie mam zaufania do sprejow.. kilka lat smarowalem olejem, potem przeszedlem na smar (grafitowy?), a teraz do tego smaru dodaje troszeczke oleju, zeby byl rzadszy i jest w ogole super.. i jeszcze cos - naprawde wam przeszkadza brudna felga czy to tylko taka poza? czystosc felgi mnie guzik obchodzi, lancuch musi byc nasmarowany i juz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.