Skocz do zawartości

yamaha fazer 1000 - ilu nas jest


Rekomendowane odpowiedzi

w mojej okolicy śmigają dwa FZ1 i mają nawalone ponad 40 tyś i chodzą jak zegarek... były gumowane, jezdzone na torze, w dłuższe trasy i są w świetnej kondycji-do wałków nikt nie zagląda bo i po co, skoro z moto nic złego się nie dzieje?!

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przepraszam jeśli się powtórzę, w którejś z gazet przeprowadzony był test długodystansowy FZ1 i po 25000 km wałki rozrządu zakwalifikowali do wymiany. Czy rzeczywiście jest to słaby punkt motocykla? Jestem przed zakupem sprzętu, ale taka przypadłośc nie stawia go na czele stawki. Czy jest to odosobniony przypadek. Szkoda że sama Yamaha nie odniosła się do tego.

powiem Tobie za jakieś 6 tysiączków :cool:

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>
http://sites.google.com/site/jaquzie/
avatar2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przepraszam jeśli się powtórzę, w którejś z gazet przeprowadzony był test długodystansowy FZ1 i po 25000 km wałki rozrządu zakwalifikowali do wymiany. Czy rzeczywiście jest to słaby punkt motocykla? Jestem przed zakupem sprzętu, ale taka przypadłośc nie stawia go na czele stawki. Czy jest to odosobniony przypadek. Szkoda że sama Yamaha nie odniosła się do tego.

Tu masz ten test

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba w tym teście FZSa 1000, (powtarzam FZSa) coś im się pomyliło ze spalaniem. Nie jeżdzę jakoś ostro, ale w najlepszym przypadku przy najłagodniejszej jeździe gdy caly tydzień padał deszcz udalo mi sie zejść do 5.8l na 100km

średnio to 7l po mieście.

Edytowane przez brodson77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi po wszystkich regulacjach i przy przebiegu troszeczkę ponad 25000km, kiedy śmigam tak w przedziale 120-160km/godz. wychodzi 5,3-5,6litra na 100km. Leję pod korek, następne tankowanie po 300 km i wchodzi mi 16 litrów z małym chaczykiem znowu pod korek.Praktycznie nie jeżdzę w cyklu miejskim, może dlatego tak jest:) Ale jak dla mnie rewelacja!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedna sprawa. Miałem okazję przejechać się trochę FZ1 w czasie ostatniego wypadu do Rumunii i powiem, ze nie zamieniłbym swojego Fzsa na to cacko. W FZSie wygodniejsza pozycja za kierownicą, większe dystanse do przejechania na baku paliwa(mniejszy bak w FZ1), spalanie wychodziło podobne. Ponadto, płynniejsze oddawanie mocy w FZSie i lepsza kultura pracy silnika i nie było to tylko moje wrazenie.Ale jak to mówią: każdy pan swego...chwali.

 

Jeszcze, co do spalania nie wiem czy to ma wpływ, moze mały na spalanie, ale jeżdzę na pełnym syntetyku.

Edytowane przez krecik_m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi po wszystkich regulacjach i przy przebiegu troszeczkę ponad 25000km, kiedy śmigam tak w przedziale 120-160km/godz. wychodzi 5,3-5,6litra na 100km. Leję pod korek, następne tankowanie po 300 km i wchodzi mi 16 litrów z małym chaczykiem znowu pod korek.Praktycznie nie jeżdzę w cyklu miejskim, może dlatego tak jest:) Ale jak dla mnie rewelacja!

 

No tak, w trasie to nie hamujesz i nie ruszasz co chwile, to pewnie dlatego tak jest. Choć może i ja mam rozregulowany. Mimo że tam gdzie kupowałem zarzekali się że jest po pełnym przeglądzie i regulacjach, to zaworki mi już grają (mają prawo bo na liczniku 42 kkm). No cóż uwierzyłem ( w ten pełen przegląd i regulacje), bo to był przez wielu polecany serwis motocyklowy, który przy okazji sprowadza motocykle.

Zobaczymy, jutro oddaje mojego kilofazerka do bardziej zaufanego warsztatu 9o ile komu kolwiek można jeszcze ufać ;), okaże się co w nim tam gra, lub nie gra ;)

Może przy okazji zdam relację co się dzieje w FZS po 42 tys km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ! zmianiał może ktoś z Was tarcze zegarów w FZS 1000 ? mam anglika i zaczyna mnie drażnić to że notorycznie traktuje mile jak kilometry :icon_twisted:

 

mówiąc poważnie może ktoś zna jakiś zakład który ma szablony do Fazerka, albo posiada skan oryginalnych tarcz, to wyśle do jakiejś firmy i mi zrobią. W ostatecznosci wyjme swoje i zeskanuję.

 

z góry dzieki :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

To jak? udało ci się coś ugrać z tarczą? Też szukam...

BTW - ktoś zna metodę na zmianę mil na kilometry przejechanego dystansu? Wyczytałem że tylko zmiana kości pomoże....

Edytowane przez Buber

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem moim kilofazerem z wakacji i zauważyłem dziwną rzecz. Jadąc autostradą przez dłuższą chwilę z prędkością ponad 140 km zaświecała mi się kontrolka oleju, gdy zwolniłem za chwile gasła i po przyspieszeniu ponownie się zaświecała. Poziom oleju w okienku to 3/4 pomiędzy punktami min/max. Dodam, że jechałem z kuframi i dwie osoby. Tak sobie myślę, że obciążony motocykl (max ład. to 190 kg, a my z bagażami to ok 230kg), przechylony do tyłu, a czujnik może z przodu i dlatego się zaświeca? Miał ktoś z Was podobny przypadek? W którym miejscu silnika, przód czy tył, jest smok zasysający olej? Mam nadzieję, że dla silnika to nie szkodzi. Poganiam solo to zobaczę czy problem występuje. Jak ktoś coś wie to napiszcie, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilofazer lubi mieć zalany olej na max :bigrazz: Gdy poziom oleju będzie w okolicy 1/2-3/4 w okienku to zapala się kontrolka poziomu oleju. Czujnik jest tak usytuowany, że wchodząc w zakręty, przy takim stanie oleju, zapala kontrolkę. Dolej olej i po sprawie :flesje:

Edytowane przez Marecki_

<<=== BORN TO RIDE ===>>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...