Skocz do zawartości

brodson77

Forumowicze
  • Postów

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O brodson77

  • Urodziny 02/28/1986

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha FZS 1000 Fazer
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4044517
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia brodson77

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Apropos odciążania opon na zimowym postoju, mam pytanie. Motocykl garażuje w ogólnodostępnym garażu pod blokiem, przypiety łańcuchem do ziemi blokada kierownicy. Motocykl ma centralną podstawkę więc tylne koło jest w górze ale totalnie zapomniałem o podniesieniu przedniego. Pytanie: Czy jak podstawię pieniek pod tylko jedną lagę tak tylko aby kolo się uniosło, czy to może mieć wpływ na zmianę "długości" sprężyn w lagach? W związku z czym motocykl może zacząć mi ściągać na jedną stronę.
  2. Dzięki za szybkie odpowiedzi....chyba się zdecyduje na Metzelery Z6 no chyba że Dunlopy będą w lepszej cenie. A jak myślicie czy jesienią opony będą tańsze niż na wiosne czy sezon nie ma wpływu na cenę opon? Jeżdżę juz kilka lat ale nigdy na to nie zwracałem uwagi.
  3. Siema, od kwietnia jestem posiadaczem Fazera 1000, sezon się kończy a wraz z nim kończą mi sie kapcie, i zastanawiam się w jakie buciki obić na następny sezon swojego Kilofazera. Teraz jeździłem na Bridgestone'ach Battlax BT014. Motocyklem jeżdżę na codzień głównie miasto i weekendowe wypady więc zależy mi bardziej na oponach użytkowych niż sportowych, bo na tor nie mam okazji wjechać. Na jaką markę najlepiej zwrócić uwagę, w rozmowach z niektórymi znajomymi często padają propozycje na Metzelery i Michelin'y. Ale chciąłbym tez znac opinie użytkowników tego moedlu motocykla. A może zostać przy Bridgestone'ach- bo nie ukrywam że nie maiłem większych zastrzeżeń, ale nie mam tez porównania z innymi. Wcześniej miałem Fazera 600 i dobrze mi sie na Michelinach Pilotach śmigało.
  4. No tak, w trasie to nie hamujesz i nie ruszasz co chwile, to pewnie dlatego tak jest. Choć może i ja mam rozregulowany. Mimo że tam gdzie kupowałem zarzekali się że jest po pełnym przeglądzie i regulacjach, to zaworki mi już grają (mają prawo bo na liczniku 42 kkm). No cóż uwierzyłem ( w ten pełen przegląd i regulacje), bo to był przez wielu polecany serwis motocyklowy, który przy okazji sprowadza motocykle. Zobaczymy, jutro oddaje mojego kilofazerka do bardziej zaufanego warsztatu 9o ile komu kolwiek można jeszcze ufać ;), okaże się co w nim tam gra, lub nie gra ;) Może przy okazji zdam relację co się dzieje w FZS po 42 tys km.
  5. Chyba w tym teście FZSa 1000, (powtarzam FZSa) coś im się pomyliło ze spalaniem. Nie jeżdzę jakoś ostro, ale w najlepszym przypadku przy najłagodniejszej jeździe gdy caly tydzień padał deszcz udalo mi sie zejść do 5.8l na 100km średnio to 7l po mieście.
  6. Ok, dzięki za podpowiedź, w takim razie wstrzymam się z wyższą szybką. Lepiej wydam na regulacje zaworów i full serwis, choć teoretycznie w Motorakowski w Konstancinie- gdzie kupowałem motocykl, obiecywano mi że full serwis jest zrobiony- no ale wiemy jak to z obietnicami sprzedawców, jedyne czego jestem pewien to wymiany oleju bo odbyło się to na moich oczach.
  7. FAZEREK 2001 przebieg 42tys km. Sprowadzony z Włoch. Powiem Wam że przeszukałem forum pod kątem tej usterki. I przyczyną może być rozregulowany EXUP, choć nie wiem w jaki sposób EXUP może postukiwać w końcu to tylko coś w rodzaju przepustnicy która siedzi sobie w wydechu i to jeszcze mniej więcej po środku, więc nie wiem w co tam może stukać. No ale ekspertem też nie jestem. Teoretycznie zawory były sprawdzane- i są OK, no ale tak mi powiedział sprzedawca, więc i tak nie mogę tego wykluczyć. A odnośnie TEN TYP TAK MA, właśnie o to mi chodziło w poście by się użytkownicy wypowiedzieli, bo znajomi mi mówią że jestem przewrażliwiony. Rozumiem że na razie dwóch na trzech wypowiadających się użytkowników tak ma. a skoro sie już ożywiło, to chciałbym się spytać o wyższą szybę owiewki, czy korzystacie? z jak wysokich?
  8. I jak tam MICO, wymieniłeś ten łańcuszek?? Przestało pukać??
  9. Ok, powiedzmy że silnik da się naprawić, ale co z całą ELEKTRONIKĄ, podkreślam elektronika a nie elektryką? Chyba jak zostanie zalana to do wymiany. Nawet jeśli zadziała to pewnie będzie jakieś błędy generować, ze wszystkich czujników, sond itp?
  10. Czołem, Z miejsca chciałem się przywitać jako (od niedawna posiadacz) FAZERA 1000 (2001), z reszta po przesiadce z 600. I także z miejsca chciałbym podpytać się o jedną rzecz która mnie lekko w nim niepokoi. Wiem, że to powinien być temat na dzial Mechaniki, ale sądzę że posiadacze konkretnie takiego modelu lepiej mi doradzą bo znają najlepiej swoje maszyny. Otóż....po rozgrzaniu maszyny (po przejechaniu kilku km), dochodzi z silnika odgłos lekkiego postukiwania, nie wzrasta razem z obrotami- wręcz niknie; nie cichnie po naciśnięciu sprzęgła. Postukiwanie jest lekko wyczuwalne na kierownicy, to jest jakby ktoś lekko pukał młoteczkiem w motocykl (może jakiś mały Japończyk tam siedzi i stuka;). Kupiłem motocykl w serwisie Motorakowski w Konstancinie, który ma całkiem dobrą opinię, jego właściciel (serwisu) zapewniał że motocykl jest po PEŁNYM przeglądzie, czyli że rozrząd jeszcze ok (choć motocykl ma 41tys km), sprawdzone luzy zaworowe, regulowane gaźniki. Pytanie, czy w tych motocyklach lubi sobie coś postukiwać, czy jednak powinienem się tym bardziej przejąć.
  11. dotaczam się na zapiętym biegu i włączonym sprzęgle, a przegazowywuje czasem np jak jakaś puszka nie chce ustąpić miejsca stoi na środku drogi jak święta krowa- w takiej okoliczności to odkryłem. Łańcuch na pewno dobrze naciągnięty o to dbam zawsze, ale dzięki za podpowiedzi sprawdzę i linkę i sprężyny w sprzęgle. Pozdrawiam
  12. Czołem, zauważyłem dziwne zachowanie sprzęgła w moim FZS 1000 '01. Jak dojeżdżam do świateł i redukuje po kolei biegi (puszczając w między czasie sprzęgło- 4 sprzegło 3 sprzęgło itd), jak zejde juz do biegu np. 2 i dotaczam sie na sprzęgle i w tym momencie dodam troche gazu (na wciąż wciśniętym sprzęgle) wówczas czuje lekkie szarpnięcie łańcucha- to samo na biegu 1. Co może być tego powodem, czy może to normlany objaw w tym motocyklu. Dodam że motocykl mam od kilku tygodni i dopiero zaczynam sie skupiać na jego szczegółach. Pozdrawawiam
  13. Więc MICO może powinienes jeszcze sprawdzić luzy zaworowe..
  14. A czy takie miarowe stukanie na niskich obrotach, może pochodzić od luzów zaworowych??
  15. TPS- to czujnik położenia przepustnicy, ale jeśli by nawalał to na zegarze obrotomierza miałbyś pokazany komunikat w sekwencji ruchów wskazówki- już dokładnie nie pamiętam ale to było chyba: aktualna prędkość obrotów- 7 tys obr/min - 0 tys obr/min i tak w kółko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...