grzegorz9139 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Te bardzo drobne pęcherzyki powietrza najlepiej znikają... w nocy. Ustaw tak kierownicę by grawitacyjnie mogły opuścić układ przez pompę. Taka "chwila" cierpliwości u mnie działa. pozdro U mnie tez to dziala najlepiej. Rano bedzie lepiej, ale napompowac sie trzeba. Byl juz kiedys taki temat. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 (edytowane) Co może wyżądzić tak drobny papier na tak twardej powierzchni? (zakładałem nowe uszczelnienia i płyn) Widocznie nie ma żadnego wyjaśnienia :) budujac cisnienie przez zatykanie otworu palcem i pozniej puszczanie zrobione razem z wcisnieciem klamki. Very messy job smile.gif widocznie ktoś mnie nie zrozumiał lub nie zna fizyki. naciskając na klamkę hamulca wytwarzamy ciśnienie które wylatuje przez odpowietrznik, później zatykając go i puszczając klamkę wytwarzamy podciśnienie pomiędzy zbiorniczkiem a zaciskiem, które automatycznie zasysa nam płyn ze zbiorniczka. Dla mnie proste i łatwe jeśli dla kogoś nie mówi się trudno. Edytowane 13 Grudnia 2008 przez alexrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 A ja polecam zrobic taki prosty syfon. Zakładasz wężyk na odpowietrznik, drugi koniec do słoika z niewielka ilością płynu. Zaczynasz pompować ciagle dolewając świeżego płyny do zbiorniczka. Plusem takiej metody jest to że widzisz pęcherzyki powietrza i masz pewność ze powietrze nie zostanie zassane z powrotem. Jak już nie widać pęcherzyków to zakręcasz odpowietrznik i dopiero zdejmujesz wężyk :) Jezeli masz 2 tarcze to robisz tak najpeirw z jedna strona a pozniej z druga. Szybko, łatwo i skutecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Widocznie nie ma żadnego wyjaśnienia :) Jest uzasadnienie tylko po co się doktoryzować jak raz już zostało napisane, że NIE WOLNO!!! Chcesz dowodów? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Jest uzasadnienie tylko po co się doktoryzować jak raz już zostało napisane, że NIE WOLNO!!! Chcesz dowodów? najlepszym dowodem będzie chyba fakturka ze sklepu za zakup nowych tłoczków z uszczelniaczami :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiedi Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Koledzy a co z tym doszczelnieniem? Warto sie w to bawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FILIUS Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Adam M napisał o odpowietrzaniu ale zapomniał o radzie która kiedyś udzielił a ja z niej skwapliwie skorzystałem przy odpowietrzaniu sprzęgła w Ducatii i odpowietrzanie trwało parę minut. Do odpowietrzania układów hydraulicznych w motocyklach najlepsza jest duża strzykawka i przewód gumowy na odpowietrznik. :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiedi Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Po około 15 minutach zabawy z odpowietrzaniem udało sie.Po nocy odstania i paru przepompowaniach poszło pare większych pecherzy powietrza.Heble sprawne-przetestowane:D Dzięki wszystkim za rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Jest uzasadnienie tylko po co się doktoryzować jak raz już zostało napisane, że NIE WOLNO!!! Chcesz dowodów? Jestem upierdliwy i dociekliwy więc poproszę. najlepszym dowodem będzie chyba fakturka ze sklepu za zakup nowych tłoczków z uszczelniaczami j.gif Jeśli jest ktoś taki umiejętny że robił to papierem 40-80 to się temu nie dziwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Witamtak jak w tytule, jak można odpowietrzyć hamulce w BMW k 1200rs (ABS) ??W tym momencie układ jest zapowietrzony jak można go odpowietrzyć i przy okazji zmienić płyn. Byłbym wdzięczny za wszelkie konkretne informacje. PS: Jestem w posiadaniu wysysarki.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Chyba niewiele osob bawilo sie tymi hamulcami, uderzyl bym na forum BMW, najlepiej amerykanskie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerlst Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Ja robiłem to dość często, ale przy użyciu MOSSa, więc pewnie niewiele Ci pomogę, ewentualnie podeślij na prv siedem ostatnich znaków num VIN, sprawdzę co i jak. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Chyba niewiele osob bawilo sie tymi hamulcami, uderzyl bym na forum BMW, najlepiej amerykanskie :)mam nadzieje że ktoś jednak będzie mi coś w stanie pomóc a jeśli nie to zrobię jak piszesz Nerlst zaraz pójdzie PWpzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agressor Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) Witam, Mam taki o to problem. Posiadam układ hamulcowy składający sięz radialnej pompy Brembo (pompa 19 RCS ustawienie 19x20)oraz zaciski Brembo z Ducati 999, stalowe przewody.Wszystko działało super, ale miałem małą awarię i się zapowietrzyły,jeden zacisk strasznie sie zagryzl.Teraz zmienilem klocki i skrecilem calosc i nie chce sie odpowietrzyc.Klamkia jest miekka po pompowaniu nie twardnieje i zaciski tylko skrzypią.Ja pompuje po kilka ruchach klamki zaciski skrzypia po kazdym zacisniecu.Opowietrzalem juz tysiac razy przy klamce przy zaciskach,przez przewody...itd. Nie mam pomyslu co to moze byc czy ktos z Was ma jakies pomysly? Pozdrawiam Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez agressor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Powiedź dokładnie co rozkręcałeś, co zrobiłeś z tłoczkami, na czym polegała usterka, co wymieniłeś. Opisz jak to odpowietrzasz.Jak się przejechałeś to nadal klamka jest gumowa?P.S. Hamulców nie hamulcy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.