Pałlo Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Ale jak byś miał problem to zacznij od pompki (przy manetce) poluźnij śrubę i podpompuj aż powietrze ucieknie dokręć i dopiero odpowietrznikiem przy kole.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Ale jak byś miał problem to zacznij od pompki (przy manetce) poluźnij śrubę i podpompuj aż powietrze ucieknie dokręć i dopiero odpowietrznikiem przy kole..moim zadaniem musisz próbowc jak wasochodzi ale jak bedzież miał problem to otkreć odpowietrznik i zacznij dmuchć w zbiorniczel jeżeli pompka jest dobra to sie otpowitrzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Poszukaj tutaj. http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,2172820.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrus81 Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 ok wielkie dzięki za info, pobawie sie we wtorek i dam znak jak mi to wyszło. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Motor to nie to samo co samochód. W pierwszej kolejności musisz założyć wężyk na odpowietrznik ze strzykawką i odkręcając odpowietrznik wyciągać płyn strzykawką przez wężyk.I pamiętaj że dekiel od zbiornika płynu ma być zdjęty a płyn musisz uzupełniać. Jak to zakończysz i będzie szedł sam płyn bez bąbelków wtedy możesz odpowietrzać dalej tak jak w samochodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Motor to nie to samo co samochód.......... ?????????????????A czym sie rózni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 tak to sie robi strzykawka itp:-)ale mozesz tez zostawic na noc moto z poluzowanym wieczkiem od pomki niekiedy potrafi sie samo odpowietrzyc bo to przeciez krotki obieg Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Motor to nie to samo co samochód. W pierwszej kolejności musisz założyć wężyk na odpowietrznik ze strzykawką i odkręcając odpowietrznik wyciągać płyn strzykawką przez wężyk.I pamiętaj że dekiel od zbiornika płynu ma być zdjęty a płyn musisz uzupełniać. Jak to zakończysz i będzie szedł sam płyn bez bąbelków wtedy możesz odpowietrzać dalej tak jak w samochodzie. Ja zawsze robie z moto tak jak z samochodem i chamulcy niemam zapowietrzonych.Zasada jest taka sama a utrudnic zawsze sobie można. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Witam szukałem na forum i gdzie indziej, ale u mnie nie ma żadnej śróby do odkręcenia przy zaciskach, tylko (jakby to nazwać :icon_razz: hmm ma to wygląd komina i nie ma jak tego odkręcić, bo jest całkeim okrągłe a w środku jest otwór. O co w tym chodzi?? Zmieniałem właśnie klocki i teraz kaplica, hamulca nie ma :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Witam szukałem na forum i gdzie indziej, ale u mnie nie ma żadnej śróby do odkręcenia przy zaciskach, tylko (jakby to nazwać :icon_razz: hmm ma to wygląd komina i nie ma jak tego odkręcić, bo jest całkeim okrągłe a w środku jest otwór. O co w tym chodzi?? Zmieniałem właśnie klocki i teraz kaplica, hamulca nie ma :)Ten kominek to obrobiony odpowietrznik i musisz go wykręcić cęgami a na jego miejsce wkręcić nowy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Ok dziękuje, już zrobione, niektórzy pisali, że to trwa nawet do godziny, mi to zajeło dosłownie3 minuty i brzytwa hampel:)Dzięki jeszcze raz za odpowiedźPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Hejas. Zmieniłem klocki i przewody (na stalowy oplot) i teraz odpowietrzać zaczynając od pompy, czy od zacisków ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Od pompy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Hej! lakierowałem zaciski na czerwono, po złożeniu całości - dupa, mimo że odpowietrzyłem wszystko, bąbelki nie wypływają już klamka jest miękka i nie hamuje nic... co zrobić w tym wypadku ? :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Moze uszczelniacz puscil i pompka nie wytwarza cisnienia. Pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.