Skocz do zawartości

Piotrus81

Forumowicze
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    cbr1000f dual
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lublin

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Piotrus81

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Ramówka XII Motopikniku PIĄTEK 10.00 ROZPOCZĘCIE 14.00 START ZLOTU 14.30 MUZYKA MECHANICZNA 15.00 PRZEGLĄD „MOTO PANTHER CZAD 2010” 20.00 MOTO KONKURSY 20.30 występ zespołu POLE NAMIOTOWE 21.30 występ zespołu MADBEE 23.00 gwiazda wieczoru AMETRIA SOBOTA 8.00 FASOLKOWA POBUDKA 8.30 PRZYGOTOWANIE DO RAJD TUR-u 9.00 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW RAJDU 11.00 POWRÓT Z RAJDU 13.00 PARADA MOTOCYKLOWA – kierunek Radzyń Podlaski 16.00 POWRÓT Z PARADY/KONKURSY MOTOCYKLOWE 18.00 POCHŁANIACZ AGRESJI 19.00 występ zespołu ZŁOŚLIWY POMRUK ODBYTNICY 19.45 występ zespołu ROCERFELER 20.30 występ zespołu AT THE LIKE 22.30 gwiazda wieczoru ACID DRINKERS 24.00 POKAZ SZTUCZNYCH OGNII NIEDZIELA PORANNA POBUDKA ... a plakat jest dostępny na http://panther-miedzyrzec.pl http://pantherlublin.pl i pewnie niedługo znajdzie się na http://panther.org.pl pozdrawiam i do zobaczenia na zlocie
  2. a czy w takim wypadku trzeba koniecznie wymieniać koła zębate wałków rozrządu, bo mnie ta zabawa czeka w najbliższym czasie a stan tych kół zębatych wygląda na ok? a czy coś robić z napinaczem łańcuszka alternatora, bo on podobno tez potrafi po jakimś czasie stukać? czytałem kiedyś że z przy wymianie jego jest mnóstwo roboty? Pozdrawiam
  3. Miejsce ciekawe i kierunek jest u mnie w planach na 2009, ja bym się pisał na koniec sierpnia lub początek września wtedy jest spokojniej i można bez problemu znaleźć nocleg, ale zapewne bliżej lipca będę wiedział jak z wolnym i budżetem na wyjazd. Będę śledził temat Pozdrawiam
  4. Z tego co wiem, to jest to do zrobienia, tylko musi znaleźć sie chętny na podjęcie takiego wyzwania (obejście paru rzeczy - układu) ... jeżeli chcesz palić gumę - ja osobiście tego nie popieram z układem DualCBS - ale się da bez problemu!!! Pozdrawiam
  5. Podaj na PW maila to Ci prześlę oprócz manuala pare innych ciekawych rzeczy związanych z Dualem. Pozdrawiam
  6. Z pierwszym się zgadzam. Jeżeli chodzi o spalanie, to jakim cudem wyszło Ci średnia 5l ??? Ja jeżdżę dwa lata dualem i zszedłem na trasie ze prędkością do 120 km/h tylko do 5,8 z topcasem i Plecaczkiem, a wszystko było po regulacji. Mam wersję odblokowaną :icon_twisted:. Ja na trasie jeżdżę z obrotami rzędu 4000-5000. Proszę o wskazówki!!! Pozdrawiam
  7. Podobnie jak część poprzedników miałem dylemat jakie sobie kupić moto sportowo-turystyczne, z przewagą na turystyczne i wybór padł na CBR 1000F Dual. Moje pierwsze wrażenie jak siadłem na moto - trochę ciężki hmmm ... ale może sobie poradzę A po sezonie jazdy - motocykl wygodny i pasażerka nie powinna też narzekać - do wagi motocykla można się przyzwyczaić, chociaż na miękkim gruncie dwie osoby z zapakowanymi kuframi trzeba uważać, bo do ponad 400kg trzeba mieć respekt !! - dynamika silnika super, w praktyce od 3tys obr ciagnie bez problemu - co do spalania: na trasie 2 osoby + bagaż V do 140 potrafi zejść poniżej 6, w cyklu mieszanym powyżej 7 ale tu masa moto robi swoje Ogólnie polecam motocykl na długie wypady z plecaczkiem. Pozdrawiam
  8. Ja się tak zastanawiam czy na tym rajdzie można przeżyć fajną przygodę ... z tego co piszecie jest super ... ale może mnie jeszcze jakoś przekonacie. Czekam na argumenty :D. Planuje ten wyjazd na 51%, ale jeszcze nie byłem ... Pozdrawiam
  9. i jak tam, rozgryzłeś temat, bo podobno słyszałem ze zdławione cbr-y więcej palą ... nie wiem czy to jest prawda ale paru mechaników mi tak mówiło, u mnie średni wychodzi ok 7 z hakiem w cyklu mieszanym :/ pozdrawiam
  10. ok wielkie dzięki za info, pobawie sie we wtorek i dam znak jak mi to wyszło. Pozdrawiam
  11. Piotrus81

    BRNO

    witam Ja planuje na 99% w tym roku pojechać do Brna, bo jeszcze ani razu nie byłem, a najprawdopodobnie będę miał cały sierpień wolne :D. Tylko czy może znacie strony www z relacjami z poprzednich MotoiGP, ile wychodzi orientacyjnie koszt całego wyjazdu - myślę o noclegach pod namiotem, bo chyba będzie najtaniej ? Pozdrawiam
  12. witam mam drobny problemik ... nie wiem jak dokładnie odpowietrzyć hamulce w cbr 1000f dual, jakby ktoś miał jakieś rady dla mnie lub strony z opisem, to byłbym wdzięczny. Tak się zastanawiam, czy robi się to identycznie jak w samochodzie osobowym ... ?? Pozdrawiam
  13. witam Jeżeli chodz o serwisówki, to nie znajdziesz w języku polskim :/ Co do mocy hmm... moja propozycja to odczytać numer VIN lub ramy, pójść do autoryzowanego serwisu (o ile będa mieli ochote Tobie pomóc ... bo naprawde bywa różnie) i się dowiedziec ile KM miał fabrycznie, a jak byl zdlawiony to dokladnie gdzie tzn. w ktorym elemencie motocykla np. niektóre miały w gaźnikach albo ... a jak nie to pozostaje hamownia ... pozdrawiam
  14. Dzięki za info, będę miał Ciebie na uwadze, tylko nie w tej chwili bo mnie czeka rejestracja i OC za 2-3 tygodnie :/. Pozdrawiam Jeżeli chodzi o model SC24 to była Honda CBR1000F :) a co do tego naszego testu długodystansowego, chyba w Świecie Motocykli, to był tekst częściowo spisany z testów w Niemczech i to mam :banghead:. Pozdrawiam
  15. szybsze łacze z drugiej strony ok 200 KB/sek :D ale po sciągnięciu okazało się że to ten sam skan :banghead: - zdjęcia niebardzo nadają się do odczytania, ale wielkie dzieki bo sciągnąłem serwisówkę do VF750S o dobrej jakości dla brejdaka :smile: Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...