żużu77 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 No cóż. Wy macie wyobrażenie a ja praktykę. To nas różni. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 No cóż. Wy macie wyobrażenie a ja praktykę. To nas różni. Żużu77, Cieszyn, R12RTSugerujesz że tylko ty jeździsz motocyklem? Zapewniam cię że zarówno Ks jak i ja także. I to od wielu lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 A ile razy kupowaliście łańcuch? Ile razy jakieś grubsze roboty tylko na miejscu i tylko przy pomocy lokalnych warsztatów? Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Kurde...co ma łańcuch do wygody pasażera... ? :icon_mrgreen: aaa... już wiem, że niby pasażer, nie będzie się babrał ze smarowaniem :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWfilip Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 No właśnie?? Chyba przez moje umiłowanie kardana dyskusja skręciła w pole :rolleyes: Ale wracając do meritum to trochę ma bo co by nie gadać to wygodę pasażera zapewniają, raczej ciężkie turystyki. A te są raczej na kardanie. Oczywiście nie wszystkie, ale sporo. Cytuj Grzeczni po śmierci idą do nieba. Niegrzeczni po śmierci idą tam gdzie chcą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 (edytowane) A ile razy kupowaliście łańcuch? Ile razy jakieś grubsze roboty tylko na miejscu i tylko przy pomocy lokalnych warsztatów? Żużu77, Cieszyn, R12RTzdarza się niestetykoszt kilku stów + stówa za wymianęno i jeszcze babranie się z czyszczeniem, smarowaniem, kontrolą i korektą naciąguowszem jakiś scottoiler może ułatwić eksploatację ale nie zmienia to faktu, że napęd wałem jest dużo bardziej przyjazny użytkownikowiw przypadku motocykla typowo turystycznego nie widzę alternatywyco innego w przypadku motocykla do zabawy/na tor/latania wokół komina - fajnie jest mieć np. możliwość żonglowania przełożeniem Edytowane 24 Września 2017 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERZYK-NYC Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 moze wroccie do tematu posta.Kurde,jakim cudem zeszlo o wyzszosci kardana nad lancuchem czy na odwrot.A poza tym mamy jeszcze pasek zebaty jako trzecia alternatywa.Ktory motocykl najlepszy dla pasazera,pamietacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWfilip Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 (edytowane) Nie było tego zbyt wiele, ale moje doświadczenia to Yamaha Venture i BMW K1200 LT. To jako pasażer. Na ST1100 nigdy nie jeździłem na tylnej kanapie :biggrin:. Powinni się wypowiedzieć posiadacze HD Electra . Edytowane 25 Września 2017 przez LWfilip Cytuj Grzeczni po śmierci idą do nieba. Niegrzeczni po śmierci idą tam gdzie chcą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Pisząc, że najlepszy, miałem na myśli, że trwały i prawie bezobsługowy. Ale nie ma mowy żeby nie zajmować się nim w ogóle.Sami wiecie, że łańcuch trzeba oglądać regularnie. Musi być czysty, nasmarowany. Kardan z racji konstrukcji, jest "układem zamkniętym" zalanym olejem. Akurat mam moto z kardanem :rolleyes: . Wystarczy sprawdzić czy jest olej i raz na rok zobaczyć, co w środku. ST1100 jest z 1992 roku i ciągle działa na fabrycznym kardanie. E tam, też smaruję łańcuch raz w roku i skubany nie chce się wyciągnąć a już ósmy rok go katuję. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batko lenin Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Z kibla przesiadłem się na Pańcię ST 1100 96r. Prościzna bez ABS nawet. Mój plecak jest wniebowzięty, a swoje lata jak ja ma i luksus i wygode uwielbia nadzwyczajnie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 No cóż. Wy macie wyobrażenie a ja praktykę. To nas różni. A ile razy kupowaliście łańcuch? Ile razy jakieś grubsze roboty tylko na miejscu i tylko przy pomocy lokalnych warsztatów? Zuzu, maj frend, Jestem za kardenem, bez dwuch zdan BMW tez potrafi spier dolyc sprawe i tez potrafi sie sypnac, ba nawet przy niecalych 5 000 km. Definitywnie prosciej jest kupic lancuch i tyle w temacie. E tam, też smaruję łańcuch raz w roku i skubany nie chce się wyciągnąć a już ósmy rok go katuję. Powiem tak, w mojej DR 350 musialem wymienic na drugi sezon, bo troche po gorkach poganialem. ten od wymiany mam juz od 14 lat ! Sugeruje wiec abys moze zaczal wiecej jezdzic :icon_mrgreen: :icon_razz: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Te archeolog, jeżdżę tyle ile mi pasuje ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Ks-rider, po primo, nagroda archeologa roku jest twoja Po drugie primo, ultimo, po 100 tys km, przekładnię robiłem raz. RAZ Sprzęt ma teraz bez kilku km 200 tys.Ile razy w podobnym przebiegu trzeba zmieniać napęd łańcuchowy?Jakie średnie koszty? Przekładnia, owszem, się sypnie, jak będzie używana niezgodnie z zamysłem projektowym. Ale to wiedzą ci, co grzebali w niej i widzieli bebechy.Oraz...Jak będzie katowana myjką ciśnieniową. Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Przekladnia sie nie sypnie, ja jezdzilem w latach 70 tych ubieglego wieku na przekladniach z lat 30 / 40 tych i dalej dawaly rade, mimo ze wojne i powojenna biede przezyly. Jak rowniez kompletna nieznajomosc ich dzialania i obslugi przez 99% uzytkownikow powojennych.To co sie sypnie to wielowypusty walka napedowego i tylnego kola jesli nie beda regularnie ( z raz w roku, czy co 2 lata ) smarowane.Ale ze wspolczesnymi lancuchami tez bym sie nie bal jechac w daleka trase, nowy naped tez okresowo smarowany, czy ze wspolpraca scottoiler wytrzyma kilkanascie albo nawet dziesiat tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Adamie szanowny. Nie mamy moralnego prawa porównywać "tamtych" przekładni do współczesnych.Tak, jak żarówka, która nieprzerwanie świeci już ponad 100 lat w jednej strażackiej remizie w Stanach. Tak, jak mosty napędowe w legendarnym Mercedesie...Ja mówię o współczesnych tworach myśli ynżynierskiej, skażonej -niestety- wytycznymi księgowych... Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.