RafRaf Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Założyłem na przód Dunlopa 773. Guma na średnio twardy teren. Dwa wypady na tej gumie, więc opinia marna ale już pozytywna. Fajnie trzyma kierunek w głębokim piasku, pewna bo nowa na trawie. Daje mi więcej pewności na typowych leśnych, polnych drogach. Trwałość poznam dopiero na wiosnę. :icon_biggrin: Jestem zadowolony z zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 też mam dunlopa 773 na przodzie, trochę już zlatała, kostki zrobiły się okrągłe i trzeba uważać na błotniste odcinki ale ogólnie lux opona :lalag: na tył do amatorki polecam mefo mfc11, bieżnikowo podobna do mitasa c02 ale na asfalcie , zwłaszcza mokrym nie traci przyczepności i się znacznie wolniej kończy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Witam.Pytanko,jak na piachu,błocie,miekki teren bedzie sie sprawowac(zachowywac)na przodzie oponka przeznaczona na twardy teren(gęsta kostka),a konkretnie pirelli scorp hard 486.Kolega stwierdził że na piachu,błocie bede mocno walczył z kierownikiem :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Witam.Pytanko,jak na piachu,błocie,miekki teren bedzie sie sprawowac(zachowywac)na przodzie oponka przeznaczona na twardy teren(gęsta kostka),a konkretnie pirelli scorp hard 486.Kolega stwierdził że na piachu,błocie bede mocno walczył z kierownikiem :crossy: Na błocie będziesz miał jazde, słabo będzie się czyścić i moment błotem zaklejać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Hej. Jakie opony polecicie do DRZ400E? Jazda tylko w terenie - lasy, pola i wszystkie atrakcje z tym związane, czyli teren generalnie różnorodny. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur2 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Hej. Jakie opony polecicie do DRZ400E? Jazda tylko w terenie - lasy, pola i wszystkie atrakcje z tym związane, czyli teren generalnie różnorodny. pzdr Witam, Podstawowa kwestia to fundusz. Rozumiany w dwojaki sposób: 1. Cena opony 2. Częstotliwość wymiany Ja kompromis znalazłem w mitasie C16 na tył. Starcza mi na ok 2-3 tys km, przód pirelli scorpion przy oszczędzaniu w hamowaniu na twardym starcza na 5-6 tys km Staram się unikać asfaltu jak ognia ale lubię dalsze wyprawy i wtedy niestety czasami trzeba. Gumy na twardy teren mają gęściej klocki i z twardszej gumy, dlatego wytrzymują dłużej, ale kiepsko sprawują się w błocie gdyż szybko się zaklejają i kiepsko czyszczą.. Odradzam wszelakie opony bez bocznego klocka! Wcześniej była mowa o mitasie C02 moje zdanie jednoznacznie negatywne.. Rozszerzające się klocki trzymają tylko jak opona jest nowa.. po zjechaniu 1/4 bieżnika opona się ślizga a nie drapie.. miałem raz przy KLX 650 i więcej nie założę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Lekko zmienię profil topicu, co polecicie na dalsze wyprawy ... w teren. Opcja 2 komplety opon nie wchodzi w grę. Dajmy na to, wyjazd do Rumunii. 1300km po czarnym, potem głównie teren ile się da... no i powrót 1300km po czarnym. Dochodzi do tego jeszcze obciążenie - sakwy. Po powrocie miło by było gdybym mógł w nich wjechać chociaż na poligonowe leśne drogi - nie koniecznie piach po cylinder... Jeździłem na heidenau K60 i po za nimi nic mi do głowy nie przychodzi... Będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Lekko zmienię profil topicu, co polecicie na dalsze wyprawy ... w teren. Opcja 2 komplety opon nie wchodzi w grę. Dajmy na to, wyjazd do Rumunii. 1300km po czarnym, potem głównie teren ile się da... no i powrót 1300km po czarnym. Dochodzi do tego jeszcze obciążenie - sakwy. Po powrocie miło by było gdybym mógł w nich wjechać chociaż na poligonowe leśne drogi - nie koniecznie piach po cylinder... Jeździłem na heidenau K60 i po za nimi nic mi do głowy nie przychodzi... Będę wdzięczny za pomoc. Teren? ale jaki? szutry/leśne drogi czy teren typu teren-pola/lasy/rowy i błotka :icon_mrgreen: po hidenau widzę że to pierwsze,na twoim miejscu kupił bym coś z takim bieżnikiem http://www.allegro.pl/item912806802_cross_...10_vrm_022.html http://www.allegro.pl/item915587865_cross_...00_vrm_022.html co do przedniej to miałem identyczną i trzymała się całkiem przyzwoicie na mokrej trawie,i innym mokrym,naturalnie po oblepieniu gęstym błotem/gliną nie było mowy o dobrym oczyszczeniu się,co do tylnej miałem o bardzo podobnym bieżniku i podobnie jak z przednią ogólnie ok,nieźle na mokrym ale po gęstym błocie/glinie lipa z oczyszczaniem....na pewno ich nie zajedziesz szybko po asfalcie w stosunkowo normalnej jeździe,na mokrym czarnym jest ok Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Witam, Podstawowa kwestia to fundusz. Rozumiany w dwojaki sposób: 1. Cena opony 2. Częstotliwość wymiany Ja kompromis znalazłem w mitasie C16 na tył. Starcza mi na ok 2-3 tys km, przód pirelli scorpion przy oszczędzaniu w hamowaniu na twardym starcza na 5-6 tys km Staram się unikać asfaltu jak ognia ale lubię dalsze wyprawy i wtedy niestety czasami trzeba. Gumy na twardy teren mają gęściej klocki i z twardszej gumy, dlatego wytrzymują dłużej, ale kiepsko sprawują się w błocie gdyż szybko się zaklejają i kiepsko czyszczą.. Odradzam wszelakie opony bez bocznego klocka! Wcześniej była mowa o mitasie C02 moje zdanie jednoznacznie negatywne.. Rozszerzające się klocki trzymają tylko jak opona jest nowa.. po zjechaniu 1/4 bieżnika opona się ślizga a nie drapie.. miałem raz przy KLX 650 i więcej nie założę. Pozdrawiam Więc tak: cena za komplet to chciałbym żeby wyszło ok 400zł. Zależy mi na dobrej trakcji w terenie. Asfaltu unikam jak mogę, staram się jak muszę to tylko przejeżdżać w poprzek drogi a nie cisnąć kilometry po czarnym, ale tak jak piszesz czasami jakieś kawałki są nieuniknione. Miałem Mitasy i Kende. Nie były złe ale, jednak to nie było to. Kenda trochę lepsza od Mitasa, szczególnie przednia guma, a tył porównywalny. Więc teraz chciałbym coś lepszego :) Myślałem nad Michelinami AC 10, co sądzisz? A jeśli nie te, to jakieś inne propozycje? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Cześć, co powiecie o oponach Metzeler six days extreme z homologacją FIM? Zauważyłem, że są montowane fabrycznie w nowych KTM'ach. Może macie z nimi jakieś doświadczenia? Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Cześć, co powiecie o oponach Metzeler six days extreme z homologacją FIM? Zauważyłem, że są montowane fabrycznie w nowych KTM'ach. Może macie z nimi jakieś doświadczenia? Latałem na tej oponie(tylnej). Powiem tak, opona zajebista zarówno na suchy teren jak i na mokry, na kamienie i piaski, to jest chyba jedyna opona na świecie którą można zjechać prawie do zera a ona dalej ciągnie. Jedyny minus jak to w przypadku enduro to niska kostka i bardzo szybko leci ta opona. Na kawe zakładam Treleborga T-946, bardzo dobra opona i długo wytrzymuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 (edytowane) Jaki jest maksymalny okres przydatności opony do użytku? Jak wiadomo guma się starzeje, przez co parcieje i pęka. Czy nowa nie używana opona z indeksem: 2108 nie będzie już za stara? Obecnie mam Pirelli Scorpiona na przodzie i jej zużycie jest nie wielkie, ale oponka jest z 2004 roku i kostki boczne odpadają dlatego chcę ją zmienić... Edytowane 21 Lutego 2010 przez marcin1989 Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 A co powiecie na Mitasa c-18 na tyl 110-100-18 do EXC 125 ?? Cena to 200zl wiec chyba bez tragedi. Z tabeli wynika ze ma szerokie zastosowanie bloto, twardy i miekki teren. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Ja go miałem, załatwiłem w ~ miesiąc? Nie polecam Mitasów, zdecydowanie za słabe (za szybko schodzą) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 A co powiecie na Mitasa c-18 na tyl 110-100-18 do EXC 125 ?? Cena to 200zl wiec chyba bez tragedi. Z tabeli wynika ze ma szerokie zastosowanie bloto, twardy i miekki teren. Kup Michelinka AC10. Na tył polecam tylko AC10, scorpion ma mniejsze kostki przez co schodzi dużo szybciej. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.