Skocz do zawartości

major000

Forumowicze
  • Postów

    897
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O major000

  • Urodziny 02/13/1985

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    JG

Osobiste

  • Motocykl
    KTM 300 EXC 13r.
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia major000

KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze (22/46)

2

Reputacja

  1. Nie chcem cię martwić ale tak zniszczone zawory podważają tezę o 120godzinach tego motocykla. Sugerowałbym ściągnąć głowicę i cylinder i dokonać oględzin. Zawory kategorycznie do wymiany i nie na stalówki tylko oryginały tytanowe. Jeśli olejesz temat to przekonasz się jak fajnie wygląda silnik po urwanym zaworze co w przypadku Kawasaki jest częstym widokiem. Miałem taką Kawę od nowości, dopiero przy przebiegu 150godz regulowałem pierwszy raz zawory.
  2. Zanim wyciągniesz silnik ściągnij duży dekiel sprzęgła i obejrzyj mechanizm zmiany biegów.
  3. 300exc bodajże od roku 2007 ma rozrusznik w standardzie. 250 exc ma rozrusznik od 2011 a 200exc od 2013. Każdy wie jak one działają(a raczej nie działają) więc większość moto na allegro ma ściągnięte rozruchałki. Jeśli motor ma iść w ciężki teren, to bez gadania tylko 2t, a nawet jeśli znudzi ci się las i będziesz chciał latać po torze to exc bez problemów nadąża za sx-ami.
  4. Sx-a można łatwo przystosować do enduro. Ale to jednak nie to samo...
  5. To motocykl odemnie. Robiłem mu remont silnika kilka miesięcy temu.
  6. Nie musisz modułu zmieniać, po taniości można zrobić tak jak mówisz, sam cylinder i tłok. Jeśli lubisz prostowanie łokci na każdym biegu i w każdym momencie to 200 sobie odpuść. Kilku znajomych latało tymi 200-setkami i poprzesiadali się na 250, wszystko fajnie pięknie ale po kilku miesiącach brakowało mocy i dupa. Już pomijam że serwis w 200 robisz praktycznie jak w 125.
  7. http://ktmsklep.pl/powerparts-produkt/11,65,925,6683/63203/300-exc-kit To jest kit do 250 na większą pojemność, tylko tymi częściami różni się 250 od 300. Z tych trzech modeli najlepiej prowadzi się 200 bo jest najlżejszy, i ma niżej środek ciężkości od 250/300. 250/300 prowadzą się tak samo, różni je jedynie charakterystyka silnika. Nie porównuj 250 sx do 250 exc bo to dwie różne bajki. 250 sx to typowe 2t, czyli brak dołu, agresywne, ku**ewsko mocne o innych kątach ramy i z innym zawiasem. 250 exc jest ułagodzony i stworzony do enduro, różnica w prowadzeniu ogromna. Jak przesiadłem się z 250 sx na 250 exc to nagle podjazdy nie do wyjechania zaczęły być śmiesznymi górkami.
  8. Wbrew pozorom to dwa całkiem różne motocykle. 200 to fajna popierdółka, zwinna, lekka ale nie jest to potwór pod względem mocy. Rozwiercona setka czyli fajnie ciągnie od dołu, za to góra słabiutka. Skrzynia też setkowa, biegi ciasne, krótkie, prędkości maxymalne małe. Motorek fajny ale nie do końca uniwersalny, taka hybryda dla niezdecydowanych między 125 a 250, jednak bliżej mu do 125 całokształem. 250 to już killer, mocniejszy, szybszy od 200. Kilka kilo cięższy, całkiem inny silnik, inna skrzynia biegów(szybsza). Ja osobiście polecam 300exc.
  9. W jaki sposób moto zgasło? zblokowao koło? przerywał zanim zgasł? był spadek mocy przed zgaśnięciem? Na jakie luzy ustawiłeś luz zaworowy? Sprawdź iskrę, sprawdź tor paliwowy, sprawdź czy rozrząd jest poprawnie ustawiony i skontroluj jeszcze raz luzy zaworowe.
  10. Dzwoń lub ślij maila do serwisu Hondy, wszystko ci powiedzą.
  11. To jest natrysk na tłok. Nr 35 na fiszce. http://www.ronniesmailorder.com/fiche_section_detail.asp
  12. Stary nie wiem kto ci robi ten motocykl ale to na pewno nie jest mechanik. Ty tez jesteś na tyle nieogarnięty żeby godzić się na spawane tłoki, używane szklanki itd.? Sprawdzał ten twój mechanior w jakim stanie jest dół silnika po tym wybuchu(szczególnie korba)? Sprawdzał nową głowicę? Wypiął chociaż zawory do kontroli(jaki jest procent zużycia tych zaworów)? To jest parodia a nie remont. Koszt naprawy po takim wybuchu to pi razy oko 5000zł.
  13. Ciekawe ile wytrzyma ta rzeźba w gównie...
  14. Ktm nie chwali się danymi na temat mocy i momentu a użytkowników trochę fantazja ponosi w tej kwestii. Ktm 525 exc ma w rzeczywistości ok 50KM.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...