Skocz do zawartości

bratomek

Forumowicze
  • Postów

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Osobiste

  • Motocykl
    KX 250, KX450F
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia bratomek

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Dokładnie tak. Co do tego przetarcia to możesz oddać to komuś kto się na tym zna, jakiś wprawiony spawacz i może uda się to naprawić, a jak nie to po prostu kupisz używany. Jest to silnik Loncin'a więc części są za śmieszne pieniądze. Co do kanału oznaczonego na żółto z tego zdjęcia nie potrafię Ci powiedzieć, może jakbyś zrobił inne z dalsza to mógłbym pomóc. I jeszcze jedno, co do tego spawania, jest to pewnie jakiś stop którego spawanie może być kosztowne albo wręcz niemożliwe, dlatego najpierw popytałbym o cenę jednego i drugiego a potem podjął decyzje. ;) Pozdrawiam
  2. Rozbierałem w lipcu ten silnik i jest to filtr oleju odśrodkowy. Także musisz kupić nowy bo bez niego nie ma połączenia pomiędzy pompą oleju a karterem w którym jest kanał do smarowania głowicy.
  3. Podniosłem o jeden poziom i tak: gdy ma ustawione wysokie obroty to nie strzela ale wydech czerwony cały czas, jak zmniejszę obroty to wydech jest mniej czerwony ale wtedy strzela. Dodam że przed regulacja wydech był czerwony tylko na ssaniu.
  4. Jeśli chodzi o ilość sworzni to tutaj mamy 29 i tak jest ustawione, co do łańcuszka to wydaje się ok, napinacz wysuwa się około 1/2 także myślę że coś jeszcze polatam. Co do strzelania nawet mi się to podoba ale nie wiem czy idą za tym jakieś komplikacje typu powypalane zawory itp. dlatego wole z tym zrobić.
  5. Wygląda to tak, gaźnika nie ruszałem żebyście wpierw zidentyfikowali rozrząd. Z góry przepraszam za brak ostrości w jednym z zdjęć.
  6. Dziś się za to wezmę. Co do rozrządu to wydaje mi się, że jest dobrze ustawiony ale dla pewności ściągnę dekiel i zrobię zdjęcie.
  7. Co do nieszczelności na kolanku to jest nowa uszczelka. Dodaje jeszcze zdjęcia kolanka.
  8. Powiem tak, gaźnika ani zapłonu nie ruszałem, nieszczelność wydechu bym wywalił bo głowica była robiona w Motortech, co do świecy dorzucam zdjęcie, coś jakby za ubogo? Co do mocy, wszystko gra, spokojnie podnosi na czwórce koło, czasem najczęściej jak jedzie się z góry i doda gazu jakby go przydławi, po czym zaraz się wkręca i idzie normalnie.
  9. Witam, problem dotyczy kxf 450 z 2006. Motocykl kupiłem we wrześniu ale dotychczas nie było czasu na dłuższy wypad. Sprawa wygląda tak od razu po kupnie rozkręciłem górę i głowice oddałem do remontu, cylinder do honowanie i nowy tłok żeby mieć spokój na umyśle. Jak to wszystko złożyłem moto strasznie strzela, wali jak z karabinu, dodatkowo ciężko pali na zimnym tz. często gaśnie gdy już będzie trzymał obroty na ssaniu kolanko staje się bardzo czerwone, jak trochę się przejadę to trzyma wolne bez ssania. Bardziej od tego niepokoją mnie te strzały z wydechu, sprawdzałem rozrząd, luzy zaworowe, kupiłem nawet nową świece CPR8EB9 zalecaną w serwisówce i nic się nie poprawiło. Dodaje filmik jak pracuje silnik...
  10. Dwa nowe pytania które nasunęły mi się podczas oględzin: 1. Dlaczego jedna polówka wału ma taki dziwny nalot? 2. Co mogło być przyczyna ukruszenia tego oporu na wałku balansera?
  11. Podpinając się do tematu exc 525 dławi tylko gdy zimny...
  12. Fakt, że na tym zaworku jest dekompresator ale nie rozumien stwierdzenie "nie był uchylony"?Luz mierzyłem gdy wał miałem ustawiony według serwisówki czyli te punkty na kole magnesowym. Poprzedni właściciel facet 43 lat...
  13. Jest jakaś sensowny pomysł, tak myślałem; koło na wale jest mniejsze więć może się udać, nie spróbuje bo sciągłem głowice. Co do zdjęć to te:
  14. To teraz pytanie jak zrobie głowice i kupie nowy łancuch rozrządu jak to złożyć tak jak było czy według serwisówki?
  15. Rozumiem, ale jak wytłumaczyc inne położenie względem serwisówki? Jak wyciągne tłoka to bd w stanie założyć go ponownie bez utraty mocy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...