BlachaKSA Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Chyba zdecyduje się na tego michelina czytałem o nim dobre opinie i jest w dobrej cenie, raczej będę szukał jej o rozmiarze 110/100/18 podobno najodpowiedniejszy rozmiar do dr 350 dzięki wielkie za pomoc Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walek804 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 (edytowane) Na mokrym to tak jest z każdą kostką, nawet pirelli scorpion dzięki czemu " piękny " ślad na ręku z kąd ja to znam :P pamiatke też mam na reku Edytowane 16 Lutego 2011 przez Walek804 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Witam mam jeszcze pytanie odnośnie dętki mogę zostawić starą czy muszę kupić nową na inny wymiar ? patrzyłem na allegro to najtańsza o rozmiarze 110/100-18 kosztuje 60zł z przesyłką stąd moje pytanie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Możesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Szukam oponki na twardy kamienisty teren. Aktualnie posiadam przód Metzeler six days i taki prawdopodobnie będę kupował na przód ale tył nie wiem jaki kupić. Teraz mam Maxxisa surcross. Motocykl to 125 2t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ex1 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 na twarde całkiem fanie spisują się Motozy, z tym że moj mastodont waży 2 razy tyle, co Twoj.. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robin-wrc Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Witam wszystkich serdecznie to mój pierwszy post. Zanim go napisałem to przeczytałem z połowę forum i wszystkie tematy odnośnie doboru opon i szczerze dalej nie jestem pewien jaką kupić.Jeżdżę na Suzuki RM 250 ale tylko i wyłącznie po lesie. Nawierzchnia to ziemia i leśna iglasta ściółka. W czasie deszczu wiadomo jest dość dużo błotka i oczywiście niektóre odcinki są szutrowe. Wydaje mi się że dość ważną żeczą to wystające kamienie i korzenie. Nie jeżdżę po asfalcie i po piasku. Zależy mi również aby opona sprawdziła się na stromych podjazdach ponieważ jest u nas ich bardzo dużo. Myślałem nad takami oponami jak:MICHELIN M12 XC 110/90 19 producent zaleca ja na twardą i mieszaną nawierzchnięMICHELIN S12 XC - II - podłoże błotniste i trawiastePorównywał ktoś może te dwie opony w takich warunkach?Opona Enduro Competition III odpada ze względu na brak dostępności na felgę 19 cali. a poza tym w.w. mają bieżnik o wysokości 18mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Witam wszystkich serdecznie to mój pierwszy post. Zanim go napisałem to przeczytałem z połowę forum i wszystkie tematy odnośnie doboru opon i szczerze dalej nie jestem pewien jaką kupić.Jeżdżę na Suzuki RM 250 ale tylko i wyłącznie po lesie. Nawierzchnia to ziemia i leśna iglasta ściółka. W czasie deszczu wiadomo jest dość dużo błotka i oczywiście niektóre odcinki są szutrowe. Wydaje mi się że dość ważną żeczą to wystające kamienie i korzenie. Nie jeżdżę po asfalcie i po piasku. Zależy mi również aby opona sprawdziła się na stromych podjazdach ponieważ jest u nas ich bardzo dużo. Myślałem nad takami oponami jak:MICHELIN M12 XC 110/90 19 producent zaleca ja na twardą i mieszaną nawierzchnięMICHELIN S12 XC - II - podłoże błotniste i trawiastePorównywał ktoś może te dwie opony w takich warunkach?Opona Enduro Competition III odpada ze względu na brak dostępności na felgę 19 cali. a poza tym w.w. mają bieżnik o wysokości 18mm.Kolego polecam Metzelera.MC5,lub Six Days.Naprawdę dobre oponki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 (edytowane) Opona Enduro Competition III odpada ze względu na brak dostępności na felgę 19 cali. a poza tym w.w. mają bieżnik o wysokości 18mm. dla mnie moze miec i 5mm, zobacz jaką robotę robi ta opona i jak jest odporna nawet na hamowanie i przyspieszanie po kamorach, jak się oczyszcza i amortyzuje i co mozna na niej robic mimo znacznego zuzycia :D ale nie zobaczysz bo najlepsze gumy do enduro nie wychodzą na crossowe obręcze :D Edytowane 25 Czerwca 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 A co szanowni Panowie sądzą o tej oponce? http://www.24opony.pl/opony,0,33549/maxxis-m6001-110-100-18-64-m-tt-.html Szukałem czegoś do max. 200 zł, ale nie chcę za wszelką cenę oszczędzać. Słyszałem raczej dobre opinie o firmie. Aha, raczej trawka, sypki i bardziej ubity piasek. Mniej błoto. Jak z przydatnością i czy szybko się ściera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punx1125 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Posiadam opony Pirelli MT 21 Rallycross w xr400, na twarde nawierzchnie , szutry, kamienie sa niezle, ale bloto, trawa to jest jakas porazka .Co polecicie do tego modelu, opony musza byc w miare odporne na zuzycie na asfalcie ze wzgledu na dojazdowki , jednoczesnie sprawdzac sie w ciezkim terenie. Te pirelli jakby mialy mniejsze i rzadziej rozstawione kostki podejrzewam ze byly by idelanym wyjsciem ale coz nie sa. Wiec moze polecicie mi cos lepszego.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 tej opony napewno niepolecam : Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Posiadam opony Pirelli MT 21 Rallycross w xr400, na twarde nawierzchnie , szutry, kamienie sa niezle, ale bloto, trawa to jest jakas porazka .Co polecicie do tego modelu, opony musza byc w miare odporne na zuzycie na asfalcie ze wzgledu na dojazdowki , jednoczesnie sprawdzac sie w ciezkim terenie. Te pirelli jakby mialy mniejsze i rzadziej rozstawione kostki podejrzewam ze byly by idelanym wyjsciem ale coz nie sa. Wiec moze polecicie mi cos lepszego.pozdro nie ma takich opon które wolno schodzą na asfalcie i robią jak trzeba w terenie, możesz sobie kupic mitasa c-02, jest odporny ale w terenie kicha, albo michlina s12xc w błocie i piachu ciągnie jak po suchym tyle ze szkoda go na asfalt, jest tez michelin ac10, przeciętna opona ale niedroga i nie szkoda jej, ma kostki rozszerzające się, z początku schodzi szybko a im więcej ma najechane tym wolniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 ac 10 na suchym jest całkiem spoko, ale na mokrej trawie błocie czy piachu to porażka Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 mnie na c-02 czy tam c-04 (nie pamiętam teraz co kupiłem) tylko że 130 a nie 120 xr w błocie w miarę jedzie z tym że jest praktycznie nowa (może z 600km przejechane ) w suchym kopnym piachu jest w miarę ok.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.