Po przeczytaniu tego arykułu http://www.mobil.com/Poland-Polish/Lubes/PDS/GLXXPLGRSMOMobilith_SHC.aspx wychodzi na to, że do łożysk kół odpowiednim smarem byłby Mobilith SHC 100 lub 220 (nie wiem dokładnie który byłby lepszy). Natomiast do zawieszenia i główki ramy nadałby się Mobil SHC 460. Nie musi to być akurat firma Mobil ale głównie chodzi o to aby smar miał mniej więcej takie parametry jak w tabeli. Wydaje mi się że głównym parametrem na który trzeba patrzeć to lepkość oleju bazowego, ASTM D 445 cSt w temp. 40ºC. Im wyższa wartość tym smar nie zmienia swojej konsystensji pod wpływem temperatur. Tzn. że SHC 100 przy 40 stopniach jest dość ciekłym smarem i pod wpływem temperatury staje się jeszcze bardziej rzadki. Analogicznie SHC 460 jest gęsty i przy wyższej temperaturze dalej pozostaje gęsty. Nie wiem czy dobrze to zrozumiałem, proszę o ewentualną poprawkę. Własnie chciałbym uniknąć zapieczonych łożysk tym bardziej, że są narażone na działanie wody i brudu więc raczej systematycznie będę o nie dbać ale dopiero co kupiłem Suzuki i nie mam pojęcia jak to będzie gdy będę chciał to rozebrać.