Skocz do zawartości

Natalia Cattiva

Forumowicze
  • Postów

    1841
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Natalia Cattiva w dniu 17 Września 2021

Użytkownicy przyznają Natalia Cattiva punkty reputacji!

1 obserwujący

Informacje profilowe

  • Płeć
    Kobieta
  • Skąd
    Napoli

Osobiste

  • Motocykl
    LC4 > RD07A > Fat Boy
  • Płeć
    Kobieta

Ostatnie wizyty

6520 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Natalia Cattiva

MOTONITA - płonąca guma

MOTONITA - płonąca guma (28/46)

22

Reputacja

  1. Niemniej jednak historia chwyta za serce.. ;)
  2. Potwierdzam i również bardzo polecam! Byłam, widziałam, dotykałam.
  3. Jeżeli nie planujesz robić tego na hurra, to zmienia postać rzeczy. Tak jak kolega wyżej napisał. H-D ma dobry dostęp do leciwych części, nie tylko WLA. To ogromny plus. Rynek tutaj jest na prawdę spory zarówno nowe części jak i te z rynku wtórnego, aczkolwiek i tu znajdą się jakieś smaczki, których upolowanie wymaga większej cierpliwości..
  4. Grzebiąc w motocyklach typu OFF, polecam poszukać czegoś co nie będzie sponiewierane właścicielem i serwisem. Przechodziłam przez to wielokrotnie i zawsze był to lepszy wybór. Z tego co się orientuje chyba w obu modelach był jeszcze(niezawodny?) silnik RFS.
  5. Cześć, Renowacja jest bardzo wymagającym kawałkiem chleba i tutaj słowo 'tani' które zawarłeś w pierwszym punkcie , może Cię rozczarować.. Potrzeba dużo czasu, cierpliwości i determinacji by zrobić to dobrze. A żeby było dobrze - tanio nie będzie. I żeby było jasne - ja Cię nie zniechęcam 😉 Musisz sobie ułożyć w głowie czego oczekujesz, bardziej przyziemnymi kryteriami, lub sprecyzować na czym najbardziej Ci zależy. Pewne rzeczy ciężko ze sobą pogodzić lub.. wzajemnie się wykluczają. Co ważniejsze, tanio? Nauka? Upodobania? Części? Z dostępnością części jest tak, że do jednych motocykli dostaniesz część produkowaną od 65'r od ręki i bez żadnej łaski ( mówię tu oczywiście o OEMie,) w innym przypadku mija 10 lat i jest 'No Longer Available'...
  6. Najważniejszy jest 'kierownik' .Maszyna rzecz drugorzędna, to 'tylko' dodatek 😉 Dobry kierowca to i z dziesięcioletnich slicków wyciśnie ostatnie cytryny, a i w samym deszczu. Wiem, widziałam co poniektórzy wyprawiają, niekoniecznie w Poznaniu..
  7. Niestety nie ma uniwersalnego momentu dokręcania zębatki rozrządu w motocyklach.. Trzeba określić model i zanurkować w serwisówkę.
  8. Inwestycja w nowy kask będzie zdecydowanie tańszą opcją, niż ewentualne koszty służby zdrowia. Poza tym homologacja. Często zapominamy, że to ważniejszy parametr niż 'wygląd'.
  9. Tak z czystej damskiej ciekawości.. W jakim celu zacisk był moczony we wrzątku? I pytanie, które nasuwa mi sie dalej.., zacisk żeliwny czy aluminiowy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...