Skocz do zawartości

pan_bobek

Forumowicze
  • Postów

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O pan_bobek

  • Urodziny 09/01/1995

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Częstochowa

Osobiste

  • Motocykl
    CRF 250 - 2014
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

750 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pan_bobek

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Może faktycznie upływ czasu, przebieg i coś z nim nie tak jest mino tej wymienionej sprężyny... Spróbuję z tym manualnym lub może po prostu OEM nowy napinacz, też myślę że było by ok jeśli ten tyle wytrzymał. Bo już ręce rozkładam :D...
  2. Mam problem z kxf 450 z 2006 roku. W motocyklu już 3 raz przeskoczył rozrząd na wałku wydechowym. Ogólnie moto po generalnym remoncie, dół i góra, łańcuszek rozrządu nowy, została zmieniona sprężyna w napinaczu, oczywiście prawidłowo napięta, sprawdzone ślizgi, za równo jeden jak i drugi ma lekkie ślady pracy, nie jest wypracowany, koła na wałkach również ok, łańcuszek do nich przylega jak należy. Ogólnie moto od remontu zrobiło już ok 10 mtg, i sytuacja już 2 raz się zdarzyła po remoncie, natomiast przed remontem też raz tak było, później wypaliło zawór... Macie jeszcze jakieś pomysły dlaczego tam się może dziać? Może ktoś miał coś podobnego...
  3. Problem z husqvarną sms 125, moto ogólnie kupione uszkodzone, zatarty cylek. Zrobiony szlif i dobrany tłok, poskładane. Ogólnie widzę że coś kombinowane przy zaworze wydechowym, normalnie jest silniczek i 2 linki, tutaj linka i sprężynka założona żeby po puszczeniu gazu zawór się zamykał ale myślę że nie w tym problem. Moto odpali z pierwszego kopniaka bez problemu lecz muszę dać trochę gazu i ciągle trzymać na obrotach wtedy można się przejechać. Gdy tylko odpuszczę manetkę jak by się przylewa i momentalnie gaśnie po czym nie chce odpalić, odczekanie 5-10min pomaga lub wykręcenie i przetarcie świecy. Wtedy znów z kopniaka zagada ale problem się powtarza zawsze gdy odpuścimy gaz. Macie może jakieś pomysły? Góra silnika zrobiona, gaźnik przeczyszczony, filter wymyty i nasączony.
  4. Dobrze mówisz, po wykręceniu świecy i podania napięcia bezpośrednio na rozrusznik silnik się obraca więc rozrusznik raczej ok. Same sterowanie dekompresatorem (jeśli tak to się nazywa) pod bakiem, po naciśnięciu przycisku rozrusznika również puka, wyskakuje. Więc zostaje mi podmianka przekaźnika rozrusznika i modółu (przekaźnika) dekompresatora Edit: A co do czujnika przy sprzęgle to jest odłączony i poprowadzony jest kabelek z przekaźnika dek. Do przekaźnika rozrusznika więc chyba ktoś zrobił obejście
  5. Mam problem z odpaleniem ls650. W motocyklu po wciśnięciu przycisku rozrusznika słychać cykanie, początkowo w przekaźniku rozrusznika oraz w przekaźniku dekompresatora. Sam dekompresator również "puka" wiec chyba prąd idzie. Jednak sam rozrusznik nie startuje w ogóle. Po podaniu 12V bezpośrednio na rozrusznik słychać że szybko się obraca ale jak by nie wysuwa, bo motocykl nie zaczyna kręcić wałem. Macie jakieś pomysły czym to może być spowodowane?
  6. Fajnie dzięki za pomoc, dobrze że chociaż momenty te same przy składaniu silnika będzie ułatwienie Co to luzów jeszcze się dopytam
  7. Pytanie odnośnie motocykla husqvarna fc 250 z 2014 roku. Nigdzie nie ma serwisówki silnika, zastanawia mnie czy mogę wzorować się na serwisówce z sxf 250 2014? Potrzebuje momenty dokręceń w silniku, luzy zaworowe itp. Doradzi ktoś?
  8. Motocykl po przeskoczeniu rozrządu. Cylek tłok do wymiany ale zastanawiają mnie wałki rozrządu gdyż widnieją na nich takie ślady jak na zdjęciach ponizej. Da się to uratować i coś samemu pokombinować? Może przepolerować czymś? Jak sądzicie? Podobnie gniazda łoży. Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 8b050b5bb3b70.jpg Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - e9d3231a93fca.jpg Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 95176f2a715dc.jpg
  9. Od wymiany oleju 10 mtg, poprzednim razem olej był czysty a teraz niespodzianka
  10. Podczas spuszczania oleju po 10mtg z yzf250 leciał srebrny olej dodatkowo w filtrze było masa opiłków widocznych na zdjęciach. Co to może oznaczać? Tłok? Korba? Jakieś łożysko? Brać się od razu za remont? Zdjęcia: Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 43c2620ee07a8.jpg Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 5ebe027c5af2e.jpg Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 3276b524ac4c1.jpg Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 4acd167a82702.jpg Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 1a15eb0093199.jpg
  11. Nie ma nikt żadnego pomysłu? Dodam jeszcze że ostatnio zauważyłem że moto jak chodzi na wolnych obrotach przez kilkanaście sek. to samoczynnie gaśnie. Podczas jazdy wszystko ok
  12. Nie dawno stałem się posiadaczem quada po swapie. Chodzi o XC525 z silnikiem Duke690 2010. Jest w nim taki problem że po przekręceniu zapłonu słychać że cały czas ciśnie pompa paliwa. Jak się już odpali to wiadomo raczej ok quadzik śmiga fajnie ale z tego co mi się wydaje powinna zacząć podawać w momencie odpalania a nie na zapłonie chyba że się mylę to mnie poprawdzie. Macie pomysł gdzie ją podłączyć żeby było tak jak trzeba?
  13. Tak FCR. Góra silnika zrobiona na 100%, zawory, gniazda, tlok, swieca. Zawory ustawione idealnie. Tak jak pisałem ewidentnie coś z gaźnikiem bo po ściagnieciu gaźnika gdy go odpale na 10 sek za gaźnikiem pełno paliwa wlane... Ale już pomysłów nie mam, był zestaw naprawczy gaźnika za 350zł, pozniej wracałem do standardowych ustawień i ciągle to samo. Kilka razy rozbierałem gaźnik i wydaje się wszystko ok ;O Głowa mała... Edit. Tak w zestawie było wszystko, zaworek też
  14. Problem jest następujący, honda trx 450 odpala tylko na włączonym ssaniu i pracuje normalnie, po dodaniu gazu lekko od razu gaśnie nie zależnie czy ciepła czy zimna. Oraz gdy ssanie wyłączmy również gaśnie. Już nie mam głowy, gaźnik kilka razy rozbierany, kupiony cały zestaw naprawczy wraz z dyszami wszystkimi jednak to samo, wróciłem do starych ustawień, zostały tylko uszczelki nowe i oringi również ten sam problem. Macie jakiś pomysł może co jeszcze mógłbym sprawdzić? ... Może jeszcze dodam, zakładam gaźnik pusty, bez paliwka, okręcam paliwo, daje ssanie i odpalam na 10sek bez dodawania gazu. Gaszę maszynę od razu zrzucam gaźnik a w gaźniku jak i za nim w komorze silnika pełno paliwka jak by ktoś wiadrem lał, przez to dodając gazu jeszcze mu dostrzykuje zaworkiem i zalewa. Ale no nie mam pojęcia już tyle opcji sprawdzałem i zgupiałem...
  15. Witam. Ostatnio w crf 450 a 2003 roku zaczęło coś klekotać w silniku, po zrzuceniu pokrywy okazało się że jest luźny łańcuszek rozrządu, napinacz całkowicie wysunięty. Zdemontowałem łańcuszek i faktycznie stary był już (sztywny) więc od razu nowy łańcuszek z proxa założyłem lecz można powiedzieć że jest tej samej dlugości co stary, minimalnie krótszy. Napinacz go napnie jednak ma może tylko 0.5cm zakresu jeszcze... Sprawdzałem po symbolu z opakowania PROXa 14401-MEB-671 i wszystko się zgadza. Może być jeszcze jakiś powód że napinacz tak mało zakresu ma na nowym łańcuszku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...