Tarcza jest nowa, hiszpańskiej firmy NG Brake Disc , klocki Brembo, zdjęcia zrobione po krótkiej jeździe testowej z hamowaniem. Ta cienka rysa na wokół całej tarczy to przypuszczalnie przez to 'bicie' o klocek. Minimalne wężykowanie występuje tylko przy mocniejszym hamowaniu. Bicie o tarcze występuje punktowo przy obracaniu koła. Zacisk wyczyszczony kompleksowo, wymyty płynem hamulcowym i prepatatami, lekko zdrapane osady, założone nowe gumki uszczelniające. Nie sądzę żeby to miało jakiś wpływ, ale zacisk był chwilę moczony we wrzątku. Założony oczywiście zimny, odstany. W miarę możliwości sprawdzę tarcze, ale raczej mało prawdopodobne żeby była krzywa. Ewentualnie zdejmę zacisk i zobaczę czy oba tłoczki odbijają. Dzięki bardzo za sugestie 🙂 generalnie ciężko mi dojść do ładu z tym motocyklem. Masa pracy włożona i wygląda naprawdę fajnie, ale cały czas wychodzi coś po drodze (rocznik 1991 który swoje odstał w Holandii). Uprzedzając pytania: bezwypadkowy, a przynajmniej wg. mojej wiedzy i oględzin. Jeździ prosto, wczesniej miał inne opony ale 7 letnie więc wymagały wymiany. Czy wtedy wężykował ciężko mi powiedzieć bo hamulce były bardzo słabe i dużo przed przeróbką nim nie jeździłem.