Skocz do zawartości

Jaro01

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów

Osobiste

  • Motocykl
    FXDWG '03
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Jaro01

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam Poszukuję końcówki tłumika V&H Big Shots Staggered. Niestety zgubiłem jedną z nich kilka dni temu. Może ma ktoś jedną do zbycia? Może ktoś wie, jak ją zdobyć? Wszelkie rady mile widziane. pozdr Jarek
  2. Hej Sorki za późną odpowiedź, ale w końcu zdecydowałem się na oryginalne wyciszenia od V&H. Oryginalne też słyszałem, ale jednak wolę głośneijsze, coś pomiędzy oryginalnymi HD i niewygłuszonymi V&H. Przekonam się jak zamontuję, mam nadzieję że będzie OK. pozdr Jarek
  3. Dynkę mam z 2003r. W instrukcji, serwisówce i na dekielku piszą żeby używać tylko DOT5. Jakoś nie mam ochoty rozbierać czegokolwiek, zastanawiam się tylko dlaczego klamka jest "gąbczasta" , mimo że hamulec był odpowietrzony.
  4. Witam Ponieważ jest sezon na serwisowanie sprzętu postanowiłem i ja pogrzebać coś przy swoim moto. Zabrałem się za zmianę płynu hamulcowego. Po zlaniu ich do butelki okazało się, że stary płyn z przedniego hamulca nie zmieszał się z płynem z tylnego układu, tzn.opadł na dno. Przypuszczam zatem, że przód był zalany innym płynem niż DOT5. Przy użytkowaniu nie było żadnych niepokojących objawów tzn. poprawnie hamował, nie było wycieków. Jedyne co mnie zastanawiało, to że opór na przedniej klamce rósł od samego początku proporcjonalnie do nacisku, podczas kiedy w tyle na początku opór na dźwigni jest niewielki a potem dosyć szybko rośnie przy niewielkim skoku dźwigni. W związku z tym mam dylemat: - czy kupić zestaw naprawczy do przedniej pompy i wymienić uszczelki przed zalaniem świeżego płynu - czy nie przejmować się tym co było wcześniej i zalać układ nowym płynem? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...