Navi Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Przymierzyłem sie przed chwilą do tego GPZta, w sumie nie jest tak źle :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Jak nie zrobisz przynajmniej 10 km to nie bedziesz wiedzial czy ci lezy czy nie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 GPZ500 akurat do turystyki nadaje się dość śreednio. Kiedy latałem na nim 400km do babci sprawował się w miarę. Nie miałem styczności z dywersją ale wydaje mi się, że będzie się nadawała do turystyki bardziej m.in ze względu na to, jak napisałeś nie należysz do osób "małych". Bo GPZ dla kaffarów nie jest :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komalo Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Jeździłem na GPZ 500 jeden sezon, był to mój pierwszy motocykl. Używałem go przede wszystkim do jazd turystycznych, do 200-300. Przejechałem w sumie ponad 8 tys. km i byłem bardzo zadowolony. Ma dobre osiągi i niedużo spala. Jeśli jeździłeś czymś wcześniej to powinieneś mieć jakieś porówanie. Spróbuj przejechać się GPZ'tką przynajmniej kilka kilometrów to sam ocenisz. Jeśli sprzęt ma być większy to GPZ do nich raczej nie należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16valve Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Gpz ma więcej cech sportowych niż turystycznych, aczkolwiek nie przeszkadza to w podrózach. Jeżeli chodzi o gabaryty to jest porównywalny z Xj, diversion ma tylko o 5mm większy rozstaw osi, a wysokość siedzenia z tego co pamiętam jest chyba większa w Gpz.Ja mam 190cm i wcale nie uważam , że Gpz jest mały , wręcz pasuje w sam raz.Aczkolwiek modele do 94 były jakieś takie kuse. Zwróć uwagę , że ówczesnie produkowane motocykle klasy 600 mają jeszcze mniejszy rozstaw osi(o sportach już nie wspomnę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navi Opublikowano 22 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Wg wskazówek kolegów polatałem trochę dalej (jakieś 150 km) GPZtem, hm - na miasto i krótkie wypady jest ok, ale nie wyobrażam sobie spędzenia w jego siodle więcej niż 300 km. poza tym jest bardzo wrażliwy na koleiny i dodatkowe obciążenie w postaci plecaczka, a gdzie kufry? Poza tym jest jednak trochę za mały jak dla mnie i trochę za bardzo "sportowy". Moc jest dla moich zastosowań wystarczająca (na razie). Więc co zanabyć? Co jest jeszcze ekonomiczne, dość duże, turystyczne i w miarę mało awaryjne? P.S. Diversion 600 też nie jest zbyt duży no i ta szczątkowa osłona...HELP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Xj-ta na pewno nie jest motocyklem małym.Moim zdaniem jest świetnym kompromisem jeśli chodzi o cenę i jego możliwości.A jeśli chodzi o owiewkę, to poszukaj wysokiej szyby i masz problem z głowy.Ja nie mam do tego modelu zastrzeżeń. Liniowo oddaje moc, ma nisko środek ciężkości, i jest bardzo tania w eksploatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16valve Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 W takim razie "zaciskaj pas" i przyszłoroczne zakupy realizuj teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navi Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Oj chyba tak będzie, jutro wystawię na allegro mój sprzęt audio, nawet jakoś przeżyję sprzedaż HiEndowego wzmacniacza integry Linna :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Nie widzę sensu porównania GPZ 500/ gs 500 do XJ 600/ NTV 600. Te drugie to po prostu inna klasa motocykli. Większe gabarytowo, wygodniejsze, z lepszymi hamulcami, jakieś takie bardziej męskie.Taki GPZ to dla mnie żenująca próba naśladowania ścigacza. Oponki wąskie, silniczek dwucylindrowy pracuje jak dwa postawione obok siebie simsony i do tego archaiczny zestaw wskaźników. Sprzęt doby dla grzecznych chłopczyków z liceum, po solarium z włoskami na żel. Czystych chudych i zgrabnych :-)XJ czy NTV ta są sprzęty dla facetów z jajami i nieogoloną gęba! Niczego nie udają, nie potrzebują owiewek które przy silnikach 50KM i tak są zbędne... Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Nigdy nie byłeś czysty, chudy i zgrabny? Kompleksiki wychodzą? :) Tja, NTV do turystyki. Może jeszcze bez szyby. Oczywiście, XJ i lepsze hamulce. GPZ i archaiczny zestaw wskaźników. Same prawdy objawione. :) Nic tak nie poprawia poziomu dyskusji jak wtrącenia niedomytego chłopca z zawodówki. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Samolot, nie widzę w twoim opisie motocykla, może to zazdrość? Przez takie kretyńskie wywody psuje się klimat.Weż sobie kolego załóż kask i :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Oj chyba tak będzie, jutro wystawię na allegro mój sprzęt audio, nawet jakoś przeżyję sprzedaż HiEndowego wzmacniacza integry Linna :buttrock: Navi , tylko nie pisz tego na forum audiostereo , bo Cię zlinczują :) , a tak na marginesie -jak tanio , to możemy pogadać :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikonrad Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Przez takie kretyńskie wywody psuje się klimat.Weż sobie kolego załóż kask i :PPo co mu kask przy tej prędkości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OloXJ Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Po co mu kask przy tej prędkości? Żeby ściany nie pobrudził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.