Skocz do zawartości

16valve

Forumowicze
  • Postów

    129
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O 16valve

  • Urodziny 05/21/1973

Osobiste

  • Motocykl
    tdm 850 4tx
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gross Born

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia 16valve

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

-9

Reputacja

  1. Jest sposób , który przetestowałem i u mnie pomogło. Najpierw zruszaj uszczelniacz wbijając między niego a goleń cienki śrubokret , kiedy juz trochę wciśniesz ściankę uszczelniacza pryśnij trochę wd , lub innego preparatu... teraz napiszę cos za co niektórzy mnie "zbesztają" , ale jak pisałem u mnie pomogło i jest ok... do wyciągnięcia uszczelniacza użyłem wkrętów do regipsu... delikatnie cienkim śrubokrętem zrobiłem dwie dziurki w uszczelniaczu (bliżej goleni) dziurki przesunięte wzgledem siebie o 180 stopni , nastepnie delikatnie wkrecałem wkręty , az te oparły sie na podkładce, która jest pod uszczelniaczem , wkręcałem je tak długo aż same zaczęły wyciągać uszczelniacz...Nic nie porysowałem ...i nie musiałem rozbierać całej lagi...
  2. Pasuja zaciski od starszych R1i R6 , warto zrobic taką zamianke , ale razem z pompą.
  3. U mnie skrzywiona była ośka przedniego koła, dokładnie 1mm odsunięcia od osi prostej i występowało lekkie ściąganie w prawo. Nigdy bym się nie kapnął , że to moze byc przyczyną ale kiedy ostatnio demontowałem lagi do wymiany uszczelniaczy ,zauważyłem jak wykręcana ośka powoduje delikatne przechylanie koła raz w lewo raz w prawo...po zamontowaniu nowej ośki problemu ze ściąganiem już niema.
  4. Jakieś foty zapodaj. :crossy:
  5. Wygląda na kombinację starszego intrudera 750 w wersji USA, tam zacisk jest po lewej stronie , może golenie były kombinowane z tych wersji i zacisk przesuwa koło w osi...
  6. Yamahy tak pracują , zwłaszcza xj-ty, świeża czy nie świeża...bardziej tam słychać kosz sprzęgłowy niż coś z cylindrów.
  7. 16valve

    Yamaha xj 750

    Ogień w szopie! :icon_twisted:
  8. Sprawdź czy zębatka zdawcza czasem nie jest wyostrzona jak zęby wilka...na oryginalnej zębatce powinien być taki gumowy krążek , który wycisza moment układania się łańcucha i praca zestawu jest o niebo przyjemniejsza, obstawiam , ze masz już jakąś inną , którą wymieniono wraz z resztą zestawu i wtedy mielenie jest bardzo słyszalne. Zapytaj może jeszcze na forum -tdm zone- , ale wątpię , że coś mądrego tam przeczytasz...
  9. Pomijając wypociny o malowaniu...reszta twojej wiedzy na temat motocykli jest żałosna
  10. http://www.motobracia.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=187:wymiana-uszczelniaczy-przedniego-zawieszenia&catid=43:warsztat&Itemid=98 Tutaj masz opis jak się to robi w Kawasaki.
  11. W tdm , też mam takie śruby w kolektorze , być może pełnią one rolę dławika ... sam nie wiem , może ktoś podpowie?
  12. Najlepsze lata zjeździłem na etz, aż ciarki przechodzą po plecach... i te dziewczyny jakieś takie młodsze były...
  13. Z "PATENTÓW" raczej bym nie korzystał , ale czasem życie zmusza... tą puszkę to sobie odpuść . Jeśli masz kawałek koca gaśniczego ( tak , wiem że jest z azbestu...i wycofane z użycia) , to wypruj z niego pojedynczy sznurek i nawiń zwój przy zwoju na kolektor i wtedy nałóż wydech, kiedyś tak zrobiłem i dało radę.
  14. Weż wróć do podstawówki i ucz ortografi bo można zwymiotować czytając takie SMACZKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Moderator?????????????Smiech Niesmacznie to się robi czytając Twoje głupie i uszczypliwe komentarze. Jak jesteś takim mistrzem ortografii ( bo chamstwa to na 100%) to przeanalizuj swoje posty i uzupełnij brakujące znaki interpunkcyjne. Więcej niż trzy wykrzykniki , stawiają ludzie niezrównoważeni psychicznie (potwierdzone naukowo).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...