Skocz do zawartości

Wasze odczucia powyżej 130km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Ja jak wyjeżdźając z garazu to mam dużo więcej :D

 

pomijając kwestię poprawności językowej powyższego zdania (w tym znaczeniu iż daje się zrozumieć sens wypowiedzi), powiem tak: obawiam się, że z tego wyrosłem - podobne oświadczenia nie robią na mnie wrażenia :eek:

 

w temacie: 28cm to raczej symboliczna osłona... rzuć sobie okiem na xj w moim sigu, tamta szyba jest znacznie wyższa, a IMHO dopiero skuteczna

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem, że nie jest to cudo, ale doda klasy takiej kawie jak moja, widziałem na allegro i bardzo mi sie podobało.. Wysokie szyby kojarzą mi sie z......Amerykanśką policja, na motocyklach...:eek:))chyba za dużo wody gazowanej pije, bo pierdziele głupoty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tak zwany "pluig" szybke wlasnie na przód (koło lampy) na allegro pozadna wyjdzie Ci około 100zł z przesyłka itd ;)

moze warto spróbowac.. ja jak wyjezdzam gdzies dalej to zakładam , jest sie za czym schowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nad czym dyskutować, wszystko jest kwestią budowy motocykla (co jest równoznaczne z jego przeznaczeniem) oraz pozycją kierowcy. Pałując na "golasie" pytasz czemu cię zwiewa. To wygląda tak jak ja bym zapytał, czemu nie czuję radochy z jazdy po lesie i polnych, piaszczystych drogach moją cebrą. Odpowiedź jest prosta: bo nie do tego jest zbudowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powyżej 130 kłade sie na bak i jest git. powyżej 150/160 mam wrażenie tunelu, moto samo sie trzyma prostej niechetnie skreca i trzeba to robic stanowczo i długo ale to zapewne efekt żyro kół i owiewek też.

 

Podczas jazd testowych w Suzuki na autostradzie poszedłem 215 GSR-em600 -kompletny naked! Leżałem na baku i miałem wrażenie że kask integruje się z moja twarzą ;)

Po przyjeździe koleś, który jechał za mną Hayabusą jakoś tak dziwnie zerkał na mnie i GSR-a ;)

Ale na dłuższy przelot to by się tak nie dało.

 

przyczepności!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahahaah ;)

 

Czytam te wszystkie posty i sie smieje. Ja jezdzilem w zyciu CBR125 i tam ciagnelo 120 km/h maks, teraz jezdze Varadero125 i tez ciagnie 125 km/h maks. Przy takiej predkosci na takich motorach czuc jak silnik juz wyje i jest wrazenie giga predkosci. A potrzeba kilkunastu sekund zeby sie tak 'rozpedzic'. Poki co mnie to jara, takie 120 km/h to juz nie przelewki dla poczatkujacego motocyklisty.

 

Raz w zyciu dosiadlem prawdziwego duzego motocykla: 2 tygodnie temu jechalem Kawasaki Er-5 po wiejskiej okolicy i odkrecilem na prostej do 150 km/h. Bylem w takim szoku jak to przyspiesza, ze o malo nie zesralem sie w gacie. Bez zadnych owiewek przy 150 km/h to byl dla mnie niewyobrazalny opor. W ogole ta predkosc mnie przerazila. Poki co czekam na zrobienie prawka 'A' ale od momentu tej przejazdzki podziwiam tych ktorzy jezdza motorami typu Hayabusa czy CBR1000 bo tym to sie po prostu nie da nie zapie**alac........ ;) I ile trzeba miec oleju w glowie......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam pełne owiewki w cebrze, ale standardowe. i powiem tak, że przy 130 jak siedzę prosto to zwiewa mnie z kanapy. Kładę się więc na bak i wtedy podobnie jak pisał sadriss sprzęcik pomyka jak w tunelu, jedzie jak po sznurku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na xjcie moge jechac clakiem normalni przy 130. Natomiast powyzej 160-170 motocykl nie chce skrecac. Duza masa 18" kol robi swoje.

Przekonalem sie o tym kiedy testrowałem v-max i przy 190 lekki zakret zrobil sie bardzo ostry i mało prakowało do zabrania sie za pobocze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas jazd testowych w Suzuki na autostradzie poszedłem 215 GSR-em600 -kompletny naked! Leżałem na baku i miałem wrażenie że kask integruje się z moja twarzą :icon_question:

przyczepności!

 

 

A mogłeś odkręcić więcej , to byś miał 240 . Ładnie ciągnie silniczek na wysokich obrotach , poniżej 5000 rpm , juz nie jest tak fajnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zaczyna dobrze napierac tak gdzies powyzej 90 mph (140 km/h). Problemem jest zbyt mala owiewka, a to dziwi, bo motocykl jest nowy i Suzuki zatrudnia dobrych projektantow...Kumpel ma B 1250 i zalozyl sobie wieksza szybke, problem zniknal...Generalnie najwieksze problemy mam z podmuchami bocznymi jadac mostem na autostradzie. Na M2 kolo Rochester jadac mostem musze zwalniac do 70 mph, inaczej maszyna potrafi sama zmienic pas, a wazy 220 kg! Jesli zas chodzi o w miare bezpieczne testy, to dobrze je robic o...czwartej rano w pustym tunelu :bigrazz: W Datford Tunnel rozpedzilem moja Bestie do 230 km/h. Oczywiscie przed wyjazdem z tunelu trzeba znacznie zwolnic, bo nagly podmuch zmiecie nas z drogi :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest kwestia budowy motocykla to po pierwsze. Jak GS rozpedzałem sie czasem do 170 to miałem wrazenie ze mnie zdmuchnie za chwile, trudno sie nią kierowało. A teraz - 170 to normalna przedkosc przelotowa, leze na baku i tak jedzie sie najwygodniej, nie czuc naporu powietrza. Pojezdzisz na jakims bardziej dorosłym moto to zobaczysz jak to jest :biggrin: Szerokosci i uwazaj na siebie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest kwestia budowy motocykla to po pierwsze. Jak GS rozpedzałem sie czasem do 170 to miałem wrazenie ze mnie zdmuchnie za chwile, trudno sie nią kierowało. A teraz - 170 to normalna przedkosc przelotowa, leze na baku i tak jedzie sie najwygodniej, nie czuc naporu powietrza. Pojezdzisz na jakims bardziej dorosłym moto to zobaczysz jak to jest ;) Szerokosci i uwazaj na siebie !

 

u mnie podobnie...

 

XJ600 - miekkie zawieszenie, mniejszy moto... przy predkosci 130-140 km/h zaczynalem czuc sie niepewnie.

 

GSXF 750 - dluzszy, ciezszy, lepsze zawiasy... dyskomfort czuje dopiero od ok. 190 km/h a i tak domniemywam sobie ze to kwestia zbyt krotkiego 'wjezdzenia sie' w to moto...

 

P.S.

I jakos tak na XJcie przy 140 krajobraz szybciej uciekal niz w GSXFie przy 160... :/ Czary jakies czy cuś... ?? ;)

TasmaN

Ogar205 -> WSK125 -> XJ600S -> GSXF750 -> CBR900RR

 

www.everydaybikerslife.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja np. przestudiowalem wszyskie typy motocykli ;)

 

Sport gsxr 600 k4- nie wygodny, duży v max, 0 wiatru jak sie schowasz za owiewka nawet przy ponad 200 km/h. Problemem sa wiatry boczne.

 

Natomiast naked jak to naked. Mialem horneta i wialo... mam Zete i tez wieje. Ale wole zeby wialo jak ma nie wiac a bolec mnie kregoslup ;)

Edytowane przez RaY

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...