Skocz do zawartości

wachu666

Forumowicze
  • Postów

    288
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wachu666

  • Urodziny 03/16/1991

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    V-Strom 650 L2
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia wachu666

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. wachu666

    Poznań???

    Zrobiło się ciepło. Ktoś chętny do polatania w ten lub następny weekend po Poznaniu lub okolicach?
  2. Kiedys widzialem babcie w Matizie w wieku okolo 80+ co jechala z taka naklejka i bynajmniej nie chciala mnie wpuscic :biggrin: Takze nawet naklejka czasami nie wymusza myslenia na tym co ją wozi :) Nie, taka naklejka nie ma zadnego sensu. Mysle, ze tlumaczenie "Think" na "Patrz" jest beznadziejne. Ilu kierowcow bedzie sie glowic nad tym wymyslnym haslem? Jak chcesz byc naprawde kreatywny i myslisz ze wiekszosc stojacych w korku kierowcow puszek ma ochote bawic sie w czytanie fajnych hasel to moze zrob naklejke w stylu "Kazdy motocyklista to tez czlowiek" albo "Motocykl to nie tylko maszyna ale tez czlowiek" albo "Motocykl nie jedzie sam, prowadzi go zywa osoba" :biggrin: Udostepniam prawa autorskie za friko! :wink: W Anglii jak widzialem malo kto wozi jakies naklejki na pojazdach. W Anglii za to slyszalem w radiu w okolicach marca/kwietnia reklamy typu ze przez 20 sekund lecialy trzaski lamiacej sie karoserii i seria klaksonow, a potem nagle glos lektora "Motocykle wyjezdzaja na drogi po zimie, THINK!" I to raczej z tych kampanii w mediach wszyscy kojarza to haslo, a u nas kto skojarzy haslo "PATRZ!"? Mysle, ze naklejka forumowa zyskala juz renome w calej Polsce i warto trzymac sie sprawdzonego wzoru. Milo jest tez zobaczyc na trasie na drugim koncu Polski naklejke na puszce z adresem forum ("Nasi tu byli!").
  3. 3 epizody - polecam najbardziej ten drugi z V-stromem. EPIZOD 1 EPIZOD 2 EPIZOD 3
  4. Rozjuszony kierowca http://epoznan.pl/news-news-40641-Samochod_najechal_na_motocykl
  5. No to chyba tylko Angol mogl uwierzyc we wspanialosc tego kasku. I jakie to angielskie: 'zamowilem to i to od jakiejs dzikiej firmy z konca swiata i teraz jestem oburzony bo jak to tak oszukiwac mogli ze mi wsadzili dredy ze styropianu!' Haha no bo padne :rolleyes: Ogolnie to smierdzi mi ta strona na kilometr juz po pierwszej wizycie. Adres z USA podany po to zeby uzyskac jako taka wiarygodnosc, a wystarczy go wpisac w google zeby sie przekonac ze jest to tylko wirtualny adres, taki typowy myk dla oszustow: http://www.davincivirtual.com/loc/us/florida/miami-lakes-virtual-offices/facility-1162 No i accepting orders temporarily suspended
  6. Dołączam się do wątku. W wielkim upale zamierzam latać w zbroi. Przejrzałem wątek i doszedłem do wniosku, że produkt ze średniej półki mnie zadowoli. Zbroja super shield normalnie w moto-akcesoria 450zł a tutaj oferta na 250zł http://allegro.pl/atestowana-zbroja-motocyklowa-super-shield-l-fv-i3241477104.html Czy ktoś w czymś podobnym jeździ? Mam ochraniacze na kolana super-shield i jestem z nich zadowolony (w sensie wydają się być porządne, a protektory są solidne choć nigdy nie testowałem przy wypadku). Jedno pytanie: jeśli kurtkę tekstylną mam w rozmiarze L to czy zbroję też kupować w tym samym rozmiarze?
  7. 'Trudniej dostac prawko' TVN24 http://www.tvn24.pl/polska-i-swiat,33,m/trudniej-dostac-prawko,322993.html Pamietam, jak na moim egzaminie gosc klocil sie ze mna ze nie osiagnalem wystarczajacej predkosci przy hamowaniu awaryjnym i dopiero za 3 razem mi uznal. A tu prosze: radar do mierzenia predkosci. Prawie Japonia juz :biggrin:
  8. Znalazlem ciekawe dane: Stan Bezpieczenstwa Ruchu Drogowego w Krajach OECD sporządzony przez Instytut Transportu Samochodowego. Dostępny tutaj: http://www.its.waw.p...D,0,2431,1.html TABELA I.4.1 – Liczba motocykli (w tys.) 2010r. Japonia 5042 Polska 1013 JAPONIA: 4,98 razy więcej motocykli na drogach Tabela III.1.5.4 - Zabici motocykliści 2010r. Japonia 564 Polska 259 JAPONIA: 2,18 razy więcej zabitych motocyklistów Oczywiscie dochodzi do tego kultura jazdy (nie wiem jaka jest w Japonii), poziom nawierzchni drog, ilosc autostrad i stan techniczny pojazdow ale z drugiej strony tez tych pojazdow u nich jest wiele milionow wiecej co jeszcze bardziej zwieksza ryzyko kolizji/wypadku. Tak czy siak, ten ich system szkolenia musi przynosic rezultaty.
  9. Zdalem prawko jak mialem 16 lat (A1). Przez pierwsze dwa lata jezdzac sobie w miare spokojnie 125-ką, 4 razy kierowcy puszek zajechali mi droge podczas skretu w lewo. Moze cwiczac wymijanie takiej przeszkodzy na kursie uczymy sie wlasnie reagowac na przeszkode przy w miare duzej predkosci (50km/h). To, czego ja uczylem sie na kursie to glownie osemka, a ona nauczy nas balansowania motocyklem i operacji sprzeglem ale to na tyle. Moim zdaniem taki element omijania przeszkody (pomijajac fakt ze niektorzy twierdza ze mozna ja przejechac prawie na wprost nie wychylajac sie zbytnio) jest zyciowy i wlasnie nastawia kursanta na realna sytuacje na drodze i ten element podoba mi sie najbardziej. Z mojego doswiadczenia, pierwsze 3 razy jak ktos mi wyjechal to po prostu wciskalem bezmyslnie hamulce na pelna epe i blokowaly mi sie kola, ale juz za 4 razem zaczalem troche myslec i balansem ciala sie uratowalem. Moze lepiej gdybym te 20-30 razy przecwiczyl wymijanie przeszkody wczesniej na kursie? BTW: mowisz, ze chcialbys zeby nasz egzamin szedl w kierunku niemieckiego. Mozesz podac czym one sie teraz roznia? Bo jestem ciekaw czy mamy juz europejski standard :cool: Hehe, moj 'szkoleniowiec': no wez odpal ten motorek, a jak sie juz 'dossie' to porob sobie troche osemek... Po czym wracal po godzinie. :biggrin:
  10. Jak ktos nie umie ominac tak waskiejj przeszkody to ciekaw jestem co zrobi jak mu puszka wyjedzie na lewoskrecie? A slalom jak slalom, w miare szeroko. Moim zdaniem bledem bylo wymazanie linii z osemki bo jest latwiej, a tak z liniami trzeba bylo troche sprzeglem popracowac i bardziej wykazac sie 'czuciem' motocykla. Ogolnie to na plus jesli chodzi o bezpieczenstwo na drogach. http://www.scigacz.pl/Nowy,egzamin,na,kat,A,Nie,ma,dramatu,20777.html
  11. Nie rozumiem Was zupelnie. Najlepiej w ogole nie jezdzic motocyklem, tyle zagrozen!!! Co nam wielce robia te liny? Szczerze, to 5 x bardziej niebezpieczne wydaja mi sie ubytki w nawierzchni i wszelkiej masci dziury. Co sie przejmujecie barierami linowymi jak w Polsce nadal macie tysiace kilometrow drog gdzie drzewa rosna metr od jezdni? Lepiej spotkac sie z lina czy z drzewem? Trzeba z tym zyc i jezdzic dalej. Rzecz jest prosta: bariery linowe sa znacznie bezpieczniejsze od tych stalowych, dlatego że znacznie lepiej pochlaniaja energie i jest ona rozlozona na bardziej elastycznym materiale, ktory lepiej pochlania energie z uderzenia i 'wypluwa' przeszkode z powrotem zamiast skumulowac cala energie w sobie. Tu macie to w miare wyjasnione: http://www.youtube.com/watch?v=ENyHmQKeL_g Po drugie: ile procent wszystkich pojazdow stanowia motocykle? W sezonie moze pare procent? I co, bedziemy robic stalowe balustrady zeby te pare procent osob sie cieszylo, czy lepiej jednak bardziej bezpieczne linowe zeby te 95% czulo sie bezpieczniej? Wiadomo, idealem byloby montowanie plaskich oslon pod barierami stalowymi, ale to wiaze sie z lobbowaniem na rzecz takich rozwiazan w parlamencie lub ministerstwie lub GDDKiA. Skoro dalo sie przeforsowac idiotyczne przepisy o normach halasu i montowano ekrany akustyczne za miliony to mysle, ze koszt tych oslon na glownych drogach bylby do zniesienia przez panstwo. A tak na powaznie: to nie w Polsce takie rzeczy :laugh: Po trzecie: to ze te bariery linowe sa o wiele lepszym rozwiazaniem pokazuje przyklad Szwecji, gdzie drogi wystepuja czesto w formacie 2+1 (tak jak u nas na gorskich odcinkach zeby mozna bylo powyprzedzac TIRy pod gorke) i pasy sa rozdzielone wlasnie barierami linowymi. Na zalaczonym ponizej filmiku mozna zaobserwowac ze bariery linowe na szwedzkich drogach sa w wielu miejscach, a wszyscy wiemy, ze oni w statystykach wypadkow nie przoduja. http://www.youtube.com/watch?v=cKnvJaFzoPw Fajnie by bylo gdyby wszystkim barierom zamontowac te oslony, ale wszyscy wiemy, ze to nierealne. Wiec zamiast zabierac sie od dupy strony i obrazac ze ZDM w Warszawie montuje tego typu rozwiazania (ktore z pewnoscia uratuja zycie wielu kierowcom puszek) to moze lepiej niech wszyscy motonici zaczna sie przejmowac stanem swojego licznika? Ja tu nie prawie moralnosci, ale to chyba najlepszy sposob, zeby przestac sie przejmowac tymi barierami. Nie wiem nic na temat kosztow tych rozwiazan, ale to co wczesniej bylo wypisywane, ze robia to byle zaoszczedzic, to nie do konca prawda. Sa one po prostu bezpieczniejsze i to jest glowny powod. Tego typu rozwiazan bedzie przybywac i musimy sie z tym pogodzic. Dla przykladu autostrada w Szwecji: http://img200.images...413/1024673.jpg A tu rozwiniecie tego tematu dla ciekawskich: http://www.scigacz.pl/Bariery,przy,drogach,ochraniaja,czy,zabijaja,17698.html
  12. Dzieki za info. Nie wiem skad informacja o 18. kwietnia? Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazuja na te sobote 13 kwietnia. Tu masz potwierdzenie: http://epoznan.pl/sport-news-39806-Otwarcie_sezonu_motocyklowego_na_Stadionie_Miejskim Pozdro
  13. Witam, wybieram sie na motobazar w te sobote 13 kwietnia z zamiarem kupienia spodni na moto. Czy ktos z Was orientuje sie czy przy stoiskach sa jakies przymierzalnie? Albo czy moze w jakims busie albo czyms mozna te portki nalozyc?
  14. Powrot do tradycji to bylby koniec parady na Starym Rynku........setki motocykli w gazujacych posrod kamieniczek.....Ehh sie rozmarzylem :biggrin:
  15. Ta dyskusja przypomina mi wpis na innym forum. Gosc przekonywal innych, ze po co doplacac do passata czy golfa, skoro mozna miec Daewoo Lanosa: latwo przerobic na gaz, tanie czesci, malo sie psuje. A passaty non stop sie psuja i sie przeplaca za marke. Jak ktos wmawia innym, ze kask z Lidla za 200zl jest ok i probuje ich przekonac ze prezentuje swietny stosunek jakosci do ceny to najzwyczajniej probuje sie dowartosciowac. Jesli kogos nie stac, to niech jezdzi w kasku z Lidla. Ale niech nie wmawia innym ze to jest super kask. Bo nie jest. To jest kompletne gowno. Ludzie ktorzy wiedza, ze to gowno i mowia ze to gowno so uczciwi wobec siebie. A ludzie ktorzy wiedza, ze to gowno ale wmawiaja sobie ze to 'dobry kask za rozsadne pieniadze' po prostu oszukuja samych siebie. Szanuje, ze kogos nie stac i pozostaje mu tylko kask z Lidla. Ale nie szanuje tego, ze ten ktos uparcie twierdzi ze to dobry kask. Na pytanie, ktore ktos zadal na poczatku tego tematu mozna wiec odpowiedziec: tak, ten kask to gowno i jak nie stac Cie na nic za 500-600zl to kup sobie ten kask. Ale na Boga, niech niektorzy nie probuja tu przekonywac, ze 'jak masz 500-600zl to po co bedziesz przeplacac, kup sobie kask z Lidla to jeszcze Ci zostanie 400zl na cos'.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...