Skocz do zawartości

Driver

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Driver

  • Urodziny 11/16/1983

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ZZR 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3324860

Informacje profilowe

  • Skąd
    Słupsk

Osiągnięcia Driver

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Pytanko dla tych którzy mają to przetestowane na sobie - Jak polecacie hamować w szczególności np. w awaryjnych sytuacjach? dajmy na to przy 180 200 km/h - Cisnąć przód do oporu czy nie ? (ryzyko zablokowania) a może jednak cisnąć opór (wiadomo im szybciej tym mniejsza możliwosć zablokowania) .
  2. mój zygzak 210 ale normalnie max 190 więcej nie przekraczam. Bmw 730 220 km/h Omega B 2.0 210 km/h Wszystko na polskich drogach czyli logicznie myśląc i tak za szybko. Najbardziej chyba boję się czynników niezależnych odemnie tj. awaria sprzętu lub ZWIERZĘTA przebiegające przez droge.
  3. Witajcie, ja parę dni temu miałem 1 egzamin na kat A i zdałem ! Wszystkich tych którzy czytają forum i obawiają się egzaminu czytając niektóre wypowiedzi napiszę : Proszę się nie denerwować! Ja trafiłem na miłego egzaminatora, tak mi się wydaję przynajmniej. Był normalny stanowczy itp. ale nie był wcale zły i nie miał na pewno złych intencji. Najpierw sprawdzanie pojazdu - moto wyłączony - mówimy wszystkie rzeczy po kolei, które nas uczono na kursie :icon_mrgreen: Łańcucha nie dotykamy w ogóle bynajmniej ja nie musiałem myślę że za to nikt nie obleje bo każdy gdyby go tak miał co chwila dotykać to przecież sam by się od tego dotykania rozregulował :icon_mrgreen: Wydaje mi się że tutaj zależy na jakiego eksama trafimy, najwyżej powie żeby sprawdzić ale na pewno nie obleje jeśli się po prostu powie że sprawdzamy i naciąg powinien być taki i taki. To to tamto lecimy dalej - motocykl z podnózka i pchamy go. Do lini którą pokaże eksam i znów na stopkę. Następnie jazda eksam powie co i jak i gdzie najpierw na wziesienie. Następnie ósemki : Trochę mną czasem pogibało ale odbyło się wszystko dobrze za 1 razem :bigrazz: poźniej od razu slalom ja jechałem na początek pachołków i dopiero później slalom tzn nie od razu od strony ósemek. Slalom to pikuś. Mówi się że robi się go dwa razy tzn w praktyce jest to raz tzn w tą i z powrotem. Ogólnie rada rozglądajcie się na placu! Bez przesady ale normalnie ludzko rozglądajcie się a na ósemkach nawet troszkę z przesadą - chodzi o waszą orientacje i równowagę. Na mieście również się ostro rozglądajcie i przewidujcie (egzamin jest nagrywany z auta z tyłu) - ale to już również ZŁOTA RADA NA PRZYSZŁOŚĆ ORAZ NA CODZIEŃ. także do tych którzy mają egzamin. Eksam wszystko powie wytłumaczy ! Wy tylko róbcie swoje! Ja czekam na dokument! POZDRO !!! :banghead: :icon_question: EKSAM TO OCZYWIśCIE SKRóT OD EGZAMINATOR :)
  4. 190km/h Kawasaki ZZR 600 - więcej się obawiam moto ma swoje latka już a ja nie mam nawet odpowiedniego ubrania mam jedynie dobrą kurtkę a 190 jechałem w jeansach co jest ryzykowne... :P
  5. Dokładnie, trzeba mieć go bardzo dużo - inaczej długo by się nie pojeździło :icon_twisted:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...