RAFAL Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Pompka przy 180 km/h to chłopie nie wiesz czego sie trzymać na moturze by Cie nie zwiało i jak ktoś pisze że smiga z takimi prędkościami (cruiser) to ogarnia mnie pusty smiech .Owszem na A4 przy bezwietrznej pogodzie :banghead: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Jak masz szybę to nic Cię nie zwiewa przy 180 więc niebardzo rozumiem skąd ten Twoj śmiech. Kumpel na A4 Katowice - Wrocław zamknął budzik na VTX a tam się licznik na 240 kończy. A sprawdzali to jadąc razem z GL1800. Fakt że mógł tak wytrzymać 1-2 minuty ale polecieć tyle poleciał. Inny na Valkyrie taką prędkość autostradową sobie trzyma czyli 160-180 więc troszkę Cię nie rozumiem. Ja nie twierdzę, że to przyjemność i nawet na autostradzie 150 rzadko przekraczam aczkolwiek jak trzeba np odkręcić to się to robi i tyle. A co osiągów VN 800 to naprawdę osiemsetka mająca najlepszego kopa w tej klasie pojemnościowej i na ogół każdego to zaskakuje ale te sprzęty już tak mają i tyle. Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Rafal, duzo jezdze i tranzytowe 140 zapinam spokojnie, a i lubie pogonic piecyk na autobanie do 170 i tez spoko. Wcale wiatr nie zwiewa, nozki z przodu i trzymam sie kierownicy :banghead: Byc moze to zaleta dosc duzej szyby. Poza tym, jak wspomnial moj przedmowca, ta 800-tka zaskakuje i moca i wygladem. Czesto motocyklisci ze zdziwieniem w oczach przyjmuja moje wyjasnienia ze to "tylko" 805 cm3 myslac, ze to cos wiekszego jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 ostatnie 2 lata spędziłem na vn 800 i jazda z prędkością powyżej 120 km na godzinę do najwygodniejszych nie należy - silnik wkręca się w okolice 7000 obrotów i wprawia motocykl w mikro drgania. Przy dużej szybie motocykl więcej niż 157 nie pojechał. po zdjęciu szyby i owszem poszedł prawie do 170 ale usiedzieć był kłopot. Jednak jak na 800 ccm to ten motocykl naprawdę jest super. Można by powiedzieć jaki wygodny i duży i ach i ech - do momentu aż nie dosiadasz vn 1500. Najgorsza rzecz to łańcuch - a dokłądnie czyszczenie koła i wszystkiego z tyłu. pozdrawiamklaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 (edytowane) Czytać ze zrozumieniem .........pisałem na A4 .A4 to taka autostrada :banghead:Według Was czym ma byc jazda na motocyklu ???walką czy przyjemnością??Nie napisalem że sie nie da smigać z takimi predkościami owszem da ale po autosdracie i to odcinkami .Ale jazda z predkoscia 160 -180 nie nalezy juz do przyjemnosci jadąc cruiserem.DEX więc jezeli z szybą(duża) śmigasz 170 to bez szyby ze 200?? :banghead: Edytowane 9 Października 2006 przez RAFAL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Haha, Rafal, doceniam Twoje poczucie humoru. A tak przy okazji, to dla mnie przyjemnoscia jest i odkrecic i kulac sie spacerowo stowka. Spoko. PSTakimi maksymalnymi predkosciami da sie i gierkowka smigac, a ona w wiekszosci to droga ekspresowa:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 wszystko OK - tylko, że sam zainteresowany zniknął... może już jeździ na Vulcanie :banghead: ale nie szkodzi ważne, że o VN pogadać można Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłek Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Hehe, sam zainteresowny jeszcze nie śmiga na vulcanie, tylko się bacznie przygląda rozwojowi forum i przetwarza dane :) A co do kawaki to widze, że same ciepłe słówka o niej padają z czego jestem uśmiechnięty :buttrock: Ps. Vn- kiem bede dopiero smigac w week. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 moich 2óch znajomych śmiga na (moze nieco starszych rocznikach) takich Vulkanach i wiem że mieli troche poważynch problemów z nimi(elektryka,kardan...), dlatego też dziwie się ze maja tutaj aż tak dobra opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 kolego Joe, kawasaki vn800 jest napedzany za posrednictwem lancucha,a nie kardana.moze koledzy maja vny750 ? tam rzeczywiscie zdazaja sie problemy z silnikami i sa dosc skomplikowane [drogi i klopotliwy serwis ,podobnie jak hondy serii vf]ja osobiscie z posrod tej klasy sprzetow wybralbym vna lub vza .no-mialbym dylemat miedzy tymi dwoma motorkami.moze jeszcze honda black widow ale tu trza wiecej kasy wylozyc choc tak naprawde to tylko wyglad jest ok ,bo silnik za liiichy ja na taka nazwe. Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Sorry...rzeczywiście to sa 750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz i vn 800 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Jak już tak sobie gadamy o tych VNach to chciałem sie zapytać co sądzicie o filtrze K&N i zestawie gażnikowym dyno jet do VN 800? Opłaca sie w ogóle wydawać kase na to i czy przede wszystkim jest jakas rożnica ze standardem? co ze spalaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Było zylion razy na forum o K&N, o DJ i nawet konkretnie o VN 800. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłek Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Dzisiaj byłem oglądnąc ponownie upatrznonego Vn 800 A którego miałem zakupic, ładny odstawiony na igłe slicznie sie prezentował, malunki itd. I dobrze, że tam pojechałem. Gdy gościu odpalił maszyne (a poprzednio chodziła dobrze) pojawiła się za nim wielka chmura ciemnych spalin, zaswieciły sie dwie kontrolki zielona i czerwona. Wiem, że jedana z nich jest od oleju, a druga od czegos tam... Motocykl zaczoł, kaszlec prychac i kiepsko chodzic, gościu (własciciel salonu) szybciej go wyłączył niż uruchomił robiąc głupią minę, niewiedząc co sie dzieje. Jego mechanik odrazu go zje*ał dalczego po tak krótkim czasie wyłancza silnik, ale mniejsza z tym pierwszy raz widziałem, zeby pracownik zje*ał szefa :buttrock: Respect :) W każdym razie, ja już zrezygnowałem z tego Vulcana i szukam dalej, moze w koncu trafie na coś wartego uwagi. A i własnie, ten machanik ma do sprzednia pieknego czarnego intrudera za 14000zł cena do uzgodnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jan kalin Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Witam.Jestem szczęśliwym posiadaczem VN 800 A od dwóch miesięcy przytargałem od "helmutów" u nas kupić w dobrym stanie graniczy z cudem ,jak dobry stan to góra piniędzy jak cena dobra to żadna rewelacja a czasami mina.Przejechałlem ponad dwa tysiące km i oprócz paliwa to nic innego się nie staneło.Choć ostatnio przyjechałem ze zlotu 4 um-owiczów z Borek po tygodniu a konkretnie w ubiegłą sobotę chciałem przejechać parę km atu problem -BRAK MOCY I OSIĄGÓW"Może przy okazji ktoś doradzi co się stało?|?????. A wracając do "kawki vn 800 a to jest naprawdę sprawny ładny i jak dotą bezawaryjny tfu,tfu,tfu .Chociaż po zlocie w Borkach jak zobaczyłem 1500 to chyba w przyszłym sezonie chyba się skuszę.A tak a propos mogę sprzedać kawkę jak będziesz chciał?????????????.Fakt iż jestem w miarę "nowy" motocyklista choć z motoryzacją walczę ponad 20-ścia lat ale naprawdę gorąco polecam.Może korzystając z okazji jakiś fan-clun VN WARTO CYŁO BY ZAŁOŻYĆ??????????????? Co wy na to???? :) Czytać ze zrozumieniem .........pisałem na A4 .A4 to taka autostrada :biggrin:Według Was czym ma byc jazda na motocyklu ???walką czy przyjemnością??Nie napisalem że sie nie da smigać z takimi predkościami owszem da ale po autosdracie i to odcinkami .Ale jazda z predkoscia 160 -180 nie nalezy juz do przyjemnosci jadąc cruiserem.DEX więc jezeli z szybą(duża) śmigasz 170 to bez szyby ze 200?? :biggrin:Zgadzam się w całej rozciągłości że jazda ma stwarzać przyjemnośća a :buttrock: nie być walką z powietrzem drogami i czymś tam jeszcze????????????????/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.