Skocz do zawartości

Kawasaki VN 800 - Vulcan 800 (temat zbiorczy)


Szafir
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów,

Od przedwczoraj mam drobny problem ze swoją kawą, otóż: wracałem dość szybko z przejażdżki, gdyż gonił mnie deszcz i pewnym momencie motocykl przestał reagować na manetkę gazu, zachowuje się tak jakby się dusiła. Na wolnych obrotach pracuje wzorowo, ale za każdym razem kiedy chcę przyspieszyć zachowuje się jakby brakowało jej wachy /kocił pełny/. Nie może być to wina paliwa /przejechałem 50 km bez problemu/. Poradźcie – może to świece, może gaźnik ????

pozdrawiam

:icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobną przygodę mieliśmy z Wild Starem kolegi, nie chciał jechać , pracował wyłącznie na jałowym biegu.Wylaliśmy ok. pół litra wody ze zbiornika.Moto tankowane było od kilku dni w Niemczech, kompletnie zalany wodą filtr paliwa, benzyna jako lżejsza pływała sobie górą, co nieco jej się dostawało do dysz.

Wymień paliwo w zbiorniku, lub dodaj z pół litra denaturatu, zmień filtr paliwa, jeżeli jest.Powinno być ok.

Ja stawiam na wodę .

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz co to dokładnie było - każdemu /VN800/ się może przytrafić - i będzie już diagnoza :flesje:

 

widzisz, o to chodzi, że do końca nie wiem :) , najrawdopodobniej odrobina wody, lub jakieś zanieczyszczenie blokowało gaźnik. wysatrczyło wyczyścić i jest ok.

a przy okazji zapytam - nie masz instrukcji do swojego clasica?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam wydawnictwo CLYMER. Tez nie tak dawno mialem problem instrukcji - serwisowki do Dandusia. Zakupilem ich knizke i jestem zadowolony. FUll wypasik jesli chodzi o serwis, naprawe itd. To kompendium wiedzy nt vulkanow i classic - 400 stron wypasu.Schematy elektryczne itd. W Polsce rozprowadza to firma Haynes czy jakos tak. Jedyny mankament to j. angielski, ale dla mnie akurat to zaden problem.Z reszta jest tu mase fotek przy opisach i kazdy kto choc troszku liznal techniki, a nie wlada ichnim jezykiem, bedzie wiedzial co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry za OT - ale podepnę się do tematu:

-ile wam pali VN 800?

- przy jeździe spokojnej w 2 osoby- ok 5,9 - 6,2 l

- 2 osoby + bagaż, namiot 110-130km/h - max 6,5 l

ale generalnie rzadko kiedy schodzę poniżej 6 i nigdy nie spalił więcej niż 6,5 l.

Jak u was?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Rozważam temat okazjonalnego zabierania bagażu na vn 800. Najchętniej w sakwach ew. w czymś innym, co dałoby się zdjąć z moto i zakładać tylko w miarę potrzeby. Ostatnio przymierzałem sakwy tekstylne ale okazało się, że tylne kierunki są za blisko i najlepiej byłoby je przesunąć do tyłu a to ponoć nie takie proste.

Poradźcie, pls jak rozwiązać temat wożenia klamotów (sakwy czy coś innego, jeżeli sakwy to jakie), żeby było dobrze, ładnie i niespecjalnie drogo?

dzięki i pzdr

Edytowane przez Igor

Znawcy mówią, że znacznie zabawniej jest najpierw się kochać, a potem zadawać pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przymierzałem sakwy tekstylne ale okazało się, że tylne kierunki są za blisko i najlepiej byłoby je przesunąć do tyłu a to ponoć nie takie proste.

Poradźcie, pls jak rozwiązać temat wożenia klamotów (sakwy czy coś innego, jeżeli sakwy to jakie), żeby było dobrze, ładnie i niespecjalnie drogo?

dzięki i pzdr

 

Był tu niedawno taki temat: chopper, cruiser, a plastikowe kufry i sakwy tekstylne, czy sakwy i kufry skórzane. Zdecydowana większość stwierdziła, że wszelkie plastiki, czy tekstylia pasują do tego typu moto jak przysłowiowej świni dzwonek.

Rozważ opcję sakw skórzanych mocowanych na solidnych uchwytach i wożonych na codzień (naprawdę są przydatne) i skórzanego kufra, zakładanego opcjonalnie na bagażnik, w przypadku takiej potrzeby.

Wybór sakw i kufrów ze skóry jest naprawde duży, każdy podpasuje coś dla siebie. A przesunięcie kierunkowskazów to nie jest wielki problem, miałem virażkę, więc wiem coś o tym. Potrzebna jest tylko koncepcja i chęci.

Koledzy, jeżdżący vn, podpowiedzcie coś, co zrobić z tymi kierunkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...