Skocz do zawartości

Kawasaki VN 800 - Vulcan 800 (temat zbiorczy)


Szafir
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć zakupiłem VN 800 i odpala tylko na ustawieniu kranika na PRI i po jakims czasie paliwo chyba idzie przelewem bo kapie pod moto, wiadomo ze to nie jest tryb do jazdy wiec chce rozwiazac problem. Po odpaleniu na PRI przelaczam na ON lub RES chodzi tylko jakiś czas i gaśnie, podejrzewam ze kranik nie podaje paliwa do gaznikow, paliwo się wypala i kaput. Czy wina może lerzec po stronie tez po stronie gaznikow czy tylko kranik? Moto prawdopodobnie stalo kilka lat, handlarz ktory go przywiozl podobno wymienial swiece i tak na mysl mi przyszlo ze moze po zdjeciu zbiornika i po ponownym zalozeniu zamienil wezyki od podcisnienia? (ma ktos schemat jak powinno byc podlaczone?) W sumie to nic jeszcze nie rozbieralem z braku czasu, wczorajszy nabytek to jest. Tak tylko snuje domysły, może ktoś coś mi podpowie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PRI - jest to ustawienie do spuszczania paliwa z baku.

 

 

 

serwisówka

 

do wymiany świec nie trzeba zdejmowac baku.

 

mi to wygląda na zawieszony pływak w gaźniku

Edytowane przez Badger

veni , vidi .... i oczom nie wierzę

 

Vulcaneria.pl

 

DajęMuNaZimnym i smażę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

sprawdź czy masz podciśnienie podłączone do gaźnika (ściągałeś zbiornik może? do kranika powinny dochodzić 2 przewody:1. paliwo 2.podciśnienie) kranik raczej ok - podaje paliwo na PRI -czyli przelot bezpośredni (nie potrzebne podciśnienie do przepływy paliwa), gaźnik na razie zostaw w spokoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam wszystkich forumowiczów.

Posiadam Kawasaki vn 800 i kupiłem do niej filtr stożkowy ( http://allegro.pl/kawasaki-vn-800-vulcan-stozkowy-filtr-powietrza-i3289137508.html ) i mam problem z montażem tego filtra, a mianowicie do originalnego filtra wchodzą trzy gumowe rurki. Jedna gruba która idzie do dolnej części pompki paliwowej i dwie ciękie, jedna wchodzi do cylindra a drugą nie moge namierzyć gdzie idzie. Do kompletu filtra stożkowego dostałem zaslepkę pasującą na najgrubszą rurę i mały filterek. Po założeniu filtra stożkowego, zaślepieniu grubej rury i założeniu małego filterka na cięką rurkę, motor normalnie odpala przy dodawaniu gazu nornalnie wchodzi na obroty ( czasami strzelał z gaznika ) ale co do jazdy po ruszeniu nie chce wejść na obroty dusi go jakby nie dostawał paliwa. Jeżeli ktoś już zakładał taki filtr prosiłbym o napisanie jak się do tego zabrać jeżeli jest to możliwe zrobienie samemu.

pozdrawiam Robert.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam forumowiczów. Jestem zainteresowany kupnem vn 800 classic ale najpierw chciałbym się dowiedzieć jednej rzeczy. Mam 186cm wzrostu i waże 85 kg. Czy ten moto będzie dla mnie za mały? Prosiłbym o opinie od ludzi mojego wzrostu lub wyższe jak sie jeździ i wysłać jakieś zdjęcia. Z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam forumowiczów. Jestem zainteresowany kupnem vn 800 classic ale najpierw chciałbym się dowiedzieć jednej rzeczy. Mam 186cm wzrostu i waże 85 kg. Czy ten moto będzie dla mnie za mały? Prosiłbym o opinie od ludzi mojego wzrostu lub wyższe jak sie jeździ i wysłać jakieś zdjęcia. Z góry dziękuję

Ja jeździłem takim Vulcanem, mam 188 cm. wzrostu i 95 kg - jeździło się bardzo przyjemnie i wygodnie, spokojnie pasował do wzrostu - miałem wrażenie że nie wyglądałem na nim jak na osiołku :) pomimo mojego wzrostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam. Dzisiaj siedząc na you tube znalazłem oto tak przerobionego VN'a :

Jakich rozmiarów ma on kierownicę? Bardzo mi się podoba taka, a nie chce mieć też kolosa, który utrudniałby jazdę czy uniemożliwiał zawracanie na 1 pasie :P Jeszcze dochodzi pytanie czy tak duża kierownica byłaby niekomfortowa? Jeżdżę aktualnie na seryjnej i mogła by być troszkę wyżej. Mam 1.82m. Mam nadzieję, że rozwiejecie moje wątpliwości, pozdrawiam :)

Edytowane przez Wachu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam!

Jestem tu nowy i mam pewne pytanie. Jestem szczesliwym posiadaczem VN 800 z 2003r. Rozwiertałem ostatnio wydech i mam pytanie związki z tym czy musze poddać go regulacji jakiejś? Nie słychać dziwnej pracy ale na razie tylko na biegu jałowym chodził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...