Skocz do zawartości

Wachu

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wałbrzych

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki Vulcan 800A
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Wachu

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Dzisiaj siedząc na you tube znalazłem oto tak przerobionego VN'a : Jakich rozmiarów ma on kierownicę? Bardzo mi się podoba taka, a nie chce mieć też kolosa, który utrudniałby jazdę czy uniemożliwiał zawracanie na 1 pasie :P Jeszcze dochodzi pytanie czy tak duża kierownica byłaby niekomfortowa? Jeżdżę aktualnie na seryjnej i mogła by być troszkę wyżej. Mam 1.82m. Mam nadzieję, że rozwiejecie moje wątpliwości, pozdrawiam :)
  2. Przepisy przepisami, a prawda jest taka, że jeżeli szkoła robi kursy na Am, A1, A2 i A, to wiadomo że nie posadzi od razu człowieka, który nie miał nigdy styczności z motocyklem na 600cm3 jak to ustawodawca przewidział, bo chodzi o bezpieczeństwo kursanta ( no a pewnie przeciętny instruktor bardziej się obawia skasowania sprzętu, na jedno wychodzi.) Przynajmniej jest tak u mnie w okolicy
  3. Siemka, dysponuję budżetem do ok. 9 tyś, chciałbym zapytać się Was jakie moto byłoby dla mnie dobrym wyborem? Zależy mi, żeby koszty utrzymania, nie były za wielkie, by moto więcej jeździło niż stało w garażu, a więc czy różnica w spalaniu pomiędzy pojemnościami 750 a nie wiem np. 1400 jest jakaś znacząca? Czy warto kupić coś większego, czy raczej różnica w osiągach nie jest na tyle duża by to się opłacało? Sam mam 1.82cm i też nie chcę wyglądać jak na psie. Motocykl miałby służyć mi do podróży jak i jeździe po mieście, a zapas mocy zawsze by było dobrze mieć. Zwróciłem uwagę na następujące motocykle : Honda Shadow 1100 C1 Suzuki Marauder VZ 800 Yamaha Virago 1100 Suzuki Intruder 800/1400 Kawasaki Vulcan 750/1500 Honda Magna vf 750 c Honda Magna RC 43 Wybór jest naprawdę duży i w sumie potrzebowałbym rady, a może znacie jakiś inny motocykl który by przykuł moją uwagę? Szukałem po innych tematach, ale nie znalazłem odpowiedzi. Też zależało by mi by moto dobrze się prowadziło, a hamulce dawały radę,
  4. Silnik jest ten sam co w Varadero 125, ogólnie moto naprawdę fajne godne polecenia. Spala przy ekonomicznej jeździe nawet 2,5l a bardziej dzidując 3-3,5. Duży, pozycja wygodna (chyba tylko Varadero byłoby wygodniejsze). Nie warto kupować moto z uszkodzonym silnikiem, zbliża się zima, ceny polecą w dół i kupi coś w lepszym stanie :)
  5. Sądzę, że jak uderzysz do jakiegoś sklepu motocyklowego i powiesz, że zastanawiasz się nad kupnem tylko musisz się większy kawałek przejechać, to za odpowiednią kasę nie będzie to stanowiło dla nich problemu
  6. Wiadomo, że podróż Pan Europanem będzie o wiele lepsza, bardziej komfortowa, szybsza i w ogóle lepsza, lecz jednak da się jechać tym 125 :P
  7. No to może gówniarz się wypowie. Jeździłem przez 2 sezony Hondą Shadow 125, w tym największy wyjazd wyszedł mi w sumie ok. 650km. Da radę spokojnie jechać te 80-90 z pasażerem, bądź dużym bagażem i jest to jak najbardziej do wykonania. Wiadomo, nie będziemy demonami prędkości ale jeździć się da. Optymalna prędkość w trasie to ok. 110-120 km/h więc czuć ten brak mocy, lecz jeżeli chcemy jechać wolniej to nikt nam przecież nie broni :) Trzeba bardziej uważać na drodze, zauważyłem, że jak tir jedzie na ekspresówce swoje 90km/h to spoko, dopóki go nie wyprzedzimy i nie jedziemy centralnie przed nim, bo wtedy odpala mu się w głowie lampka rajdowca i chce nas jak najszybciej minąć by nie mieć opóźnienia i znowu jechać swoje 90 :P , Jakbym miał polecić 125cm3 do takich wypadów to napewno to będzie Honda Varadero, Honda Shadow, Yamaha Dragstar i wydaje mi się, że to najlepsze opcje, reszta będzie za mała i za słaba
  8. Jesteś pewien że z górnej części silnika ten dźwięk dochodzi? Jak puszczasz gaz to też słychać stukanie?
  9. Witam, też jestem z Wałbrzycha i jeżdżę Hondą Shadow, właśnie o tej pojemności :) Honda posiada najmocniejszy silnik wśród 4 suwów w tej klasie, wiadomo nie jest to potwór ale spokojnie można przelotowo jechać koło 80-90, a maksymalnie 130 jechałem. Dzięki temu, że ma niski środek ciężkości to świetnie się ją prowadzi. Powiem Ci, mój tata zrobił kat. A parenaście lat temu, a jak wsiadł na shadowke, to stwierdził, że więcej mocy mu nie potrzeba :) Ogólnie jest to bardzo napompowany motocykl, nie raz mylono go z większą pojemnością. Gdybyś chciał się przymierzyć na żywca, to zapraszam na priv i kiedyś moglibyśmy się zgadać :) A tak shadow wygląda w towarzystwie intrudera 1400 : https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/10448536_256905964506068_3332342207647265431_o.jpg Później po 1 sezonie bądź 2, możesz się przesiąść na coś większego, a shadowki w tej klasie trzymają wartość :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...