Skocz do zawartości

Klaus

Forumowicze
  • Postów

    453
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    st3, gt100
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Murowana Goślina

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Klaus

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku (18/46)

0

Reputacja

  1. Sprzedam nowy nierejestrowany skuter Malaguti F10. Rok 2007 w 2009 był to present dla mojej córki jak się okazało za młodej. Na razie jedynie rower ją interesuje. cena 3500 zł za skuter. tel kontaktowy do mnie: 604532227. http://allegro.pl/malguti-f10-nowa-tanio-i1933107264.html Pozdrawiam Klaus
  2. będziesz miał będziesz ze słuchem* po pierwszych 100 km jak zrobił joe_bar-owi niby takie nie za ostre to przede mną już nie jeździ saluti EKaGini- czapter Ducatini Klausini
  3. rozumiem cię całkowicie st3 jest genialnym - a jak to się prowadzi - jak po szynach jeśli będziesz na imprezie desmomaniaków chętnie oprowadzę po st3 saluti ducatisti klausini
  4. Klaus

    Rama vn 800

    rama na sztywną - a wahacz to ?????? rozumiem że ramę zrobisz nową od podstaw i rozwiążesz inaczej mocowanie silnika który kręci się na 7 tys. ja bym zostawił ten amotyzator - dałbym jedynie progresywny - krótszy - i go ukrył to w końcu imitacja Softaila saluti Vulcanowcy klaus było kiedyś vn800, vn 1500
  5. janku ie jest tak żle w 2009 roku ducati uzyskało 6% rynku w USA (10 % w motocyklach sportowych) gdzie przy spadku sprzedaży motocykli z 1,1 mln do 600 tys. dało jej sprzedaż rzędu 36.000 sztuk. tylko w USA z tego co pamiętam w 2008 roku tylko monstera 696 w USA poszło 10.000 według ichniego raportu w 2010 wyprodukują 54000 motocykli a ich dochód wzrośnie o 20 % w stosunku do 2009 w 2009 wyprodukowali przeszło 40 tys motocykli - nie pamiętam zainteresowanych odsyłam do poszukania raportów DMH S.p.A po włosku ale są jawne i chyba w sukcesie upatrywał bym klęskę Ducati jest za dobrze - motocykle się sprzedają dobrze 2007 pełen sukces w gp, 2008, 2009 jest dobrze i w gp i wsbk saiadają na laurach a finansowanie teamów w gp ma tyle wspólnego z fabryką co yamaha z fiatem są to umowy sponsorskie i tyle saluti Ducatisti Klaus
  6. nie skacze jednak 98 % motocyklistów nie potrafi hamować do granic swojego sprzętu z kilku powodów: 1. opony przytarte, stare szybciej padają w uślizg 2. klocki 3. umowe przewody i zaciski 2 tłoczkowe które często nie wystarczają 4. strach przed zablokowaniem koła - mało kto doszkala swoją jazdę i tutaj ABS odgrywa niesamowitą rolę - na suchym można bez przeszków wcisnąć sprzęgło (według austryjackich badań w większości przypadów przyy awaryjnym hamowaniu się to sprawdza) i z całe siły nacisnąć oba hamulce całkowicie się zgadzam z ADAC ABS to ukłąd elektroniczny a więc może być wyłączony poprzez jeden przycisk Saluti Motocyklisti Klausini
  7. zakochałem się w tym motocyklu mimo że jechałem w deszczu na asfalcie leżałó co kawałek jakieś błotko z budowy s4 ale ten motocykl ma kopa saluti Ducatisti klaus niech się wszyscy jak tylko mogą przejadą tym motocyklem zapiąć sakwy i dookoła świata mógłbym jechać
  8. daj se spokój z moto bazarem Dominik z motorowni ma 2 większy wybór - a jak nie iększy to na pewno lepszy Saluti Wielkopolska klaus
  9. no bo to twoja wina że zima trzyma saluti FMotocyklini klaus
  10. 1. jak tam jest z ssaniem - ręczne? jeśli nie to możliwe że przelewa ci się paliwo właśnie poprzez dyszę zssania 2. gaźnik musi być wyregulowany (zła mieszanka paliwowo-powietrzna) obawiam się że jest także strasznie za syfiony i się nie domyka przepustnica czy manetka odbija do końca? 3. to że nie odpala i musisz go dłużej kręcić nie koniecznie świadczy o zalaniu - czy mocno czyć bęzynę w wydechu po krcaniu - zanim odpali?? obawiam się że poprzez złą mieszankę nie możesz odpalić masz wiercone wydech? a czy filtr jest załóżony o większej przepustowaość czy filtr paliwo wyczyściłeś tempertyną po tym jak był już zalany paliwem a jeśli mocno był zalany czy dałeś nowy? filtr powietrza, czyszczenie gaźnika, sprawdzenie podciśnienia na cylindrach za pomocą wakuometra musisz to zrobić. saluti klaus
  11. Klaus

    Przerabianie VN 1500

    do jest dość proste kolega chciał błotnik głęboki jak od classica mają szersze koła przez to błotnik będzie wychodził poza lagę i albo szersze półki , koło i błotnik typu classic albo nici z tego http://www.tv-motocyklowa.pl/Drifter-1500 tutaj masz mojego byłego driftera zrobionego na cacy gmole wszelkie wraz z mocowanie dorabiał koleś z http://www.moto.duh.pl/ znajdzeisz go na każdym bazarze - będzie miał wzór do driftera - zostawił sobie siedzenie pod warszawą robiłem z podwójnego - i jest klika problemów z tym zagadnieniem - szparunki i inne takie w nowym mieście na wartą znalazł się magik Saluti Klaus kiedyś klaus drifter
  12. Klaus

    Przerabianie VN 1500

    z rzeczy których widziałem to: 1. przerobiony przód jak najbardziej - ale były wymieniane półki a błotnik był dorobiony osobno - i to już nie było 70 zł tylko 130 + lakiernik oczywiście pamiętaj że błotnik z tyłu nie może być tak szeroki jak w Vn Classic - inny kąt główki ramy i to by było na tyle co widziałem kiedykolwiek w VN 15 najprościej by było poszukać kogoś z VN classickiem 800/ 1500 i porównać wzrokowo jak i pomierzyć drobiazgi Saluti Klaus
  13. Klaus

    Przerabianie VN 1500

    nie ma sensu - za droga sprawa dla samego błotnika musiał byś przerobić przód - szerokość półek, mocowanie błotnika do lag, co do filtra - to będzie jeszcze więcej kosztowało to nie tylko puszka w inne miejsce i jej mocowanie - do dojście do gaźnika - to sam gaźnik inaczej zamocowany )czytaj brak takich mocowań u ciebie na cylindrach) przerobienie licznika na zbiornik - to przedewszystkim jego zakup - i tutaj znowu natrafisz na problem - nie będzie pasować wycięcie na twoi zbiorniku - chcesz robić nowy zbiornik? elektryka do przerobienia jeśli sam tego sobie nie zrobisz to raczej sobie odpuść Pozdrawiam Klaus
  14. Klaus

    za wysoki ??

    że jak? GŁOŚNO I WYRAŹNIE - VIRAGO 535 JEST TO MOTOCYKL DLA OSÓB MAJĄCYCH WZROST DO 167 CM I WAGĘ MAX DO 85 KG - ALE NIE MNIEJ NIŻ 70 KG Do tego wysokość siedzenia 720 mm to dla osób poniżej 165 cm wzrostu to przekleństwo. Mało tego motocykl wpada w wibracje powyżej 100 km/h ogólnie tanio - ale nie koniecznie dobrze pozdrawiam klaus
×
×
  • Dodaj nową pozycję...