ural_zgora Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Kolejne pytanko. Montował ktoś w M63 czujnik ciśnienia oleju? A jak myslisz duze tam cisnienie w ukladzie jest ? Podpowiem Ci tylko ze pompa nie ma zadych zaworkow przelewowych itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Kolejne pytanko. Montował ktoś w M63 czujnik ciśnienia oleju?A po co ci w Uralu czujnik ciśnienia, skoro tam jest pompa (co prawda słaba) i odrzutniki? Wystarczy czyścić co pewien czas odrzutniki i zmieniać olej w terminie i problemów ze smarowaniem być nie powinno......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Czujnik oleju jest zamontowany w bloku - obecności <rotfl> I tyle do szcześcia wystarczy ;)Nie masz panewek. Pompa i układ smarowania są nastawione na wydajność nie ciśnienie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WIETO Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Po co na siłę przerabiać na 12V. Ja w swoim Uralu M-63 mam oryginał 6v i wszystko jest w pożądku (w k-750 tak samo i w Junaku również). Przeglądnąłem prądnicę wymiana szczotek regulacja regulatora i miodzio. Ładowanie ok. śwatła ok i po cholere kombinować. Trzeba tylko przerstrzegać kilka podstawowych zasad dotyczących prądnic w ogóle i regulatora mechanicznego nie cudować z żarówkami i nie ma bata musi chodzić. Chyba że oryginalną prądnicę i regulatora nie da się już naprawić to wtedy jest sens przearbiać a inaczej po co? Albo ktoś chce z motoru robić choinkę lub innego cudaka to jego wybór. Moje osobiste zdanie jest takie aby utrzymywać motor w miarę w oryginale, oczywiście w miarę rozsądku nie za wszelką cenę, bo co trzeba wymienić i dla lepszej niezwodności zmienić to trzeba, i tyle. Kiedyś w przypływie młodzieńczej fantazji gdzieś roku 1990 oryginalnego Junaka przerobiłem na jak to było w modzie czopera. Kilka lat temu jak znalazłem czas szukałem części aby przywrócić mu oryginalny wygląd. I zastanawiałem się co mi wtedy przed laty odbiło aby tak zeszpecić oryginalnego Janka i co więcej jak ta przeróbka mi się podobała. Cóż gusta się zmieniają, albo do czegoś się dojrzewa. Teraz jest prawie jak za swoich lat świetności jak opuszczał SFM w Szecinie i patrzenie na niego sprawia mi frajdę. I tak sam na sobie się przekonałem po prostu człowiek czasmi działa po wpływem chwili, taki już nasz ludzki gatunek. Jak to mawiają starsi ludzie jeden woli klamke od zachrysti a drugi córkę organisty - ja oczywiście należę do tych drugich, pod warunkiem, że jest tego warta. :cool: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Ja w 100% procentach popieram WIETA, przecież nawet 6V instalacja jest wystarczająca i tak samo-problematyczna jak 12V. Ja u siebie zregenerowałem prądnice: szczotki nowe, łożysko, polutowałem kable solidnie, przewinięty został wirnik. Do tego zamówiłem sobie regulator z firmy Cyklo, robiony na zamówienie pod tą prądnice. Nie trzeba od razu szaleć na 6V też można jeździć. Co ciekawe regler jest zrobiony na diodzie od dużego fiata (125) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 (edytowane) Ja tez popieram. Przecież to że producenci odeszli od instalacji 6 to był tylko taki chwyt marketingowy żeby kolejne pojazdy sprzedać . Przyczynili sie do tego też magnaci naftowi którzy właśnie w ten sposób podnieśli sprzedaż paliw- wiadomo większe obciążenie dla silnika(prądnica) to większe spalanie. Nie dajmy sie temu spiskowi ;] ventura- a Tobie poważnie. Takie przysłowie " Jak cię widzą ,tak cię nie rozjadą" Jeździsz japończykiem to wiesz co znaczą dobre światła :icon_mrgreen:."Ordzinalistom" zostaw jeżdżenie dookoła komina. Edytowane 21 Kwietnia 2008 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Hyba kominiarzom:-) a propo przeróbek, ktos kiedys z modów podawał przepis jak zrobic silnik do wieprza zeby miał jakis sens, i podobno zajefajnie zaczał działac, tylko jakies kosmiczne koszty wyszły, to nie był czasem Pipcyk??? Zgadza sie o prosze, warto poczytac :http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=2584&hl= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Granat wklei dokładnie link bo chciałbym poczytać:icon_biggrin: Princu zawodność 6V i 12V jest taka sama tylko lampeczki biedniutko świecą ale da się z tym jeździć i nie wpadajmy w paranoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 poszukaj w tematach pipcyka:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 http://redmotorz.pl/index.php?option=com_c...id=51&Itemid=44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Granat wklei dokładnie link bo chciałbym poczytać:D Princu zawodność 6V i 12V jest taka sama tylko lampeczki biedniutko świecą ale da się z tym jeździć i nie wpadajmy w paranoje. Tylko że właśnie o to chodzi. Nie o spalanie i nie o paranoje tylko o to co nazywamy bezpieczeństwem. I o ile swoje mogę olać o tyle nie wolno tego robić innym użytkownikom dróg . I tak nie kumam o co chodzi z tym linkiem do przerabiania dniepra . Po co on w tym temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 I tak nie kumam o co chodzi z tym linkiem do przerabiania dniepra . Po co on w tym temacie?Nie wiem.............................chcieli to mają :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Jak to po co???????????? Po to!Jako znak ze wszystko mozna ulepszyc, poprawic, tylko nie wszystko ma sens:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Jak to po co???????????? Po to!Jako znak ze wszystko mozna ulepszyc, poprawic, tylko nie wszystko ma sens:-)I tu nie było sensu? Czy, że nie ma sensu posiadać dobre światła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Nie rozumiemy sie, pipcyk sie uparł i w ramach doswiadczenia zrobił z pieca do wieprza cudo na którym spokojnie mozna jezdzic mimo ze jest to wieprz( i tu poleca kamienie od posiadaczy wieprzy) wywalił kupe kasy, przekonstruował wszystko i pokazał ze sie da! :biggrin: bo sie da, tylko......to ciagle bedzie wieprz, a mysle ze za kase która w to wpakował mozna kupic naprawde fajnego weterana:-) i chodzi mi o robienie wielu przeróbek na raz, mozna tylko po co? No własnie:-)Acha zeby widziec...sooory! jak to było jak diabeł strzygł kota???Aaaaa-duzo krzyku mało wełny:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.