Leon84 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 (edytowane) Witam. Do jakiej temperatury może sie podgrzać kolektor wydechowy? np XJ :icon_arrow:Czy farba wytrzymująca temperature 850 st.C nadaje się do malowania kolektora?Na tłumikach wytrzymuje ale jak się zachowa na kolankach kolektora? Edytowane 13 Lutego 2008 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Nie więcej jak 450 C, nie wiem czy malowanie kolektora to opłacalny interes...Powinna wytrzymać ta farbka, pamietaj tylko, zeby przed pomalowaniem odtłuścić i przetrzeć lekko papierem sciernym powierzchnie malowaną, bo się złuszczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 (edytowane) W zeszlym sezonie odswiezalem kolektor, kupilem farbe czarna, byla przeznaczona do 650 stopni maks. Przejechalem najpierw grubszym, potem drobnym papierem a nastepnie odtluscilem. Ogolnie trzyma dobrze, nie luszczy sie, chociaz po pewnym czasie, tam gdzie temperatury sa najwyzsze - zaraz przy silniku, farba zrobila sie jasniejsza. Nie wiem jak ta Twoja ma, ale moja farbe trzeba bylo wygrzac, zeby osiagnela twardosc. Czyli wniosek, ze jak sie przegoni, to moze byc wiecej niz 650 :icon_biggrin: Edytowane 13 Lutego 2008 przez twizzter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson63 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 W zeszlym sezonie odswiezalem kolektor, kupilem farbe czarna, byla przeznaczona do 650 stopni maks. Przejechalem najpierw grubszym, potem drobnym papierem a nastepnie odtluscilem. Ogolnie trzyma dobrze, nie luszczy sie, chociaz po pewnym czasie, tam gdzie temperatury sa najwyzsze - zaraz przy silniku, farba zrobila sie jasniejsza. Nie wiem jak ta Twoja ma, ale moja farbe trzeba bylo wygrzac, zeby osiagnela twardosc. Czyli wniosek, ze jak sie przegoni, to moze byc wiecej niz 650 :icon_rolleyes: Ja malowałem kolanka tym:http://www.allegro.pl/item311457109_lakier...deco_color.htmlTak jak pisze twizzter zeby osiągneła twardość trzeba ją wygrzać ...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 silniki spalinowe benzynowe 4t osiagają temperature tuż za kanałem wydechowym około 1000 stopni celcjusza a na końcu wydechu ok 450 stopni w 2t sa to troche mniejsze temperatury ps mojego zeta jak odpalam na ssaniu to po 30s mam czerwone kolana tuż przy głowicy więc wniosek taki że każda farba ci z czasem zejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Jakas farba to wytrzyma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 A Twoja cebra tez tak ladnie swieci rurami? :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 4tys obr staram sie nie przekraczac :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Raz tak zagrzalem zx9r z2001 ze z tytanowego wydechy zrobil sie fiolerowy, nawet mam fory jak ogien z niego sadzi ..\Co prawda nieprepalal mi n JWDNEJ SWIECY I TO DLATEGO TAK , HEHE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 No np w BMW kolektory dosyc mocno sie nagrzewaja (cienka blacha) - jak zgasze swiatlo w garazu i przytrzymam troche na wyzszych obrotach to zaczynaja pomalu swiecic. W innych modelach tej marki - szczegolnie przy synchronizacji trzeba uwazac bo plastiki moga poplynac :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 ja uważam że żadna farba nie wytrzyma takiej temp. przez dłuższy czas i pozostaje chromowanie wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 (edytowane) W mojej xjcie wytrzymuje 2 lata ale xjta wszystko potrafi :buttrock: Ps Tylko kolor wychodzi matowy. Edytowane 14 Lutego 2008 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 kazda farba żaroodporna po wygrzaniu robi się matowa , jedyna dobra farba to proszkowa ale też żaroodporna bo zwykla popłynie przy 450 stopniach a ta wytrzymuje wg producenta do 950 stopni ale jest bardzo droga po przejsciach z malowaniem tłumika skusiłem sie i zapłaciłem 300 zl za malowanie ale po pewnym czasie i tak tuż przy głowicy zaczeła złazić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Naprawde wytrzymuja tylko powloki ceramiczne, u mnie ok $100 - za rure. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Aha a ja się dziwie czego mi zmatowiała, myślałem że 850st. wytrzyma. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.