Skocz do zawartości

twizzter

Forumowicze
  • Postów

    193
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O twizzter

  • Urodziny 08/04/1985

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Student mechaniki na PG, Diagnostyka samochodowa, troche Car-audio i praktycznie zastosowanie elektroniki
  • Skąd
    Aleksandrów Kujawski

Osobiste

  • Motocykl
    czajnik 750
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3420269
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia twizzter

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. W zeszły weekend, 16-19 grudnia z hali garażowej Gdańsk Jasień skradziono XT 600 GD 336L VIN JYADJ021000016988 Cechy szczególne: Pucha AKRAPOViĆ (bez naklejki) Złote felgi Behr opona przód Metzeler Z8, tył Brigestone Battalax 021 kierownica Renthal, skarpety Acerbis lewa owiewka pod bakiem pospawana silikon na lewej kapie od skrzyni podrapany zadupek lampa led z tyłu nieseryjna tel 666 604 424
  2. Gaźniki wyczyszczone, po synchronizacji. Membrany nie są popękane. Świece wymienione na nowe. Króćce dolotowe szczelne. Uszkodzenie objawia się niedoborem mocy przy większym otwarciu przepustnicy, silnik z problemem osiąga wysokie obroty, "na słuch" zachowuje się raczej jak dwucylindrowa rzędówka. Podejrzewam problemy z układem zapłonowym, chciałem pomierzyć rezystancje uzwojeń cewek. Pierwotne po 1,2 ohm, wtórnych nie udało mi się pomierzyć - w innych moto było mniej więcej około 20-40k, tutaj jest >20Mohm, więc ciężko cokolwiek stwierdzić. Dysponuje ktoś serwisówką?
  3. Nie wiem czy ja napisałem to naprawdę mało klarownie - rozrusznik jest w silniku ZABLOKOWANY. Nie kręci. Pobiera duuużo za dużo prądu, nie obracając się przy tym wcale, a co z tego wynika motocykla nie daje się uruchomić przyciskiem start. Po wymontowaniu z silnika, rozrusznik pracuje tak jak mu inżynierowie nakazali. Poza niesprawnym rozrusznikiem moto chodzi ok.
  4. Żeby niepotrzebnie nie rozbierać silnika, wymontowałem najpierw rozrusznik - kręci. Niestety wygląda na to że będzie trzeba grzebać dalej. Jak to przy tych silnikach statystycznie wygląda, często padały tam sprzęgła rozrusznika?
  5. Skan jakiejś książki z podstawowymi danymi serwisowymi popularnych motocykli. Myślę, że przyda się każdemu grzebaczowi :flesje: http://rapidshare.com/files/179724654/Dane...weMotocykli.zip
  6. Manual -GSX-R750,1100 '85-92 -GSX600F,750F,1100F '87-93 Haynes, 256 stron.
  7. Dla potomnych - odświeżamy! ;) http://rapidshare.com/files/173686381/GSX6...8-02.Manual.rar -GSX600F -GSX750F -GSX750 Do powyższych modeli z lat '98-02 Haynes, 276 stron. Później dorzucę resztę. P.S. Moderatora proszę, żeby skasował w wolnej chwili moje poprzednie posty - edytować ich nie mogę, a linki już wygasły. Będzie porządek :flesje:
  8. Jak w temacie, troche zuzyta, ale na spalenie oliganska. Oddam pierwszej chetnej osobie z mojej okolicy (no, chyba ze komus sie chce to moze i z konca Polski) , ktora sie po nia zglosi osobiscie, nie chce mi sie latac z nia na poczte ;) zdjęcie
  9. Odświeżamy! :smile: http://rapidshare.com/files/126050952/GSX6...8-02.Manual.rar -GSX600F -GSX750F -GSX750 Do powyższych modeli z lat '98-02 Haynes, 276 stron. http://rapidshare.com/files/126115768/Manual.rar -GSX-R750,1100 '85-92 -GSX600F,750F,1100F '87-93 Haynes, 256 stron.
  10. Poruszyles dosyc kontrowersyjny temat, bo rownie dobrze Twoja historia moze byc zmyslona, a mysle ze nikt nie chcialby kupic moto z zafalszowanym przebegiem, wiec po co sie przyczyniac do tego procederu. Bez obrazy, taki offtop. Elektroniczne liczniki trzymaja informacje o przebiegu w nieulotnej pamieci, wiec nie da rady skasowac jego wartosci odlaczajac zasilanie, wkladanie licznika do lodowki tez nie zda egzaminu. :] Malo tego, nie wystarczy "podlaczyc dwoch kabelkow i komputerka i juz" - jesli nie ma na konkretny model gotowego oprogramowania, trzeba wiedziec jakie obszary pamieci odpowiadaja za przebieg, plus reczne przeliczenie sumy kontrolnej...czyli im mniej popularny licznik, tym gorzej (praktycznie bez tej wiedzy uwalisz na stowe licznik) bedzie cos zmodyfikowac czy znalezc gotowy wsad do niego. Pytales najprawdopodobniej w samochodwych firmach specjalizujacych sie w "korektach przebiegu", gdybys mial przyslowiowe E36 czy A4 to pewnie zrobiliby na poczekaniu :) Mozna sprobowac przerzucic wsad od starego licznika, o ile pamiec nie ulegla uszkodzeniu i elektronika na plytach jest w tej samej wersji, oczywiscie robiac wczesniej kopie bezpieczenstwa, na wypadek gdyby licznik po takim przeszczepie nie ruszyl. Generalnie robota zmudna, precyzyjna, wymagajaca wiedzy i pewnej reki, pewnie dlatego nikt bez uprzedniej znajomosci z zegarami VTR nie bedzie chcial tego sie podjac.
  11. W azerbejdżańskim. Nie przesadzajmy, średnio pojęty Polak powinien załapać o co chodzi, już nie wnikając, czy to słowo znajduje się w słowniku, czy nie. Często na tym forum zdarza się, że ludzie walą błędy, aż zęby bolą, a tu się chłopak przejęzyczył i już mu się obrywa.
  12. twizzter

    Kufer+stelaż

    Jak w temacie, może będzie pasować do 600. Zainteresowanym prześlę zdjęcia na maila.
  13. twizzter

    swiece denso

    jak w temacie, piorusgsx ma chyba skrzynke zawalona bo nie mozna do niego pisac. Chyba ze jakis inny forumowicz ma dostep do nich :crossy:
  14. To na pewno nie wina swiecy - zalozylem dwie inne i nie gado. Musze poszukac innego przyrzadu do pomiaru kompresji, bo obecny ma minimalnie za szeroka glowke i nie wejdzie. Gazniki czyste.
  15. To samo mi w glowie siedzi - jak cos moglo sie do tego stopnia przez zime popsuc? Ale z drugiej strony zbyt dlugo chodzil na 3 gary, zeby zaliczac to do chwilowych problemow niedopelnienia gaznika. Wlasnie sie zastanawialem, czy mozliwym jest, zeby poprzez niesprawne pierscienie dostawalo sie tyle oleju, zeby zalegal na zaworach od gory?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...