Skocz do zawartości

Angliki - BSA


Adam M.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nooo - muszę powiedzieć, że przyspieszenie tego sprzęta mnie zaskoczyło - zbiera się na prawdę fajnie - pogratulować :P

A wydech...............trochę kosmicznie wygląda - ale brzmi suuuper. Też chcę taki (motór)!!!!! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nio, nio. Piekna maszynka. Nieźle się zbiera. :P Brzmi trochę jak moja GS500E. Heh.

 

Zresztą kilka dni temu cisnąłem koło Ace Cafe z przesyłka i był chyba Britton Day bo było pełno cafe racerów i cisnęli obwodnicą grupami. Hałas niesamowity. Ostro zasuwali. Swoją GS-ą zmiękłem bo nie znam miejscówek nowych fotoradarów na tej obwodnicy.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega z listy britbikes zbudowal taka "podrasowana" BSA A65 :

 

 

A tutaj z innym ukladem wydechowym:

 

 

Adam M.

Po pierwszym filmiku aż mnie zamurowało jak posłuchałem jak ładnie chodzi oddalając sie.:biggrin:

Super maszyna. Też kupie sobie coś podobnego na starość. :)

Pozdrawiam :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No też dosyć ładnie, ale ten motorek kolegi motor aż mnie zauroczył. :bigrazz: . Mi się podoba z tego typu motorów Triumph Bonneville. Nawet mam plakat Bonnevill'a z 59 roku. :)

Ale po tym filmie przypomniał mi sie film "Dzienniki motocyklowe" w którym jeździli Norton'em 500-poezja. :biggrin:

http://s77.photobucket.com/albums/j60/adam...MOV01672MPG.flv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!! oj śmigają te sprzęty jak na swoje lata:D gs 500e mógłby mieć problemy z A65. muszę się za swoją kiedyś zabrać ale czas jest nieubłagany niestety:/ no i kompletny bark jakichkolwiek części na polskim rynku:///

 

ciekaw jestem na czym polegało rasowanie tej z filmików??

Edytowane przez bartek20 BSA A65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mozna zobaczyc jakies zdjecia z bliska tego malenstwa, np silnika itd?

 

Mozna, czemu nie:

 

Silnik przygotowany do wyscigow :

 

http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...silnikAlexa.jpg

 

Moj silnik zlozony bez pokryw i glowic od strony rozrzdu :

 

http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...kztlokmina7.png

 

Glowica :

 

http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...65/DSC01021.jpg

 

Skrzynia :

 

http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...65/DSC01026.jpg

 

 

ciekaw jestem na czym polegało rasowanie tej z filmików??

 

Na kompletnej przerobce silnika, mimo ze z zewnatrz wszystko wyglada jak oryginal.

Wal korbowy zostal przeciety na pol i odwrocony, tak ze korbowody z tlokami nie sa na jednym wykorbieniu

a na dwoch, przesunietych wzgledem siebie o 90 stopni.

Tuleja podpierajaca wal od strony rozrzadu zostala zamieniona na lozysko rolkowe + dodane zostalo male lozysko kulkowe mocowane w podstawie na zewnatrz alternatora ustalajace luz poosiowy walu. Podpora zostala osadzona na szpilkach alternatora. System olejenia zmieniony zostal na wtrysk oleju od czola czopa walu tak jak w Triumph - wiaze sie to z przerobka polowki karteru od strony rozrzadu i przerobka pokrywy wewnetrznej rozrzadu. W oryginalnym rozwiazaniu olej podawany jest na wal przez tuleje.

Pojemnosc silnika zwiekszona zostala o 100 ccm, do 750 ccm, zastosowano robione w Australii korbowody alu i tloki o wiekszej srednicy. Glowica z gaznikami i wydechem bez zmian.

Przerobka zaowocowala mozliwoscia silnika wkrecania sie na 9 tys obrotow, w porownianiu z 7 tys max dla oryginalu.

Oprocz tego w samym moto zastosowano przod od Yamaha XS 650 z hamulcem tarczowym.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Kurde, powiem szczerze, że ten style mnie prześladuje od kilku lat i w mej łepetynie dojrzewa pomysł na właśnie takiego klasycznego cafe racera, do tego z mocno wysilonym silnikiem i koniecznie kopką. Nawet taka śmieszna SRka mi się ostatnio tak spodobała... Ale to za małe.

Adam, jakie są orientacyjne koszty zakupu takiego cacka, powiedzmy, że w miarę oryginalnego, niekoniecznie po kosztochłonnych przeróbkach?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co w tym dziwnego ?

Wszystkie stare angliki maja aluminiowe korbowody.

 

Dominik, caly wic tych motocykli polega na tym ze ich silniki nie moga byc wysilone, wysilenie zabija przyjemnosc z jazdy i robi je zbyt delikatnymi. Koszt dobrze zrobionej BSA takiej jak moja to okolo $6 tys, ladny wyglad doda kilka tys wiecej.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...