Skocz do zawartości

buba6

Forumowicze
  • Postów

    1243
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motocykle, Streetracing, Call Center
  • Skąd
    Bielsko-Biała / Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    H-D Electra
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5028417
  • Telefon
    660691106
  • Strona www
    http://radio.elektroda.net/

Ostatnie wizyty

520 wyświetleń profilu

Osiągnięcia buba6

MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

MOTONITA - rozmawiający z silnikiem (25/46)

0

Reputacja

  1. No to i ja opowiem o naszej firmie. www.RetroCustomGarage.com Specjalizacja H-D, import części z USA, serwis i jedna z niewielu w Polsce diagnostyk komputerowych. Nasze kreacje można zobaczyć w Customie, budujemy motocykle od podstaw i przerabiamy standardowe maszyny nie tylko ze stajni H-D. Prace blacharskie i lakiernicze, wszystko na miejscu.
  2. buba6

    DKW SB 200

    Tłoki z niemiec ściągane, czopy wału to WSK :) a co do lapy to mam sama obudowe, brakuje mi wkładu i ramki, do tego jeszcze mocowania licznika i samego licznika, filtra powierza i mocowania podstawki
  3. buba6

    DKW SB 200

    Ostatnio stałem sie posiadaczem DKW SB200 z 38 roku wyprodukowanego dla wehrmachtu, mówią o tym bicia na główce ramy. Motocykl jest z osprzętem wojskowym i w miarę kompletny, jednak kilku dupereli mi brakuje, w stylu filtr powietrza. Jezeli jest ktos na forum z podobnym modelem, czyli SB 250 lub 350 z chęcią wymienię się doświadczeniami. Oto zdjęcia w trakcie prac nad nim: http://i72.photobucket.com/albums/i166/bub...00/HPIM7200.jpg http://i72.photobucket.com/albums/i166/bub...00/HPIM7201.jpg http://i72.photobucket.com/albums/i166/bub...00/HPIM7202.jpg http://i72.photobucket.com/albums/i166/bub...00/HPIM7203.jpg
  4. bo nie widziałeś więcej zdjęć tego owada, tyle Ci powiem, cena nie jest wysoka, ale szału też nie ma
  5. Mialem okazje ostatnio zamienic Uranie na ose, urania miala wyciety silnik z ramy, ale byl, trzeba tylko bylo pospawac. Jakos sie nie zdecydowalem, jak dal mnie to jej stan tez nie byl najlepszy...
  6. ja mam evo na wtrysku z powercomanderem, wydechami, walkami, itd i moja idzie w dwie osoby, zapakowana po brzegi okolo 180 km/h, cos tam jeszcze zapasu bylo w niej.
  7. wszystko zbyt plebejskie, szczegolnie te czerwone i niebieskie, jak w calibrze po tuningu... a cos co wyglada jak bawelniany oplot?
  8. mowisz o tych szklano poliuretanowych? wygladaja okropnie...
  9. Co radzicie zrobic z przewodami w motocyklu robionym na weterana, wiekszosc schowam w ramie, ale gdzies bedzie je widac, wiec, w co je zapakowac zeby wygladaly klasycznie? ps. sznurowki odpadaja bo sa zbyt prowizoryczne... :icon_biggrin:
  10. powiem Wam ze tak kijowych odlewow, to ja w zyciu nie widzialem, w tym PRL'u to chyba po pijaku robili :(
  11. Kup farbe w sprayu firmy Motip, wychodzi super, bo jest matowa, tak jak byc powinna i nia pomaluj, ja tak robie we wszystkich zabytkach, wyglada i sprawdza sie ekstra. oczywiscie jest to farba zaroodporna
  12. nie maluje sie proszkowo cylindrow, sa do tego specjalne farby, zaroodporne i nie, nie blokuja one odplywu ciepla.
  13. buba6

    Coventry Eagle

    wklej zdjecia tutaj jak mozesz!
  14. z indianami jest dramat, chociaz ostatnio na zlocie w czechach widzialem indiana four, ale odlot! ten silnik jest mega dziwny
  15. buba6

    Gazniki Pegaz

    Przeklejam z innego tematu: A co do różnicy w gaźnikach Pegaz: -GM24 U1, średnica gardzieli 24mm, dysza 180 stosowany w SHl 175 -GM24 U2, średnica gardzieli 24mm, dysza 180 stosowany w OSA 175 -GM24 U3, średnica gardzieli 24mm, dysza 180 stosowany w SHL 175 M11 (W) -GM26 U1, średnica gardzieli 26mm, dysza 140 stosowany w JUNAK -GM26 U3, średnica gardzieli 26mm, dysza 180 stosowany w WSK 175 i SHL M17 GAZELA
×
×
  • Dodaj nową pozycję...