BenZephyr Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Znajdź serwisoówkę a w niej info jak wymienić żarówkę i już ;) w sumie to chyba nawet w instrukcji obsługi powinno być. Pozdr.F.no wlasnie mam serwisówkę, przejżałem ją 3 x i ani słowa o tym.... Cytuj http://www.mag-moto.plSKLEP INTERNETOWY Z UŻYWANĄ ODZIEŻĄ MOTOCYKLOWĄ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekF6C Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 no wlasnie mam serwisówkę, przejżałem ją 3 x i ani słowa o tym....102 strona instrukcji obsługi (nie serwisówka). http://www.nirvana-motorcycles.com/Triumph%20Sprint%20ST%201050%20Owners%20Handbook.pdf Pytanie o deflektor - jak on jest mocowany? Może byłbym zainteresowany samym deflektorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenZephyr Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 102 strona instrukcji obsługi (nie serwisówka). http://www.nirvana-motorcycles.com/Triumph%20Sprint%20ST%201050%20Owners%20Handbook.pdf Pytanie o deflektor - jak on jest mocowany? Może byłbym zainteresowany samym deflektorem.kurcze dzięki :) no niestety tylko całość mogę opylić :-) Cytuj http://www.mag-moto.plSKLEP INTERNETOWY Z UŻYWANĄ ODZIEŻĄ MOTOCYKLOWĄ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Mial ktos okazje porownac Sprinta ST do GT? Wg danych troche wiecej wazy (nie wiedziec czemu) ale jak to jezdzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 GT jest większy, dłuższy. Ma bodajże większy rozstaw osi, co z kolei przekłada się na inną niż w ST geometrię. Jeździ więc pewnie też bardziej turystycznie niż ST. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lider1979 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Mial ktos okazje porownac Sprinta ST do GT? Wg danych troche wiecej wazy (nie wiedziec czemu) ale jak to jezdzi?GT dobrze spisuje się na dłuższych przejażdżkach.Przy wyższych prędkościach pewnie trzyma się drogi.Minusy to masa i słaba poręczność np.przy manewrowaniu.Ogólnie jestem zadowolony :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Panowie, proszę o dyskutowanie nad ogłoszeniami w osobnych wątkach; po paru tygodniach ogłoszenie znika, pytający przeważnie też, i tylko zostają rozmowy "w powietrzu" zaciemniające obraz w wątku zbiorczymdziękuję,jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekF6C Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Update dotyczący opon: zdecydowałem się na Metzeler Sportec M7 RR. Nic na nich nie przejechałem praktycznie ale w trakcie sezonu dam znać co są warte... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regis70 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Mial ktos okazje porownac Sprinta ST do GT? Wg danych troche wiecej wazy (nie wiedziec czemu) ale jak to jezdzi? Kiedyś doszukałem się chyba na triumphrat.net dlaczego podają taką różnice w wadze. Waga dla ST jest brana z najlżejszej wersji czyli z plastikowym zbiornikiem (pierwsze lata produkcji) i bez ABS natomiast waga GT jest podawana z ABS i KUFRAMI bo są w standardowym wyposażeniu. Kufry w ST zawsze były w opcji dodatkowej więc nie są liczone do wagi. Poza tymi różnicami wahacz w GT jest dłuższy o około 4cm co dodaje pewnie ze 2 kilo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
constigatio Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Czy ktoś z Was wie gdzie można znaleźć pasującą szybę turystyczną. Mam Sprinta ST 1050 z 2005r. Kupiłem wcześniej niby dedykowaną z givi ale nie pasowała. Zła krzywizna samej szyby plus inaczej rozmieszczone otwory montażowe. Generalnie widzę, że te akcesoryjne różnią się od mojej mocowaniem. Swoja mozuję na 2 plastikowe śruby i 4 wypustki, które zachaczam o owiewkę. Akcesoryje są montowane na 6 śrub. Ktoś może mi wyjaśnić o co w tym chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Cześć Wydaje mi się, że akcesoryjne o których piszesz są do nowszych roczników. Wiem, że jakaś zmiana w mocowaniu szyby była. Kojarzę (jak przez mgłę), ale niestety to było ładnych parę lat temu. Popatrz na MRA, PUIG - czy tam nie są różne modele szyb dla różnych roczników ST1050. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
constigatio Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 No właśnie szukam już od dawna i cały czas rozbijam się o sposób mocowania. Po givi wiem, że nie będą pasować. W załącznikach pokazuję o co mi chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 W poprzednim sprincie (2008r) zmieniłem szybę na tą loster-motocykle. Pasowała bez większych problemów, tylko mocowanie było na 6 śrób. Otwory w owiewce były. Trzeba było tylko włożyć gumki z gwintem do owiewki, aby móc przykręcić szybę. Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 No właśnie te 6 śrub chyba było od 2008 roku. Wtedy zmienili bak, lampę, podnóżki chyba i mocowanie szyby w stosunku do starszych modeli. Ale tylko chyba. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekF6C Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 No właśnie szukam już od dawna i cały czas rozbijam się o sposób mocowania. Po givi wiem, że nie będą pasować. W załącznikach pokazuję o co mi chodzi.Mam Sprinta z 2006 roku i fabryczna szyba jest taka sama - 2 otwory na śruby i dwa zaczepy. Po zdjęciu oryginalnej szyby nie masz dodatkowych otworów na akcesoryjne szyby? Dziwne... Podeślij foty po zdjęciu szyby... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.