Skocz do zawartości

DarekF6C

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia DarekF6C

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Hej! Szukam do kupna lub pożyczenia kabel Mini DIN 3 pinowy a z drugiej strony port serial do programowania modułu zapłonowego... Mam soft ale kabel gdzieś się zapodział ... Ktoś coś wie - będę wdzięczny za info...
  2. Mam Sprinta z 2006 roku i fabryczna szyba jest taka sama - 2 otwory na śruby i dwa zaczepy. Po zdjęciu oryginalnej szyby nie masz dodatkowych otworów na akcesoryjne szyby? Dziwne... Podeślij foty po zdjęciu szyby...
  3. http://allegro.pl/triumph-sprint-st1050-zaciski-przod-klocki-ideal-i5261010775.html http://allegro.pl/pompa-hamulcowa-nissin-5-8-16mm-idealna-komplet-i5260976356.html
  4. Kaski renomowanej firmy, topowy model. Dostępne: kolor czarny połysk -1szt rozmiar M (57-58 cm obwodu głowy) lub biały połysk 1szt - również rozmiar M. Cena 1800 złotych za sztukę - o 200 zł taniej niż w sklepach. Wysyłka na terenie Polski - GRATIS! Tel. 501441743 Tutaj szczegółowe informacje: http://www.shoei-europe.pl/kaski/aktualna-kolekcja/j-cruise.html
  5. Update dotyczący opon: zdecydowałem się na Metzeler Sportec M7 RR. Nic na nich nie przejechałem praktycznie ale w trakcie sezonu dam znać co są warte...
  6. 102 strona instrukcji obsługi (nie serwisówka). http://www.nirvana-motorcycles.com/Triumph%20Sprint%20ST%201050%20Owners%20Handbook.pdf Pytanie o deflektor - jak on jest mocowany? Może byłbym zainteresowany samym deflektorem.
  7. Witam szanowne grono. Od 2006/2007 jestem posiadaczem Sprinta 1050 z ABS. Przez ten czas sporadycznie użytkuję ten motocykl ale mam już wyrobione zdanie na wiekszość kwestii związanych z tą maszyną. Przeprowadziłem też troche modyfikacji: wydechy carbonowe Trident + wgrana mapa, wymiana zacisków na 3 tłoczkowe Tokico z Hayabusy (teraz czekam na pompę radialną 19mm Nissin i planuję wymienić klocki na miększe)...poza tym sporo akcesoriów typu komplet oryginalnych kufrów, komplet crash padów R&G, pseudokarbonowy chlapacz i osłona łańcucha...czekam też na siedzenie Corbina... Cóż mogę powiedzieć po tych kilku latach? Sprzęt spełnia swe zadanie i nie widzę potrzeby czy tez kandydata, który godnie go zastapi. Ewidentne słabsze punkty takie jak hamulce można poprawić, co polecam obecnym i przyszłym uzytkownikom. Eksperymentuję z szybami - mam juz chyba czwartą i jakoś nie mogę znaleźć złotego środka...Miałem fabryczną, fabryczną turystyczną, MRA i jeszcze jakąś (nie pamiętam nazwy). Jak juz zapewne każdy, potencjalnie robiący przymiarki do tego sprzętu lub posiadacz wie, ma on całą mase zalet. Po kilku modyfikacjach jest to chyba najlepsza maszyna SPORTOWO - turystyczna (z naciskiem na sportowo ;-) ) dostępna na rynku (moje subiektywne odczucie). Niedługo stanę przed problemem wyboru opon...jesli ktoś miałby jakieś propozycje to chetnie dowiem się jakie polecacie. Szukam opon najbardziej sportowych wśród szosowych ;-) Póki co, na tor się nie wybieram ale jakiś dalekich podróży też nie planuję.. Słyszałem dobre opinie o Michelin Pilot 3 i Pirelli Corsa Rosso... jakie macie w tym wgledzie doświadczenia?
  8. Wysłałem wiadomość na priv...
  9. Najchętniej od R1 po roku 2003. Tylko Warszawa i okolice - konieczna "przymiarka".
  10. A się chciałem przypomnieć o serwisówkę do Hondy Silver Wing FJS 600...Jest na liście...
  11. Prośba o udostępnienie: Honda FJS600 Silver Wing Service Manual GER By Mosue A może jest też wersja anglojęzyczna?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...