Skocz do zawartości

Triumph 1050 Sprint ST


Rekomendowane odpowiedzi

Syrek -jest to gniazdo i już od razu Ci powiem, że potrzebujesz przejściówki na zwykłe gniazdo din coś tam coś tam. Było w jednym temacie o gniazdach zapalniczki tu na FM. Jak znajdę to dopiszę.

 

Pozdr.

F.



No i znalazłem - to jest DIN 4165

Adam z FM miał takie przejściówki. Więc w razie czego wiesz gdzie szukać.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest to samo gniazdo , gdzie podpina sie kompa?



Wiem, że kiedyś sciągałem sobie full servive manual, ale niestety nie moge znaleść, macie jakiegos linka,żeby sobie pobrać :)

 

Mam w języku polskim od kolegi "Wolnemiasto"ale potrzebuje tej rozbudowanej w języku angielskim.

Edytowane przez Syrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ponawiam pytanie, z czystej ciekawości :) Czy ktoś miał luzy zaworowe do regulacji, jeśli tak, to przy jakim przebiegu?

W zeszłym sezonie, sprawdzałęm co prawda w Tiger 1050, ale ten sam silnik, przy ok 30tys.km i były w normie.

Jestem świeżo po dużym przeglądzie w Tigerze 1050. Przy 65 tys wszystkie zawory były w normie. W motokracji powiedzieli, że nikt ich wcześniej nie dotykał - także prawdopodobnie od nowości trzymają nominał. Wymieniłem łańcuszek rozrządu, ale nadal po odpaleniu moto słychać delikatnie metaliczny dźwięk z okolic napinacza. Dźwięk ustaje po krótkiej jeździe (mam wrażenie, że po przebieżce po obrotach). Obsłuchiwałem Tigera 955 z przebiegiem teoretycznie 13k, i na zimnym też podobnie hałasował - może nieco ciszej.

 

Co to może być? W serwisie powiedziano, że Triumphy na ogól są głośne, i żeby się tym nie przejmować. Kolejna kwestia to spalanie - na trasie przy spokojnej jeździe pali 5.5 - 6l, ale po mieście przy trochę szybszej jeździe, 8 wciąga - niby litr więc norma, ale w testach wszędzie pisało, że to oszczędny motocykl - jak Wam Sprinty palą?

 

 

 

Mam zamiar na przełomie lipca i sierpnia nad Gardę polecieć i chyba wykupie assistance, bo jeszcze Brytyjczykowi nie ufam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak wczesniej mialem sprinta to maksymalne srednie spalanie mialem 7,5litra wiecej nie chcial palic chyba ze na torze i caly czas do odcinki. W trasie na zlot przlotowa 100-120 jakies 5,2-5,5litra. Teraz mam street tripla i srednio jakies 6 z hakiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem Tygrysa, a teraz mam Sprinta :) Spalanie podobne ok 5,5-6 l. Co do stuków w silniku to nie wiem, mi tylko gwiżdze jak sokowirówka.

W Sprincie od czasu do czasu pojawia się jakis hałas z okolic łancucha i nikt nie wie co to :rolleyes: poprzedni (pierwszy) własciciel miał tak samo i tak jeżdził , motocykl ma juz 20tys.km.

Edytowane przez Syrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...