Skocz do zawartości

Triumph 1050 Sprint ST


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

http://www.flickr.com/photos/dclarson/4011646796/in/photostream/

 

Nie wiem czy widzieliście, ale motocykl po dodaniu usd wygląda obłędnie...

Chyba po tigerze przesiądę się na STka z taką modyfikacją...

 

Tutaj opis:

 

http://www.triumphrat.net/sprint-forum/102102-the-definitive-usd-fork-conversion-for-sprints-thread-32.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Miałem Triumpha 1050 - jak dla mnie najlepszy motocykl jaki był kiedykolwiek. Piękna linia (jak ścigacz), dobre osiągi, jest krótki, krótszy od pozostałych. Wspaniały stelaż na kufry, którego w ogóle nie widać. Kufry oryginalne mało pojemne. i jaka gada nawet na seryjnym wydechu.

meble biurowe

fotele obrotowe

krzesła obrotowe

krzesła konferencyjne

www.alias.org.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Triumpha 1050 - jak dla mnie najlepszy motocykl jaki był kiedykolwiek. Piękna linia (jak ścigacz), dobre osiągi, jest krótki, krótszy od pozostałych. Wspaniały stelaż na kufry, którego w ogóle nie widać. Kufry oryginalne mało pojemne. i jaka gada nawet na seryjnym wydechu.

 

Trudno się z tym nie zgodzić, ale jest małe ale.. hamulce - to chyba największa bolączka ST1050.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, od jakiegoś czasu jestem (prawie) szczęśliwym posiadaczem TRIUMPH'a SPRINT'a. Walczę aby doprowadzić go do odpowiedniego stanu i co chwile coś niefajnego odkrywam...

Ostatnio przy szybszych winklach zauważyłem że moto strasznie tańczy, praktycznie ósemkuje. Pojawia się to zazwyczaj po przekroczeniu 180km/h... Dodam że mam świeże oponki dunlop sportmax qualifier II, wiatru nasypane po 2,9 bar, tak jak przewiduje producent.

Podejrzewam że problemem jest centralny amortyzator bo faktycznie nawet na najtwardszym ustawieniu jest dość miękki... Co zrobić żeby potwierdzić tą tezę?

Amortyzator od Hagona kosztuje 299 funtów plus przesyłka, taki standardowy.

Amortyzator od Nitrona kosztuje od 394 do 563 funtów plus przesyłka.

Nie wiem ewentualnie który wybrać, jak myślicie?

Są jeszcze jakieś możliwości dlaczego motocykl tak się zachowuje?

 

Oprócz tego jest jeszcze sprawa obrotów, czasem na wolnych chodzi na ok 1300 a czasem podbija do prawie 2000, nie wiem dlaczego. Tak samo czasami podczas jazdy, zazwyczaj na niskich biegach i niskich obrotach (ok 3500) jak puszczę gaz on dalej ciągnie... Co Wy na to?

 

 

Dzięki za pomoc i pozdrowienia!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to dużo za dużo jeżeli chodzi o przód :blink:

Tył pompuje 2,9 ale przód 2,4-2,5 tak jak podaje serwisówka.

W Speedzie serwisówka mówi 2,35 przód i 2,9 tył. W sprincie będzie raczej tak samo. Zacznij od ustawienia prawidłowego ciśnienia z przodu!

--->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09

http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piniu ale ja mam prawidłowo :P

hehe, miało być: Endriu87! Zacznij od prawidłowego ustawienia ciśnienia w przedniej oponie :-)

W serwisówce strona 112 (2,5 i 2,9)

http://www.nirvana-motorcycles.com/Triumph%20Sprint%20ST%201050%20Owners%20Handbook.pdf

 

 

Sorry Syrek!

Edytowane przez PiniuFF

--->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09

http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...