pawela Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 ja tez racze wzialbym DRZ. 40 koni w zupelnosci wystarcza. i nie jest to hardcorowe moto. a jak jezdzi w wersji supermoto.... mmmmiodzio :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 z tych dwóch to drz400, regulacja zaworków co 12tys a tak to tylko wymiany oleju Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 (edytowane) Ludzie powoli odchodzą od dwusuwów, przesiadaja sie na 4TNa samym początku też tak myślałem,ale teraz właśnie dużo osób z 4t przesiada się na 2T :] Edytowane 12 Sierpnia 2006 przez PomyK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki007 Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 2T ma swój specyficzny klimat, nic nie zastąpi tego dzwięku :) Jakby ktos znał jakies techniczne szczgoły tych dwóch motorków / ciekawostki takie jak Tomek - KTM wyjawił to bardzo prosze o rozpiske ;) jak narazie prowadzi DRZ a osobiscie znacie lepsze 'typy' ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 jest jeszcze xr400 Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 (edytowane) Na samym początku też tak myślałem,ale teraz właśnie dużo osób z 4t przesiada się na 2T :] Tak tak to dziwne ze w wyscigach motocrossowych 70% to 4T :) Edytowane 12 Sierpnia 2006 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 tak tak to dziwne ze w FMX 100% to 2t :) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fik554 Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Chce kupic nowy, dobry motor nie wyczynowy bo co jak co ale na utrzymanie takiego mnie raczej nie stać.- Suzuki DRZ 400- Honda CRF 250 CRF to wyczyn w 100% i koszta utrzymania takiej dzikiej 250 sa naprawde spore, czesta regulacja zaworow, olej w silniku wlasciwie co chwile sie wymienia jak duzo jezdzisz (pare razy w tygodniu // 10h+ na tydzien//) DRZ chwalone jest za swoja bezawaryjnosc jednak ja jestem sceptycznie nastawiony do tego modelu, w mojej ekupie jest taki motocykl i wiekszosc pozadnych gleb konczy sie np skrzywiona chlodnica, polamanymi oslonami plastikowymi, mowi sie trudno ale w crossach po mega glebie podnosisz i jedziesz dalej.... w YZF 9/10 gleb konczy sie bezstratnie nawet nie trzeba kiery nastawiac na teleskopach nic absolutnie..Strasznie by mnie denerwowalo ze po kazdym dzwonie mam do wymiany/naprawy jakas pierdolke. Jezeli nie masz ambicji naprawde ostro latac po terenie (czyt. przesadzac i czesto odwiedzac krzaczki etc.) To Drz jest swietnym motocyklem... Ale szczerze mowiac wolal bym EXC 450, mocy "troszeczke wiecej" wiecej roboty serwisowej, ale zdecydowanie mniej niz przy crossach typu YZF, CRF, KXF itp :) EXC nie jest tak wysilony jak YZF czy CRF ktore maja z tej samej pojemnosci 60km gdzie KTM zostaje z wynikiem 49KM... Nie trzeba tak czesto regulowac zaworow, nie wypalaja sie tak szybko, tlok napewno przetrzyma dluzej itp... Jezeli nie masz ograniczen finansowych.. bral bym pomaranczowa 450 bez zastanowienia ;) (KTM nadal daje komplet do SM za 2800zł do kazdego nowego EXC zakupionego w salonie;)) Pozdro ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 tak tak to dziwne ze w FMX 100% to 2t :) ;)Bo są lżejsze i nie hamują silnikiem. W teren to tylko 4T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki007 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Tzn crossa nie chce, zalezy mi na endurakuKTM to oczywiscie moje marzenie ale koszty tego austrackiego jodłującego wariata są jednak troche za duze a i moc oddwana troche agresywniej niz w CRF czy sie myle? Chcialbym enduro na ktorym juz po nabraniu wprawy nie bede sie "tłumił" ale kazdy z wymienionych przezmnie motorków jak i KTM o ktorym mowisz na bank nie odbierze mi tej "jazdy" no chyba ze ten DRZ to zeczywiscie takie słabe - chociaz mechanik mi mowił ze to niezawodny sprzet i ze rok w rok smiga po gorach na tym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fik554 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Tzn crossa nie chce, zalezy mi na endurakuKTM to oczywiscie moje marzenie ale koszty tego austrackiego jodłującego wariata są jednak troche za duze a i moc oddwana troche agresywniej niz w CRF czy sie myle? KTM EXC450 to Endurak, koszta jego utrzymania(serwis) sa mniejsze niz CRF. A moc jest o wiele spokojniej oddawana niz w crossach typu wlasnie CRF... DRZ jest niezawodnym motocyklem, napisalem tylko ze w razie gleb zazwyczaj cos odpadnie, wygnie sie etc... Wybor nalezy do Ciebie :)Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki007 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 mmm tu sie zdziwilem ze koszta KTMa są mniejsze niz u Hondy :) cóż dzieki wszystkim za rady ;) jakby ktos chcial cos dodac to oczywiscie błagam o to ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Ja osobiscie brał bym KTMa lub nową Huske:D bo jak to moj kumpel mowi suzuki to stuka puka i parka a nie jezdzi:D Jest to raczej motocykl do spokojnej jazdy tak mi sie wydaje.A co do oddawania mocy to chyba ten DR to za bardzo nie oddaje.Ale to tylko moje zdanie:) I mysle ze Europejczyk to europejczyk:) A z Japonczykow brał bym chyba Honde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki007 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Huska to prawie KTM tylko 2 x drozej czesci wychodzą xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Tak tak to dziwne ze w wyscigach motocrossowych 70% to 4T Chodziło mi głównie o PL.Nawet Qurak o ile wiesz kto to jest śmiga teraz na SX250F i przesiada się teraz na 2T !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.